BCR - Programul de Lucru cu Publicul Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 11.08.2011 0 2337 Bucuresti, 11 august 2011 - Banca Comerciala Romana (BCR) anunta ca unitatile teritoriale retail, inclusiv cele care isi desfasoara activitatea in mall-uri si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in ziua de 15 august 2011 (Sarbatoarea Sfintei Maria).BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM).Detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri iar serviciul de Asistenta Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.Clientii bancii vor avea acces la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare 24/7, astfel: telefonic, prin Alo 24 Banking BCR, apeland gratuit din orice retea nationala 0800.801.BCR (0800.801.227) sau din strainatate +40.21.407.42.00. prin internet - Click 24 Banking BCR disponibil 24/7 accesand direct www.24banking.ro prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking cat si la unitatile BCR sau la terti.In plus, prin apelarea InfoBCR, clientii vor beneficia in perioada mentionata de urmatoarele servicii: Suport Tehnic in utilizarea Alo si Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7 Asistenta de urgenta detinatori de carduri, disponibil 24/7 Informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00Numerele de telefon InfoBCR sunt: 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice retea nationala +40.21.407.42.00 apelabil din strainatateZonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul intregii perioade de Sarbatori. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.Serviciul good.bee Tranzactii mobile va fi functional 24 de ore din 24, permitand clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartela de mobil in retelele partnere, sa trimita bani in orice cont din Romania sau sa plateasca facturi. Apelabil din retelele mobile partenere la *4146 sau din orice retea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienti good.bee ofera informatii si asistenta, zilnic intre 9:00-18:00.Sursa: Comunicat de Presa BCR Articole similare Social / Economic Subiecte relevante Curs Valutar Internet Banking Program de lucru Plata cu cardul Carduri Phone Banking ATM (Bancomat) Cont bancar Q & A