Doua campanii concepute pentru ABN AMRO Romania - premiate la Olimpiadele Comunicarii, editia 2008 Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 30.07.2008 0 2462 ABN AMRO Romania a participat anul acesta la Olimpiadele Comunicarii in calitate de partener, in cadrul sectiunilor Advertising si Relatii Publice, inregistrand doua succese remarcabile. Ambele echipe care au elaborat si implementat strategii pe baza brief-urilor furnizate de ABN AMRO au urcat pe cele mai inalte trepte ale podiumului: echipa Panda a obtinut locul 1 la sectiunea Advertising si echipa Tease PR, locul 2 la sectiunea Relatii Publice. Este pentru al treilea an consecutiv in care ABN AMRO este partener la Olimpiadele Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in publicitate, relatii publice sau comunicare politica. Oana Zidaru, Director de Comunicare ABN AMRO Romania a declarat cu aceasta ocazie "Pentru noi intalnirea cu tinerii participanti la Olimpiadele Comunicarii reprezinta un moment unic, pe care il asteptam cu nerabdare in fiecare an. Este un privilegiu sa lucrezi impreuna cu studentii, sa vezi cata creativitate si prospetime exista in ideile lor si cata dorinta de a rupe barierele si de a impinge limitele, de a invata de la profesionisti si in acelasi timp de a inova. Ne bucuram sa le fim alaturi in aceste momente decisive pentru formarea lor, in egala masura este important pentru noi sa pastram legatura cu cei care construiesc Romania de maine." Cele doua echipe formate din studenti au avut misiuni diferite, dar au impresionat amandoua prin profesionalismul si creativitatea de care au dat dovada, atat in elaborarea strategiilor, cat si in prezentarea si implementarea lor. La sectiunea Advertising, echipa Panda s-a impus pe locul 1 datorita unei abordari inedite, nonconformiste, pentru comunicarea unui produs bancar: Cardul Perfect de la ABN AMRO. Campania celor cinci studenti, care si-au asumat fiecare cate un rol, de la copywriter sau art director, la strategic planner si media planner, a urmarit cresterea gradului de informare a studentilor din Romania cu privire la beneficiile folosirii cardului de credit Card Perfect Fun de la ABN AMRO si cresterea numarului de utilizatori ai cardului. Echipa Panda a fost compusa din Dorin-Stefan Dumitrascuta, Sorin-Laurentiu Dincea si Alexandru Creanga, studenti la SNSPA, si Octavian Campeanu si Laura Culita, studenti la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. La sectiunea Relatii Publice, echipa Tease PR a castigat locul 2 printr-o strategie complexa si foarte aplicata, in cadrul unei campanii care a urmarit pozitionarea ABN AMRO ca "Employer of choice" in randurile potentialilor angajati si ale celor existenti. Campania de imbunatatire a perceptiei despre ABN AMRO s-a axat, printre altele, pe accentuarea unor aspecte cheie legate de companie, cum ar fi "stabilitate", posibilitati de avansare" sau "mediu de lucru profesionist". Cei cinci membri ai echipei Tease PR sunt Anne-Marie Florea, Carmen Daniela Ghia si Silvia Jalea, studente la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice Bucuresti, Andrada Cosmina Nimu, studenta la SNSPA si Dragos-Florin Ion, student la Facultatea de Hidrotehnica din cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti. La Olimpiadele Comunicarii 2008 s-au inscris 108 echipe formate din cate 5 studenti din principalele centre universitare din tara. In urma preselectiei, fiecare dintre cele 47 de echipe finaliste a realizat, timp de trei saptamani, o strategie de comunicare pentru un "client" real: companii, institutii publice sau oameni politici. La finalul concursului, echipele si-au prezentat strategiile de campanie in fata publicului, a "clientilor" si a unor jurii formate din practicieni consacrati din toate domeniile comunicarii. Pentru mai multe informatii, va rugam sa luati legatura cu Oana Zidaru, Director de Comunicare, la oana.zidaru@ro.abnamro.com. Despre ABN AMRO Romania: ABN AMRO Bank (Romania) S.A. este o filiala a ABN AMRO NV. ABN AMRO este o banca internaTionala de renume cu active totale de 1025,2 miliarde de euro (la 31 decembrie 2007). ABN AMRO a fost achiziTionata in octombrie 2007 de Consortiul alcatuit din Royal Bank of Scotland (RBS), Fortis si Santander, urmand ca diversele sale operatiuni sa fie impartite intre aceste trei banci, in functie de prioritatile strategice ale acestora. ABN AMRO Bank este prezenta pe piata romaneasca din noiembrie 1995. ABN AMRO Romania isi desfasoara in prezent activitatea in 15 orase (Arad, Bucuresti, Brasov, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara). Activitatile ABN AMRO in Romania vor fi preluate de RBS la o data care va fi comunicata ulterior. Pentru mai multe informatii accesati www.abnamro.ro. Q & A NAneacsu aurelia Am facut un imprumut de 10.000 EUR in 2005, am avut un total de 13.000 EUR,la data de 25.08.2008 am un sold de 3.850 EUR, pe 22.08.2008 am primit de la dumneavoastra o adresa prin care anuntati ca mariti dobanda din 16.10.2008. Ce inseamna aceasta la cat cresc iarasi soldurile in urma acestei majorari? Daca transform in lei acest imprumut in 30 zile ce inseamna evaluat in lei. Cat platesc rata pe patru ani? 00 0 25.08.2008 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba FinZoom.ro este Ghidul Financiar lider in Romania, care are ca obiectiv informarea consumatorilor in legatura cu intreaga oferta financiara de pe piata si usurarea eforturilor acestora de cautare a celor mai bune produse financiare, in functie de propriile necesitati. Sfatul nostru este sa mergeti la banca la care detineti creditul si in functie de contractul de credit pe care il aveti incheiat, cei de aici va pot oferi mai multe informatii despre ce se va intampla cu soldul contului dumneavoastra. In ccea ce priveste, transformarea soldului dumneavoastra in lei, trebuie aveti in vedere in ce moneda aveti veniturile (salariul, venituri din chirii, dividende, venituri din strainatate etc) pentru a lua cea mai buna decizie. 00 0 25.08.2008 GIgrigoras iulian-emil Doresc credit. 00 0 12.11.2008 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba Pentru a alege un credit cat mai avantajos , puteti accesa site-ul www.FinZoom.ro, unde puteti compara intreaga oferta de produse si alege produsul care se potriveste cel mai bine nevoii dumneavoastra. Alegeti sectiunea “Credit de Consum”, completati criteriile de cautare si va vor fi afisate cele mai avantajoase oferte, ordonate crescator in functie de dobanda anuala efectiva. In cazul in care sunteti interesat de contractarea unui credit ipotecar, accesati sectiunea “Credite de Locuinta”. Accesand sectiunea “Calculatoare”, puteti calcula suma maxima pe care o puteti obtine in functie de veniturile pe care le detineti. www.FinZoom.ro va poate ajuta in obtinerea creditului necesar prin intermediul aplicatiei online catre bancile partenere. In partea dreapta a fiecarui produs, se gaseste butonul Aplica, accesarea caruia va deschide formularul de aplicatie online. In 24 de ore lucratoare de la trimiterea aplicatiei veti fi contactat de un reprezentant al bancii care va va raspunde la toate intrebarile si va fixa o intalnire la sucursala. Aceasta aplicatie nu va obliga in nici un fel pe mai departe, fiind insa cea mai eficienta modalitate de a intra in contact cu reprezentantii bancilor partenere din zona dumneavoastra. 00 0 12.11.2008