finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. 89% dintre Romani Doresc sa-si Majoreze Cheltuielile, in detrimentul Economiilor

Stiri si sfaturi

Articole Recente

sectiune
ToateSFATURISTIRICOMUNICAT DE PRESAINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
CREDITE NEVOI PERSONALECREDITE IMOBILIARECARDURI DE CREDITDEPOZITEFONDURI MUTUALE
  • Toate categoriile

    • Credite Nevoi Personale
    • Credite / Leasing Auto
    • Depozite
    • Intrebari Frecvente
    • APRIndexEUR
    • Analize Lunare
    • Atacuri Phishing
    • Prima Casa
    • Actualizari Produse
    • Index DAE FinZoom.ro / Credite
    • Protectia Consumatorului
    • APRIndexUclEUR
    • APRIndexCLmEUR
    • APRIndexDepEUR
    • Audio Video
    • Credite Imobiliare
    • Carduri de Credit
    • Fonduri Pensii
    • Credite Rapide
    • APRIndexRON
    • Fonduri Mutuale
    • Asigurari
    • Conturi
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
    • Social / Economic
    • Index DAE FinZoom.ro / Depozite
    • APRIndexUclRON
    • APRIndexCLmRON
    • APRIndexDepRON
    • APRIndexDepUSD
    • Statistici si Estimari

89% dintre Romani Doresc sa-si Majoreze Cheltuielile, in detrimentul Economiilor

Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente

05.04.2011
0 1310

Activitatile de divertisment, calatoriile si produsele necesare utilarii si renovarii casei in topul achizitiilor dorite de europeni

Bucuresti, 5 aprilie 2011 - 89% dintre romani intentioneaza sa cheltuie mai mult in decursul acestui an, in timp ce doar 14% dintre acestia planuiesc sa–si mareasca soldul economiilor, arata studiul « Observatoire Cetelem 2011 », un studiu despre comportamentul consumatorilor la nivel european.

Exista o diferenta notabila intre Europa de Est si cea de Sud. Astfel, daca cetatenii din Romania, Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia aleg in acest an consumul, cei din Spania, Franta, Italia, Portugalia, Belgia sau Germania sunt ceva mai rezervati, acordand o atentie mai mare economiilor. Britanicii sunt cei mai preocupati sa-si majoreze nivelul economiilor, 58% dintre acestia declarand ca isi doresc ca in 2011 sa puna mai multi bani deoparte.

« Studiul Observatoire Cetelem 2011 demonstreaza ca nevoia de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
consum
, proiectele consumatorilor nu au disparut, ci doar au fost amanate datorita crizei. Evenimentele economice din ultima perioada au determinat o reducere si chiar stopare a planurilor de achizitii in majoritatea tarilor europene, insa odata cu primele semne de revenire economica si comportamentul consumatorilor incepe sa se schimbe.»
, a declarat Gilles Zeitoun, Director General
Cetelem IFN.

Petrecerea timpului liber si calatoriile sunt principalele proiecte pentru europeni in 2011, urmate indeaproape de echiparea si/sau renovarea locuintei. Astfel, pentru 50% dintre cei chestionati, cheltuielile cu petrecerea timpului liber si calatoriile sunt o prioritate, in timp ce peste 40% dintre acestia vor aloca pe parcursul anului in curs bugete suplimentare pentru achizitia de produse electrocasnice, lucrari de amenajere a locuintei si chiar de telefoane mobile. Obiectele de mobilier, echipamentele electronice sau ustensilele pentru gradina se afla, de asemenea, in topul prioritatilor.

O achizitie devine importanta pentru bugetul familiei atunci cand depaseste o anumita valoare, diferita de la o tara la alta. Daca pentru un german cumpararea de echipamente necesare utilarii locuintei este importanta atunci cand pretul depaseste valoarea de 768 de euro, pentru un roman nivelul de suportabilitate pleaca de la doar 184 de euro. Si in ceea ce priveste sumele alocate pentru divertisment si calatorii, romanii se numara printre putinii europeni (alaturi de cehi si unguri) care considera ca un buget cu impact raportat la veniturile totale este de peste 168 de euro. Spre comparatie, un italian sau un german considera ca aloca resurse financiare importante daca valoarea pachetului trece de 1018 euro, respectiv 906 de euro.

Procesul de cumparare nu mai este de mult o decizie spontana pentru consumator, acesta alocand resurse de timp importante pentru o analiza amanuntita a ofertelor din piata din punct de vedere calitate-pret. Tot mai informat, consumatorul tinde sa devina « mai expert decat expertul ».

« Vanzatorii zilelelor noastre se confrunta cu un consumator extrem de bine informat, care se descurca singur in gasirea informatiei de care are nevoie, sa compare, sa ceara sfaturi si sa ia astfel o decizie bazandu-se pe propriile sale cercetari. In contextul in care rata de penetrare a Internetului in Europa ajunsese in iunie 2010 la o medie de 68%, peste 90% dintre utilizatori folosesc mediul online pentru documentare », a precizat Gilles Zeitoun, Director General Cetelem IFN.

Potrivit studiului, peste 90% dintre europeni, indiferent de varsta, aloca in medie o luna de zile perioadei de cercetare proprie. Neincrezatori in discursurile vanzatorilor, peste 50% dintre consumatorii europeni au incredere mai degraba in intuitia proprie sau cea a apropiatilor, in analiza personala desfasurata pe Internet sau in sfaturile prietenilor si ale familiei.

Pe fondul crizei, europenii au revenit la fundamentele consumului: o buna achizitie este inainte de toate un bun raport calitate - pret, iar cautarea unui pret bun presupune bineinteles comparatia acestora. In aceste conditii, peste 59% dintre europeni
Motiveaza-ti economiile! Depozit in lei pe 3 sau 6 luni cu dobanda 7,5% | Zero comisione | TBI Bank | Aplica acum!
compara
cu atentie preturile, iar acest tip de comportament afecteaza toate generatiile, in toate tarile. In Romania, peste 65% din populatie
Motiveaza-ti economiile! Depozit in lei pe 3 sau 6 luni cu dobanda 7,5% | Zero comisione | TBI Bank | Aplica acum!
compara
preturile inainte de a trece la achizitia propriu-zisa, procent ce se numara printre cele mai ridicate din Europa, alaturi de Belgia, Portugalia sau Slovacia. Britanicii sunt cei care acorda cea mai mica importanta acestui aspect, in medie, doar 47% dintre acestia fiind atenti la o analiza comparativa a costurilor. In plus, promotiile reprezinta in continuare un instrument de marketing la care tot mai multi
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
sunt sensibili, fiind cautate de peste 50% dintre europeni.

Studiul « Observatoire Cetelem » a fost realizat in decembrie 2010, pe un esantion reprezentativ de 8700 de persoane, cu varsta de peste 18 ani. Cercetarea a vizat 13 tari in care compania Cetelem opereaza, respectiv Germania, Belgia, Spania, Franta, Ungaria, Italia, Polonia, Portugalia, Cehia, Romania, Marea Britanie, Rusia si Slovacia.

Sursa: Comunicat de Presa Cetelem
Articole similare
Credite Nevoi Personale Depozite
Subiecte relevante
Credit de Nevoi Personale Credit de Consum Economie Economisire

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#