BCR - Cum Faci Banking pe 3 Ianurie 2012 (Zi Nebancara) Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 28.12.2011 0 1621 Unitatile BCR nu vor avea program cu publicul marti, 3 ianuarie 2012 - zi declarata nebancara de catre Banca Nationala a Romaniei; programul normal se reia incepand cu miercuri, 4 ianuarie Prin intermediul canalelor directe Click si Alo 24 Banking BCR, se vor putea procesa numai tranzactii intrabancare (operatiuni BCR - BCR si schimburi valutare); Sistemul Electronic de Plati interbancare isi va relua activitatea completa incepand cu miercuri, 4 ianuarie 2012 BCR recomanda clientilor sa-si programeze din timp toate operatiunile bancare; platile cu cardul la comercianti si bancomatele bancii vor functiona in mod normalBanca Comerciala Romana (BCR) anunta ca unitatile teritoriale retail, inclusiv cele care isi desfasoara activitatea in mall-uri si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul pe data de 3 ianuarie 2012, declarata zi nebancara de catre Banca Nationala a Romaniei. Zilele de 1 si 2 ianuarie 2012 sunt zile nelucratoare, prin lege.Clientii vor putea sa beneficieze integral de avantajele ofertei grupului BCR incepand cu data de 4 ianuarie 2012, cand unitatile BCR isi reiau programul normal si le vor pune la dispozitie gama completa de credite, instrumente de economisire, plasamente pe piata de capital, finantari in leasing, pensii facultative, asigurari etc."BCR le recomanda clientilor sa-si programeze din timp toate operatiunile bancare pe care trebuie sa le efectueze in aceasta perioada. Oamenii au acum un bun prilej de a cumpara si testa pachetul de servicii la distanta, 24 Banking BCR, extrem de folositor si in zilele nebancare", a declarat Cornel Cojocaru, directorul executiv al Directiei de Comunicare, BCR.Astfel, clientii BCR pot avea acces in permanenta la resursele lor financiare prin serviciul de internet banking (Click 24 banking), prin phone banking (Alo 24 banking) si reteaua de peste 2.000 de ATM-uri a bancii. Detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.Cu toate acestea, avand in vedere ziua nebancara, BCR precizeaza ca pe parcursul zilei de marti, 3 ianuarie 2012, prin intermediul canalelor directe Click si Alo 24 Banking BCR, se vor putea procesa numai tranzactii intrabancare (toate operatiunile BCR - BCR si schimburi valutare). Tranzactiile interbancare (BCR - alte banci) se vor procesa in urmatoarea zi bancara (exemplu: pe data de 3 ianuarie se vor putea procesa operatiuni de plata a ratelor pentru credite la BCR, transferuri intre conturi BCR, plata furnizori care detin conturi la BCR, dar NU se vor putea procesa plati ale ratelor la alte banci, ale facturilor catre furnizori care detin conturi la alte banci, etc…).Sistemul Electronic de Plati interbancare isi va relua activitatea completa miercuri, 4 ianuarie 2012.Pe data de 3 ianuarie, clientii BCR vor putea sa efectueze operatiuni intra-bancare, astfel: telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, disponibil 24/7 la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) (apelabil gratuit din orice retea nationala) sau +4021.407.42.00 (apelabil si din strainatate la tarif normal) prin internet - Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesand direct 24banking.ro sau m.24banking.ro prin intermediul echipamentelor de tip self service (MFM, ASV, ATM) disponibile atat in zonele Easy 24 Banking cat si la unitatile BCR sau la terti.In plus, prin apelarea InfoBCR, clientii vor beneficia in perioada mentionata de urmatoarele servicii: Suport Tehnic in utilizarea Alo si Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7 Asistenta de urgenta detinatori de carduri, disponibil 24/7 la numerele de telefon inscrise pe spatele cardurilor BCR, respectiv +40 21 311 10 01 sau +40 21 311 02 16 Informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00Numerele de telefon InfoBCR sunt: 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice retea nationala +4021/407.42.00 apelabil din strainatate, taxabil la tarif normalServiciul good.bee Tranzactii mobile va fi functional 24 de ore din 24, permitand clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartela de mobil in retelele partnere, se efectueze numai tranzactii intrabancare (toate operatiunile BCR - BCR) . Apelabil din retelele mobile partenere la *4146 sau din orice retea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienti good.bee ofera informatii si asistenta in zilele de 25, 26 decembrie si 1, 2 ianuarie, intre 9:00-18:00.Sursa: Comunicat de Presa BCR Articole similare Carduri de Credit Conturi Subiecte relevante Internet Banking Program de lucru Plata cu cardul Phone Banking ATM (Bancomat) Operatiuni Bancare Transfer Interbancar Transfer Intrabancar Q & A