BizSpark Camp IV - Cum Se Poate Face un milion de euro din Sofware Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 20.06.2012 0 851 Dezvoltarea unei companii de la nivelul de start-up pana la cifra de afaceri de un milon de euro a fost una din temele de discutie din cadrul evenimentului BizSpark Camp IV, organizat saptamana aceasta de startups.ro si Microsoft BizSpark.Teodor Blidarus, Managing Partner la Softelligence, a spus ca succesul in afaceri nu se obtine de unul singur, ci este nevoie de munca in echipa si de parteneriate. El a fondat acum cinci ani o companie de software impreuna cu fratele sau, Adrian, iar anul trecut au ajuns la o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro."Cand am facut firma nu m-am gandit la primul milion de euro, dar va pot spune un lucru la care am incercat sa ajung, succesul. Succesul ni-l definim diferit, de la caz la caz. Dar succesul nu se construieste de unul singur. Aveti nevoie sa va asociati", a mentionat Teodor Blidarus.Managing Partner-ul Softelligence a mai spus ca pentru a avea succes nu trebuie sa ai business-ul tau, ci sa te asociezi cu oameni care-ti plac."Antreprenoriatul nu-i o meserie. Ca angajat nu m-am simtit diferit comparativ cu acum, cand sunt antreprenor. Si atunci imi stabileam singur obiectivele. As lucra si acum ca angajat, dar pentru anumiti oameni. La compania dumneavoastra trebuie sa va gasiti parteneri, sa va creati o mana de oameni cu care puteti reusi", a adaugat Teodor Blidarus.Apoi, Managing Partner-ul Softelligence le-a recomandat antreprenorilor sa ii pretuiasca pe oamenii de vanzari."Noi, oamenii tehnici, cream produsele si credem ca toate meritele ne revin. Cand eram angajat, ca eu sa ajung sa fac o prezentare la Munchen, in fata board-ului BMW, muncisera vreo trei oameni de la vanzari sa deschida diverse usi. Fara munca oamenilor din vanzari, ceea ce facem noi nu valoreaza nimic", a mai spus Teodor Blidarus.Un alt punct mentionat de Managing Partner-ul Softelligence pentru succesul in afaceri este onestitatea, care inseamna sa faci ceea ce ai promis ca faci. Iar onestitatea nu este doar legata de succes, ci ar trebui sa fie ceva de baza.Alte subiecte de discutie din cadrul BizSpark Camp IV au fost legate de provocarile din proiectele de cloud sau de oportunitatile Windows 8 pentru piata din Romania.Mai multe informatii despre dezvoltarea unui start-up pana la pragul de un milion de euro pot fi gasite aici: http://www.startups.ro/tutoriale/cum-poti-sa-ajungi-la-un-milion-de-euro-din-softwareSursa: Comunicat de Presa StartUps.ro Articole similare Social / Economic Subiecte relevante Start-up Antreprenor Q & A