BCR rasplateste clientii care vin la banca pentru completarea datelor personale cerute de Regulamentul BNR Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 29.06.2009 0 3394 Bucuresti, 29 iunie 2009 - Banca Comerciala Romana (BCR) isi invita toti clientii sa vina la oricare din unitatile bancii pentru actualizarea datelor personale, solicitate potrivit Regulamentul BNR numarul 9/2008 privind cunoasterea clientelei. Conform normelor BNR, toate bancile trebuie sa obtina de la clientii lor, persoane fizice, detalii privind : a) datele de identificare; b) datele de contact si adresa; c) nationalitatea; d) ocupatia si, dupa caz, numele angajatorului ori natura activitatii proprii; e) functia publica importanta detinuta, daca este cazul; f) numele beneficiarului real. Si persoanele juridice trebuie sa vina la banca pentru completarea urmatoarelor date: a) denumirea; b) forma juridica; c) sediul social si, daca este cazul, sediul unde se situeaza centrul de conducere si de gestiune a activitatii statutare; d) numarul de telefon, fax, adresa de posta electronica, dupa caz; e) tipul si natura activitatii desfasurate; f) identitatea persoanelor care, potrivit actelor constitutive si/sau hotararii organelor statutare, sunt investite cu competenta de a conduce si reprezinta entitatea, precum si puterile acestora de angajare a entitatii; g) numele beneficiarului real sau, in situatia prevazuta la art. 22 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 656/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, informatii despre grupul de persoane care constituie beneficiarul real; h) identitatea persoanei care actioneaza in numele clientului, precum si informatii pentru a se stabili ca aceasta este autorizata/imputernicita in acest sens. „Stim ca pentru clientii nostri este un efort suplimentar pe care trebuie sa-l depuna si de aceea le multumim anticipat. Pentru a creste interesul clientilor nostri, vom organiza o tombola cu peste 300 de premii atractive pentru clientii persoane fizice care vin in perioada 29 iunie - 29 august in unitatile BCR pentru a-si actualiza datele personale.” a declarat Sorin Mititelu, director Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din BCR. Aducerea la zi si completarea datelor personale ale clientilor este o masura impusa de lege si toti cei are au o relatie cu o banca din Romania – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat - au obligatia sa se conformeze. Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplica institutiilor de credit, persoane juridice romane, si institutiilor financiare nebancare, persoane juridice romane, inscrise in Registrul special tinut de Banca Nationala a Romaniei, si reglementeaza standardele minime pentru elaborarea de catre acestea a normelor de cunoastere a clientelei ca parte esentiala a administrarii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului si aspecte legate de implementarea acestora. Articole similare Credite Nevoi Personale Credite Imobiliare Credite / Leasing Auto Carduri de Credit Depozite Subiecte relevante BNR (Banca Nationala a Romaniei) Persoane Juridice Promotii Persoane Fizice Regulamentul BNR nr.9/2009 Q & A VLEvitan leontina eugenia Am fost solicitata sa depun acte la sucursala Jimbolia ca nu am niciun venit, am fost girant. 00 0 29.06.2009 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba Pentru a va putea oferi un raspuns cat mai exact, avem nevoie de mai multe informatii din partea dumneavoastra. 00 0 01.07.2009