Din 10 martie Nextebank devine Patria Bank 14.03.2016 1 1900 Incepand cu data de 10 martie 2016, Nextebank S.A. isi schimba denumirea si devine Patria Bank S.A. Prin aceasta schimbare banca isi doreste sa intareasca promisiunea de a cauta solutiile potrivite fiecarui client si de a incuraja spiritul antreprenorial romanesc. Operatiunea de rebranding se va finaliza in urmatoarele 3 luni.De unde numele Patria Bank? Bogdan Merfea, CEO Patria Bank a declarat: "Patria Bank este un brand pentru o banca romaneasca, a carei sigla si imagine porneste de la motivele covoarelor populare romanesti si care descrie dorinta de a fi printre "ai tai". Plecand de la aceasta simbolistica, dorim ca prin brandul Patria Bank sa consolidam obiectivul nostru de a fi o banca in proximitatea clientilor. Oferim cele mai simple si rentabile servicii bancare, accesibile si flexibile pentru clienti cu simt practic. Speram ca acesta sa fie vectorul care va face din Patria Bank una dintre bancile cu cel mai rapid ritm de dezvoltare din Romania in urmatorii ani."Promisiunea noului brand Patria Bank este de a fi Pas cu pas alaturi de clientii nostri, fie ei persoane fizice din mediul urban sau rural, din orase mari sau mici, fie antreprenori care opereaza afaceri medii, mici sau foarte mici. Sa fim pas cu pas alaturi de clienti inseamna sa intelegem realitatile lor economice, posibilitatile lor reale de a-si dezvolta afacerea sau de a-si intretine familia si sa le oferim prin produsele si serviciile noastre un sprjin constant.Propunerea comerciala a Patria Bank:Chiar daca este pentru prima data cand sloganul ne sustine demersul, dorinta de a fi pas cu pas alaturi de clientii nostri ne anima de 7 ani si a inspirat campaniile "Finantam oamenii, nu hartiile" si "Finantam harnicia" dedicate microintreprinderilor, producatori agricoli din zona rurala.Pentru a sprijini dezvoltarea clientilor nostri la fiecare pas, chiar si atunci cand le lipsesc garantiile ipotecare pentru a obtine un credit, in toamna anului trecut, in premiera pentru Romania, am lansat creditul EaSI in colaborare cu Fondul European pentru Investitii (FEI), un produs de creditare cu garantie europeana, destinat microintreprinderilor. Prin acest program estimam ca vom ajuta un numar de peste 1.500 de antreprenori sa isi dezvolte afacerile, chiar daca nu dispun de garantii.Dorim sa continuam acest gen de abordare inclusiv pentru clientii IMM carora le oferim unele dintre cele mai flexibile produse de creditare de pe piata bancara. Intelegand punctele forte ale fiecarei afaceri, le valorificam in procesul de creditare si oferim cele mai bune solutii: plafon de creditare pe baza de contracte, cofinantare pentru fonduri europene, produse dedicate agribusinessului - investitii in teren, utilaje si finantare sezoniera pe ciclul agricol.Patria Bank a lansat si noile sale produse de retail, printre care creditele de nevoi personale negarantate, in sume de pana la 60.000 lei, dedicate clientilor persoane fizice care realizeaza venituri lunare nete incepand de la 500 lei.Horia Manda, Presedintele Consiliului de Administratie al Patria Bank, a declarat: "Avem o serie de proiecte strategice. Una dintre cele mai interesante propuneri pe care o vom adresa publicului, speram, in curand, prin colaborarea strategica cu Posta Romana, este aceea a unor servicii bancare accesibile populatiei in oficiile postale din toata tara. Pentru a face fata acestei provocari propunem viitorilor clienti de retail o abordare bazata pe tehnologie, insa o "tehnologie cu fata umana", pusa la dispozitie de Patria Bank in oficiile postale. Mai mult, vizam demararea, in cursul acestui an, a unei fuziuni cu Banca Comerciala Carpatica, in care Patria Bank detine 54.79% din actiuni. Anticipam ca banca ce va rezulta in urma fuziunii va deservi un numar de peste 120.000 de clienti prin 120 de sucursale proprii."Sursa: Comunicat Patria Bank Articole similare Credite Financiar Economie Subiecte relevante clienti servicii financiare servicii financiar bancare credit de nevoi personale credit imobiliar credit ipotecar banci Q & A