Alerta Control Card Bancar de la OTP Bank – Premiera pe Piata Bancara din Romania Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 10.06.2009 0 499 Acum, clientii OTP Bank Romania au posibilitatea de a afla si soldul disponibil, imediat dupa efectuarea fiecarei tranzactii cu cardul bancar, direct pe telefonul mobil. Bucuresti, 9 mai 2009 – In premiera pe piata de profil din Romania, OTP Bank imbogateste serviciul OTPdirekt – Alerte SMS, prin intermediul optiunii Control Card Bancar, alerta disponibila pentru toate cardurile bancare, atat de debit, cat si de credit. Acest serviciu le ofera clientilor un avantaj extrem de important, un control mai eficient al finantelor, prin informarea lor in timp real, direct pe telefonul mobil, asupra soldului disponibil dupa efectuarea oricarei tranzactii. Unicitatea noului serviciu OTP Bank Romania este data de seria de informatii complete oferite in timp real prin intermediul alertelor: numarul cardului folosit, data si ora utilizarii cardului, suma tranzactionata, tipul tranzactiei (cumparaturi, retragere numerar), precum si locatia in care a fost efectuata tranzactia. In conditii tehnice bune, clientul primeste alerta in mai putin de 2 minute de cand si-a utilizat cardul bancar, lucru ce ii ofera un mai bun control al utilizarii propriului card bancar „Prin multitudinea informatiilor oferite, in momentul de fata suntem singura banca din Romania, care pune la dispozitia clientilor sai un astfel de instrument de control, in timp real, al utilizarii cardurilor bancare. OTPdirekt – Alerte SMS este aliatul complet in lupta cu timpul, informatia, siguranta si mobilitatea, clientul primind toate informatiile direct pe telefonul mobil si chiar atunci cand operatiunile se intampla.”, declara Silviu Florea, Manager – Canale Electronice de Vanzari, OTP Bank Romania. Prin serviciul Control Card Bancar, OTP Bank Romania ofera in premiera clientilor sai, atat persoane fizice, cat si persoane juridice mesaje tip „card eveniment”. Acestea asigura un grad sporit de securitate utilizatorilor, atentionandu-i de fiecare data cand cardul este utilizat (la comerciant, pe internet sau pentru retrageri) si se introduce gresit codul PIN si CVV sau cand se efectueaza o tranzactie ce depaseste fondurile disponibile pe cardul respectiv. Prin imbunatatirea facilitatilor oferite prin intermediul serviciului OTPdirekt – Alerte SMS, OTP Bank Romania aduce un plus de valoare si utilitate serviciului OTPdirekt, un serviciu ideal pentru toate tipurile de clienti, persoane fizice, persoane fizice autorizate, IMM-uri si corporatii, structurat astfel incat sa raspunda tuturor nevoilor acestora: Contact Center informational si tranzactional, Internet Banking si Alerte SMS. OTPdirekt a inregistrat o crestere dinamica a numarului de utilizatori, la trei ani de la lansarea sa pe piata. Astfel, numarul de utilizatori ai OTPdirekt se apropie de 10% din numarul total de clienti ai bancii. Mai mult, in primul trimestru al anului 2009, fata de aceeasi perioada a anului trecut, numarul de utilizatori a crescut cu 50%. Pe langa numarul de utilizatori OTPdirekt, atat numarul de tranzactii, cat si volumul acestora au cunoscut cresteri importante: fata de perioada similara a anului trecut, numarul de tranzactii efectuate prin intermediul OTPdirekt a crescut cu 26%, iar volumul acestora, cu 17%. Q & A