• Un parteneriat care are drept scop promovarea incluziunii sociale si financiare
  • Alexandru Petrescu: "Odata cu lansarea unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brand-ul propriu, Posta Romana va deveni in urmatorii ani unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca a serviciilor bancare."
  • Ignacio Jaquotot: "Suntem pregatiti sa facem fata acestei noi provocari datorita unei strategii clare care are baze solide: profitabilitate sustenabila, know-how si competente comerciale."
Compania Nationala Posta Romana si Grupul Intesa Sanpaolo demareaza negocierile in vederea incheierii unui acord bilateral privind vanzarea de servicii bancare si financiare in cadrul oficiilor postale Posta Romana si sub brandul "Posta Romana". Lansarea proiectului reprezinta rezultatul procesului de selectie organizat de Compania Nationala Posta Romana, in conformitate cu noua strategie comerciala aprobata de conducerea societatii, al carei obiectiv principal il reprezinta diversificarea gamei de servicii oferite.

Cu o retea de peste 5.600 de sucursale, Posta Romana detine cea mai mare acoperire la nivel national de pe piata serviciilor postale, comparabila cu nivelul de acoperire al celor mai mari operatori de pe piata bancara.

"Odata cu lansarea unui portofoliu de servicii financiare distribuite sub brand-ul propriu, Posta Romana va deveni in urmatorii ani unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca a serviciilor bancare. Ne propunem ca acest parteneriat sa inlesneasca accesul la serviciile bancare si financiare pentru toti cetatenii romani, si sa genereze o sursa solida de venit pe termen lung pentru Companie. Completarea actualei oferte de produse si servicii a Postei Romane cu servicii financiar-bancare face parte din strategia pe termen mediu si lung asumata de actionarii companiei. Este un proces probat cu succes de alte administratii postale nationale europene, iar Posta Romana nu va face exceptie de la acest trend. Ne asteptam ca "Posta Romana Servicii Financiare" sa impacteze major piata bancara, in perspectiva dezvoltarii economice si sociale a Romaniei" - Alexandru Petrescu, Director Executiv al Compania Nationala Posta Romana.

Prin diversificarea propriilor activitati, Posta Romana are ca obiectiv, pe de o parte, extinderea propriei baze de clienti, iar pe de alta parte promovarea incluziunii financiare, ajungand in zonele geografice cele mai indepartate alaturi de un partener care are o lunga istorie pe piata financiara si bancara europeana. Istoria Postei Romane si recunoasterea marcii sale sunt doua elemente esentiale in favoarea unui proiect eficient pentru sectorul serviciilor financiare, care sa fie pus la dispozitia milioanelor de clienti ai Postei Romane, in colaborare cu un partener de mare calibru in sectorul bancar.

"Suntem pregatiti sa facem fata acestei noi provocari bazandu-ne pe o strategie clara cu baze solide: profitabilitatea sustenabila, know-how-ul si competentele comerciale", a declarat Ignacio Jaquotot, Directorul Diviziei Banci Subsidiare Internationale a Grupului Intesa Sanpaolo.

Grupul bancar Intesa Sanpaolo este deja prezent in Romania cu o universala activa, care ofera o gama completa de produse deja disponibile si se mandreste cu un management extrem de experimentat, cu un palmares remarcabil de proiecte transfrontaliere.

Sursa: Comunicat de Presa Intesa Sanpaolo Bank