Cel mai cunoscut serviciu oferit fara exceptie de bancile din Romania il reprezinta serviciul de Internet Banking. Prin intermediul aplicatiilor dezvoltate se pot rezolva aproape toate tipurile de solicitari adresate in mod normal reprezentantilor de la ghiseul bancii (de la vizualizarea extrasului de cont la schimbul valutar, de la crearea de noi conturi curente la constituirea depozitelor, de la administrarea cardurilor la efectuarea transferurilor/platilor).

Principalele avantaje ale serviciului de Internet Banking sunt disponibilitatea (non-stop) si mobilitatea. Clientii nu sunt legati de programul bancii pentru a afla informatiile dorite sau pentru a efectua operatiunile necesare din contul curent. Cu toate acestea platile sau transferurile vor fi realizate efectiv in timpul programului de lucru al bancii. In egala masura serviciul poate fi accesat din mai multe locatii, in unele cazuri chiar cu ajutorul telefonului mobil.

Pe langa serviciul de Internet Banking, bancile ofera alte doua sevicii mai putin cunoscute si dezvoltate:
  • Phone Banking - posibilitatea de a apela un reprezentant al bancii care sa ne ajute cu efectuarea unui numar de operatiuni similare celor oferite pentru Internet Banking,
  • Mobile Banking - alerte SMS prestabilite pe care posesorii contului le primesc in urma efectuarii unor plati sau pentru verificarea soldului disponibil in cont.

Ghid Cont Curent
  1. Ce este contul curent?
  2. Ce trebuie sa stim despre contul curent?
  3. Despre costurile contului curent
  4. Servicii suplimentare cont curent
  5. Ce este codul IBAN?
  6. Codul SWIFT: Ce este? La ce ne ajuta?