Cardul de Debit Preplatit Reincarcabil Visa Raiffeisen Bank este Disponibil in Reteaua Diverta Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 05.11.2009 0 951 Bucuresti, 5 noiembrie 2009 – Raiffeisen Bank si RevEurope lanseaza in reteaua magazinelor Diverta cardul de debit preplatit Visa. Acest card este adresat in special tinerilor, cu varsta de cel putin 14 ani, fiind usor de achizitionat, doar pe baza actului de identitate din locatiile nominalizate pe www.cardpreplatit.ro. Noutatea pe care o aduce cardul preplatit este ca se obtine pe loc, nu presupune deschiderea unui cont bancar si de asemenea poate fi folosit pentru cumparaturi pe internet, controlul mai bun al fondurilor proprii, plati mobile printr-un simplu SMS, plata cumparaturilor oriunde in lume sau retragere de numerar de la ATM. “Cardul de debit preplatit sub sigla VISA este un produs inovativ, lansat impreuna cu procesatorul RevEurope Payments LTD. Un astfel de card poate fi achizitionat pe loc in trei dintre in locatiile Diverta. Cardul are toate caracteristicile unui card de debit, putind fi folosit atat pentru retragerea de numerar de la ATM, cat si pentru plata cumparaturilor la POS. Ne asteptam sa vedem un interes major printre clientii Diverta, mai ales in conditiile in care un astfel de card este extrem de util pentru cumparaturi online in deplina siguranta”, a explicat Radu Topliceanu, directorul ariei clienti persoane fizice Raiffeisen Bank. Cardul de debit preplatit poate fi achizitionat pe loc cu doar 18 RON din locatiile desemnate la care se adauga suma initiala pe care titularul doreste sa o aiba la dispozitie pe card (minimum 10 RON). Cardul preplatit Visa Raiffeisen Bank include si o serie de canale alternative oferite gratuit care ofera clientilor accesibilitate, flexibilitate si control ridicat asupra costurilor: serviciile de transfer prin mobil YAP, platforma de online banking, www.cardpreplatit.ro precum si platforma IVR . “Suntem bucurosi de aceasta premiera pe piata romaneasca in industria de retail si suntem convinsi ca prin functionalitatile si flexibilitatea oferite, cardul Visa preplatit va fi bine primit de toate categoriile de clientela, mai ales de catre segmentul tanar. De asemenea, speram sa atragem in circuitul economic segmente de populatie care in mod traditional nu utilizeaza sau nu au acces in mod frecvent la servicii financiare de baza”, a declarat Lucian Maricas, Country Business Director, RevEurope Romania “Respectand sloganul ““Mereu ceva nou” ce caracterizeaza brand-ul Diverta, am implementat acest card de debit preplatit care, pe langa faptul ca poate fi obtinut direct din magazin, aduce si functionalitati inovative ca transferul de bani prin sms. Indreptat catre un target preponderent tanar, cardul poate fi achizitionat momentan din Diverta Magheru, Baneasa si Plaza, urmand a fi extins in toata reteaua Diverta”, a adaugat Alina Balan, Business Development E-commerce si Servicii Financiare in cadrul Diverta. Q & A