• Deschidere a conturilor curente;
  • Contractare a pachetului de produse si servicii potrivit afacerii fiecarui client, inclusiv a cardului de debit si a serviciului OTPdirekt – Internet Banking;
  • Rapiditate in obtinerea produsului sau a serviciului dorit, fara drumuri repetate la banca, totul cu o singura vizita.

OTP Bank Romania anunta lansarea facilitatii de deschidere a conturilor curente pentru IMM-uri si contractarea a pachetelor de produse si servicii dedicate acestora in doar cativa pasi simpli. Astfel, de acum, clientii IMM ai bancii pot accesa si mai solutii de business inovatoare, adaptate profilului tranzactional al fiecarui client.

Clientii IMM noi ai OTP Bank Romania beneficiaza de un flux simplificat pentru deschiderea a conturilor curente, contractarea cardului si a serviciului OTPdirekt - Internet Banking, in vederea gestionarii eficiente a resurselor.

"Pentru ca stim ca timpul este un factor important in activitatea fiecarui client IMM, ne dorim sa oferim acestui segment important de clienti solutii operationale eficiente, accesibile si rapide. Astfel, le punem acum la dispozitie o solutie de deschidere a conturilor curente, precum si posibilitatea de contractare a unui pachet de produse si servicii (inclusiv card de debit si OTPdirekt - Internet Banking), cu accesare rapida si flux simplificat, solutii menite sa sustina activitatea operationala a fiecarui client. De acum, IMM-urile pot deveni partenerii nostri, chiar din fata calculatorului", declara Roxana Hidan, Director Directia IMM.

Noua solutie de business se adreseaza clientilor noi din categoria IMM-urilor, inclusiv start-up-uri, care nu au inca un cont deschis la OTP Bank Romania, acestia beneficiind de avantaje precum:
  • rapiditate in obtinerea unui cont, prin doar cativa pasi simpli;
  • accesarea a pachetului de produse si servicii bancare potrivit afacerii clientului;
  • posibilitatea incarcarii a documentelor necesare deschiderii contului;
  • posibilitatea vizualizarii, verificarii, ajustarii si a completarii datelor in orice moment;
  • posibilitatea primirii in avans a documentatiei contractuale;
  • selectarea unitatii in care clientul doreste sa se prezinte pentru finalizarea procesului, cu posibilitatea setarii datei si a orei intalnirii.

La finalizarea procesului de completare a datelor, banca pune la dispozitia clientilor documentatia contractuala in avans, iar, in functie de disponibilitatea acestora, la momentul prezentarii in unitatea teritoriala selectata pentru semnarea acestei documentatii, IBAN-ul generat devine activ, iar clientii pot efectua orice tip de operatiuni si tranzactii permise.

Sursa: OTP Bank