BANCA COMERCIALA CARPATICA- 9 ANI DE SUCCES Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 04.08.2008 1 1217 Banca Comerciala Carpatica implineste 9 ani de succese pe piata bancara romaneasca. Infiintata in iulie 1999, Banca Comerciala Carpatica a pornit din Sibiu si si-a extins activitatea in toata tara. De la cele 2 sucursale pe care le avea in 1999, BCC a ajuns dupa 9 ani de activitate la un numar de 241 de unitati pe intreg teritoriul Romaniei. Pe parcursul celor 9 ani de existenta, Banca Comerciala Carpatica a devenit un brand ce a reusit sa se impuna pe piata financiar-bancara din Romania, remarcandu-se prin dezvoltarea permanenta de produse noi si servicii la standarde europene. Actiunile bancii au inceput sa fie tranzactionate la Bursa de Valori Bucuresti din anul 2004. Banca Comerciala Carpatica a pus intotdeauna accent pe satisfacerea nevoilor de finantare a tuturor segmentelor de participanti la viata economica. "Intotdeauna am pus in centrul preocuparilor noastre clientul, fiind constienti ca o institutie rezista pe piata doar daca vine in intampinarea nevoilor si dorintelor clientilor sai, care au incredere in institutia respectiva. Unul dintre punctele forte ale institutiei noastre este sprijinul puternic din partea actionariatului care a incurajat implicarea tinerilor profesionisti in economia romaneasca, si, totodata, a sustinut promovarea specialistilor si metodelor economice romanesti. Suntem convinsi ca o economie devine puternica daca este sustinuta de forte interne, acestea conlucrand pentru crearea unui cadru adecvat dezvoltarii spatiului economic national si armonizarea cu piata europeana si mondiala in care se integreaza. De aceea am urmarit sa ne racordam la realitatile economice romanesti si, in acelasi timp, la normele Uniunii Europene, sa ne armonizam strategiile si planurile cu realitatile economice ale timpurilor in care traim", spune Nicolaie Hoanta, director general al Bancii Comerciale Carpatica. Al noualea an de existenta al BCC aduce cu sine o noua abordare a procesului de promovare a ofertei institutiei, precum si implementarea unei noi strategii pe termen mediu al bancii. Dupa ce prin oferte special concepute, BCC a reusit sa atraga de partea ei pensionarii, o categorie sociala mai putin interesanta din punct de vedere financiar pentru alte institutii bancare, in al noualea an, BCC se orienteaza si pe satisfacerea unei alte categorii de clienti-tinerii, pe care ii invita sa beneficieze de o promotie atragatoare la creditul imobiliar/ipotecar. Prin Creditul "Casa 9" tinerii pot plati ratele pentru o locuinta noua fara a renunta insa la distractie. Tot in al noualea an se lanseaza primul card in valuta-MasterCard Standard Euro, un produs destinat in principal celor care calatoresc in strainatate. Cardul este alimentat cu valuta euro, iar in cea mai mare parte a tarilor europene, el prezinta avantajul diminuarii nemultumirilor clientilor generate de conversia valutara. Cardul va putea fi folosit pentru depuneri, ridicari de numerar, plati la comercianti sau plati pe Internet. Odata cu sarbatorirea celor noua ani de la infiintarea BCC, Grupul Financiar Carpatica se intareste cu o societate de administrare a investitiilor- SAI Carpatica Asset Management SA. Noua societate intra pe piata cu intentia de a oferi clientilor produse complexe care sa cuprinda atat o varianta de economisire, cat si una de investire pe piata de capital. Cele mai importante obiective urmarite de Banca Comerciala Carpatica pentru perioada 2008-2010 sunt mentinerea cotei de piata de 1%, consolidarea Grupului Financiar Carpatica, cresterea nivelului activelor la nivelul mediei sistemului bancar, furnizarea finantarilor de completare pentru proiectele derulate de clientii BCC din fonduri comunitare, sprijinirea noilor afaceri care sunt bine fundamentate prin planuri de afaceri consistente, dezvoltarea ofertei de Internet Banking si multiplicarea canalelor alternative de distributie. Directiile de baza in care Banca Comerciala Carpatica se va dezvolta vor fi in continuare cele care au in vedere creditarea, cardurile, transferul de bani si managementul activelor. Q & A