CSA Pune la Dispozitia Consumatorilor de Asigurari Telverde Dialog CSA Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 10.04.2012 0 991 Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) pune la dispozitia consumatorilor de asigurari linia telefonica de tipul telverde - Dialog CSA. Prin intermediul acestui serviciu, asiguratii vor beneficia de asistenta de specialitate in vederea formularii unei petitii pentru solutionarea pe cale amiabila a oricaror probleme intervenite in relatia cu societatile de asigurare.Astfel, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intampinate.Referitor la modalitatea de solutionare a petitiilor adresate CSA, petitionarul va primi un raspuns in scris, in temenul prevazut de legislatia in vigoare.Informatiile privind deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispozitie de catre societatile de asigurare.Dialog CSA permite utilizatorilor sa acceseze gratuit numarul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila.Noul serviciu telefonic functioneaza in zilele lucratoare, de luni pana joi, intre orele 9.00 - 16.30, iar vineri intre orele 9.00 - 14.00.Sursa: Comunicat de Presa CSA Articole similare Asigurari Subiecte relevante Asigurare CSA (Comisia de Supraveghere a Asigurarilor) Legislatie Q & A