Fastbanking® - 100.000 de Utilizatori ai Serviciului de Internet Banking al Bancpost Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 02.11.2011 0 3352 De la inceputul anului, Fastbanking®, serviciul de internet banking al Bancpost, si-a dublat numarul de clienti, intampinand astazi pe cel de-al 100.000-lea utilizator.Potrivit unei cercetari interne, 52% din clientii Fastbanking® sunt persoane sub 45 de ani, in proportie egala femei si barbati. Valorile cele mai ridicate de trafic se inregistreaza de luni pana joi in intervalul 9 - 11, lunea observandu-se cele mai multe conectari si tranzactii. Operatiunea cel mai des efectuata in aceste intervale este plata facturilor (utilitati) si transferuri.Bancpost spune un BRAVO tututor celor 100.000 de clienti care au ales sa includa Fastbanking® in administrarea disponibilitatilor lor banesti. Cu aceasta ocazie, pentru a familiariza utilizatorii nou inrolati cu intreaga arie de functionalitati, Fastbanking® pune la dispozitia acestora pagina demo, la adresa http://demofastbanking.ro/.Pagina demo are rolul de a usura accesul utilizatorilor la functionalitatile aplicatiei si de a-i ajuta sa profite la maximum de facilitatile oferite. Cele 11 filme postate ilustreaza in detaliu pasii pe care un utilizator trebuie sa-i urmeze pentru efectuarea de operatiuni.Fastbanking®, serviciul de internet banking al Bancpost contribuie astfel nu doar la reducerea costurilor tranzactiilor bancare, dar si la economii de timp, permitand celor 100.000 de clienti un acces direct la tranzactii de baza disponibile intr-o unitate bancara fara a se deplasa fizic in locatie. FISA INFORMATII - Fastbanking - serviciul de internet banking de la Bancpost Este destinat atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice, in vederea efectuarii tranzactiilor online, in RON si valuta. Utilizarea serviciului Fastbanking implica: folosirea unui calculator (PC) cu conexiune la Internet si folosirea uneia sau mai multor metode de autentificare (dispozitiv de tip token, SMS, Mobile) Token Challenge - metoda de autentificare cu dispozitiv token ce necesita cod PIN SMS - metoda de autentificare prin intermediul telefonului mobil; autentificarea se realizeaza in baza codului de cifre primit prin SMS VIP (Verisign Identity Protection Mobile) - metoda de autentificare prin intermediul telefonului mobil; autentificarea se realizeaza in baza descarcarii aplicatiei software pe telefonul mobil Disponibilitate 24/7 Posibilitatea de a folosi diverse browsere Tutoriale DEMO pentru explicarea metodelor de autentificare si a principalelor functionalitati, bilingv (Romana/Engleza) - site bilingv dedicat www.demofastbanking.ro Serviciu de suport dedicat: HelpDesk Fastbanking - 021/308.54.60 sau fastbanking@bancpost.ro Abonament gratuit Metode de autentificare gratuite (doar pentru dispozitivele Token se percep costuri: garantie de 30 USD/echivalent in Ron pentru Token Challenge; metodele de autentificare SMS si VIP* MOBILE nu implica niciun cost din partea clientului - sunt gratuite) Comisioane cu pana la 40% mai mici decat la ghiseu Prin Fastbanking, clientii persoane fizice si juridice pot efectua urmatoarele tipuri de operatiuni: ordine de plata in lei catre beneficiarii persoane fizice si/sau juridice ordine de plata de trezorerie plati programate in lei plati utile pentru achitarea facturilor de utilitati (direct catre furnizorii de telefonie fixa/mobila, gaze, lumina, curent, internet, cablu predefiniti/presetati deja in aplicatie ca baneficiari) ordine de plata globale utilizate pentru plata salariilor catre angajati transferuri intrabancare intre conturile proprii plati valutare interne sau externe schimburi valutare direct debit vizualizarea in orice moment a soldurilor conturilor deschise la Bancpost informatii despre diversele cursuri valutare posibilitatea vizualizarii si tiparirii extraselor de cont definirea beneficiarilor platilor direct de catre client crearea unor machete cu ordine de plata posibilitatea de a importa ordine de plata create cu alte aplicatii In scopul asigurarii unui inalt nivel de siguranta, acest serviciu a fost dezvoltat pe infrastructura care respecta standardele internationale de securitate a informatiei. Toate metodele de autentificare prezinta un nivel de securitate ridicat. Confidentialitatea datelor este asigurata prin utilizarea numelui de utilizator si a unei parole, precum si prin intermediul metodelor de autentificare alese. Din momentul conectarii clientului autorizat, orice schimb de date se va efectua sub protocol securizat - SSL3, ce utilizeaza cheie de criptare de 128 biti (cea mai puternica existenta pe piata in momentul actual) - si un algoritm DES. In plus, site-ul pentru acest serviciu este asigurat si garantat de firma Verisign, astfel incat clientul poate verifica si recunoaste cu usurinta autenticitatea acestuia.Sursa: Comunicat de Presa Bancpost Articole similare Conturi Subiecte relevante Comisioane Extras de Cont Cont Curent Internet Banking Plata facturi Tranzactii Ordin de Plata Debit Direct Transfer Intrabancar Q & A COMCostea Olimpiu Mihail Doresc sa aflu daca au intrat bani in contul de la banca? 00 0 17.04.2012 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba Aceasta informatie o puteti afla doar de la institutia unde aveti deschis contul. 00 0 17.04.2012