good.bee Tranzactii Mobile si-a Dublat Numarul de Clienti in 2010 Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 14.12.2010 0 2361 Compania estimeaza acelasi ritm de crestere si pentru anul 2011 Jumatate dintre operatiunile good.bee Tranzactii Mobile se efectueaza pe telefonul mobil, 40% la ATM si POS si 10% prin alte canale Valoarea medie pentru o tranzactie efectuata prin serviciul good.bee Tranzactii Mobile este de 100 de leiBucuresti, 14 decembrie 2010 - Peste 29.000 de clienti folosesc serviciul good.bee Tranzactii Mobile, dublu fata de sfarsitul anului 2009. Acelasi ritm de crestere este asteptat si pentru anul 2011.Jumatate dintre operatiunile good.bee Tranzactii Mobile se efectueaza pe telefonul mobil, 40% la ATM si POS si 10% prin alte canale. Valoarea medie pentru o tranzactie efectuata prin serviciul good.bee Tranzactii Mobile este de 100 de lei. Majoritatea tranzactiilor, peste 75%, sunt transferuri facute intre conturi good.bee.„Cel mai tanar client good.bee Tranzatii Mobile are 14 ani, iar cel mai in varsta are 86. Acest lucru demonstreaza clar ca este un produs extrem de usor de folosit si foarte util tuturor celor care nu au acces facil la produsele bancare clasice. Clientii folosesc acest produs pentru a transfera bani altor mebri ai familiei, pentru reincarcarea cartelelor de telefonie mobila si pentru a plati facturi catre diferiti furnizori” a declarat Catalin Moise, Director General good.beeClienti good.bee fac parte in special din urmatoarele categorii: Oamenii din zonele rurale Fermieri – pentru subventiile APIA Mici antreprenori Persoane care beneficiaza de asistenta sociala Angajatii Primariilor si a Consiliilor Locale Profesori Adolescenti StudentiAna Maria Deszo, are 24 de ani si este agent good.bee. Ea spune ca a mers in special spre zona rurala si spre primariile din acele localitati. „Le-am explicat si le-am aratat clientilor cum se utilizeaza un card, cum se retrag banii, si cum se fac operatiuni prin good.bee. Probabil cel mai greu a fost sa ii conving sa treaca peste superstitia legata de chipul cardului. Acum primariile transfera direct pe carduri alocatiile, salariile si diverse ajutoare, iar oamenii sunt multumiti ca nu mai sunt dependenti de posta”, poveste Ana Maria Deszo.Adalbert Ban are 63 ani si este din Pecica, judetul Arad. Din cauza unui handicap fizic, ii este foarte greu sa se deplaseze. De un an foloseste serviciul good.bee Tranzactii Mobile. „Nu mai trebuie sa ies din casa sa vad daca mi-a intrat pensia. Scot doar telefonul, apas doua taste si gata, stiu daca am bani in cont sa imi platesc facturile, sa fac depozite sau sa imi incarc telefonul. Nu este complicat deloc, practic trebuie sa retii trei numere si doua semne la care trebuie apasat” a spus clientul good.bee.good.bee Tranzactii mobile extinde accesabilitatea serviciilor bancare catre populatia nebancarizata din Romania. Disponibil la nivel national prin intermediul unei retele de cateva sute de agenti mobili, Pachetul de Start good.bee ofera clientilor pe loc posibilitatea de a efectua operatiuni bancare prin intermediul telefonului mobil, un cont curent la BCR si un card de debit Visa Electron cu cip.Operational 24 de ore din 24, in fiecare zi a anului, serviciul good.bee Tranzactii mobile ofera utilizatorilor posibilitatea de a efectua operatiuni bancare de pe telefonul lor mobil, oricare ar fi modelul, producatorul sau vechimea aparatului, fara instalarea unor aplicatii suplimentare si fara a necesita acces la Internet.Accesand numarul de apel al serviciului, utilizatorii inregistrati pot realiza in deplina siguranta o serie de operatiuni direct de pe telefonul lor mobil: pot primi si trimite bani oricand, isi pot verifica soldul contului, pot afla detalii despre ultimele 3 tranzactii efectuate, pot trimite bani instantaneu catre orice alt utilizator good.bee sau pot reincarca pe loc orice cartela de mobil din retelele partenere.Mai mult decat atat, utilizatorii pot beneficia de sprijin si informatii in fiecare zi prin Serviciul Suport Clienti good.bee, disponibil la *4146 (tarif normal din Orange si Vodafone) si 021 266 77 00, de luni pana vineri intre orele 8:00-22:00, sambata, duminica si sarbatorile legale intre 9:00-18:00.Sursa: Comunicat de Presa BCR Articole similare Carduri de Credit Conturi Subiecte relevante Card de Debit Depozit POS (Punct de Vanzare) Plata facturi Card cu CIP Phone Banking ATM (Bancomat) Servicii Financiar Bancare Cont bancar Q & A