BT, prima companie autohtona care foloseste tehnologii integrate de automatizare si inteligenta artificiala

Banca Transilvania face inca un pas spre digitalizare, de data aceasta pentru echipa sa, prin folosirea integrata a platformelor UiPath (RPA - Robotic Process Automation) si Druid (enterprise chatbots). Cei peste 7.000 de angajati BT vor putea interactiona natural cu inteligenta artificiala, prin conversatii ghidate sau naturale, folosind NLP (Natural Language Processing), gasind astfel suport in activitatea de zi cu zi.

Ca rezultat al colaborarii cu UiPath, liderul global in domeniul RPA si Druid, Banca Transilvania are in echipa, in cadrul Directiei Resurse Umane, un robot care ajuta cu informatii angajatii, prin intermediul chat-ului. BT doreste sa foloseasca avantajele inteligentei artificiale inclusiv pentru echipa sa, dupa ce a lansat, in premiera in comunicarea bancilor din Romania, doi chatbots pentru oferirea de informatii online catre clientii sai persoane fizice si companii, Livia si Raul.

  • "Dupa lansarea celor doi chatbots care ne ajuta sa oferim informatii non-stop clientilor, ne bucuram sa venim cu solutii inclusiv pentru echipa BT, pentru a avea mai mult timp pentru activitati cu valoare adaugata. Ceea ce aduce colaborarea cu UiPath si Druid, businessuri nascute in Romania, este un pas firesc pe care il facem la BT, pentru a creste o echipa de angajati virtuali care integreaza tehnologii inovatoare si care ajuta echipa in activitatea zilnica". – declara Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
  • "Parteneriatele de acest tip pleaca de la nevoia companiilor de a fi mai eficiente, de a motiva angajatii si de a reduce timpii de lansare ai produselor si serviciilor noi", afirma Dragos Metea, CEO Druid.
  • "Sunt fericit sa vad trei companii romanesti care colaboreaza intr-un domeniu de avangarda si inovatie si, nu in ultimul rand, ma bucur ca putem pune druizii la treaba" declara Dan Liviu Dragan, Fondator & Chairman Druid.
  • "Salut spiritul vizionar al echipei Bancii Transilvania, care a decis sa foloseasca Robotic Process Automation in planul de digitalizare alaturi de noi inca de anul trecut. Ca rezultat al parteneriatului dintre Druid si UiPath, angajatii BT vor putea interactiona zilnic cu un chatbot – ceea ce ne apropie de realizarea misiunii noastre, aceea de a facilita accesul fiecarui angajat la un robot, in viitorul apropiat". – afirma Daniel Dines, CEO si Co-Fondator UiPath.
Colaborarea cu UiPath si Druid: cresterea eficientei si a satisfactiei angajatilor

In colaborare cu UiPath, Banca Transilvania a automatizat pana acum, incepand din iunie 2017, mai multe procese din diferite zone de business, cum sunt: contabilitate, audit, conformare, call center, resurse umane etc. "In cazul unuia dintre primele procese automatizate folosind platforma UiPath, am reusit reducerea timpului mediu de executie de la 10 minute (cu utilizator uman) - la 12 secunde (cu robot), pentru o activitate care se executa de aproximativ 500 de ori pe zi de catre colegi. Pornind de la un proces automatizat de HR, dezvoltam acum chatbots care faciliteaza colaborarea dintre angajati si roboti". - declara Gabriel Mocan, Director Departamentul Tehnologie Digitala si Inovatie, Banca Transilvania.

Din nevoia de a interactiona direct cu robotii s-a nascut colaborarea cu Druid, companie specializata in constructia de chatbots. Implementarea platformei RPA de la UiPath in cadrul BT si interfatarea acesteia cu chatbots dezvoltati de Druid contribuie semnificativ la cresterea eficientei, dar si a satisfactiei angajatilor. Banca Transilvania si-a propus sa mareasca in viitor echipa robotilor la nivelul mai multor departamente.

Sursa: Banca Transilvania