ING Te Sprijina Sa Iti Indeplinesti Dorintele: Vis si Facut! Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 10.05.2010 0 2810 Bucuresti, 10 Mai - Lumea s-a schimbat in ultimii 2 ani, se rade mai putin, se petrece mai timid, se traieste mai sarac. Auzim mai des ca oricand “nu-mi permit”, “ nu pot”, “e prea greu”, “alta data”, “n-avem”. Omenirea a intrat intr-un soi de hibernare, uitand ca viata e una singura si nimeni nu-ti da inapoi timpul pierdut; a uitat si cineva trebuia sa-i reaminteasca. Ne-am gandit ca noi, ING Bank, am fi foarte nimeriti sa facem acest lucru.De ce noi? Pentru ca ING Bank este prima banca din Romania care a facut cu adevarat educatie bancara, prin Catalogul Bancar lansat la sfarsitul anului 2008. Acesta a fost primul instrument bancar gandit in jurul nevoilor clientilor si nu a produselor bancare, un ghid care sa ii ajute sa se descurce in jungla financiara inconjuratoare.ING le-a spus oamenilor de ce sa isi ia un credit si cum sa se fereasca de costurile ascunse, cum sa foloseasca un cont curent cu o dobanda mare in avantajul lor sau cum sa isi plateasca facturile in mai putin de 30 secunde folosind serviciul de internet banking ING Home Bank sau Self’Bank-ul din office-urile ING. Iar acum, vrem sa le dam din nou oamenilor curajul de-a isi indeplini visele, de-a se bucura din nou de viata pe care o au si care merita traita frumos. Vrem sa invatam oamenii sa constientizeze, atunci cand se uita la ceas, ca timpul fuge si nimeni nu li-l va da inapoi. Sa inceapa sa priveasca in viitor si sa se rupa de trecut.ING ii sprijina pe cei care doresc sa traiasca din nou frumos si pentru ei am lansat noua platforma de comunicare “vis si facut”.“Am trecut printr-o gramada de variante, de la “adio criza”, la “restart life”, de la “good old days are back” la “back to life”. Dar ne-am oprit la “Vis si facut” pentru ca lasa trecutul in urma si vorbeste simplu, clar si cu optimism despre puterea pe care o ai de a-ti trai viata asa cum vrei “, declara Maria Cristina Matei, Director Executiv Persoane Fizice ING Bank Romania.Primul produs pe care vom experimenta noul mesaj este creditul de nevoi personale ING Personal. Pe langa cele 2 spoturi TV – ce combina personaje reale cu doua simpatice caractere 3D- si materialele clasice de campanie, pentru prima oara vitrinele office-urilor ING vor deveni actori principali ai comunicarii. Fiecare din cele 175 de locatii ING din tara a fost decorat sa arate ca vitrina unui magazin de pantofi, de haine, de mobila,de produse electronice, ING fiind astfel prima banca din Romania care iese din nou din tiparele clasice de imagistica bancara.“Proiectul demarat de catre ING este unul inedit, iar propunerea de colaborare a fost binevenita, incadrandu-se perfect in conceptul de "coffee-shop acasa" promovat de NESCAFÉ Dolce Gusto®. Impreuna ne dorim sa cream o atmosfera prietenoasa, care sa le sugereze clientilor si vizitatorilor senzatia de bine, indiferent de locul in care se afla si de grijile cotidiene. De ce n-ar fi si o vizita la banca un prilej de inspiratie? Pe piata bancara din Romania, ING Bank pare a raspunde cel mai bine acestei nevoi. In acelasi timp, NESCAFÉ Dolce Gusto®, cu multitudinea bauturilor pe care le ofera, este alegerea celor care vor sa dea mai mult gust vietii si sa isi elibereze imaginatia. Un pretext de a spune o poveste, de a inventa o lume noua si de a savura o bautura asa cum ti-o doresti. De aceea, consideram ca produsul se va se va integra perfect in atmosfera creata de ING Bank.”, afirma Ana Maria Stanca, Group Brand Manager Nestlé Beverages.„ Am spus " Da " acestui proiect inedit fiind placut surprins sa regasesc elementul in care ma simt cel mai bine - creativitatea. Da, acest proiect este creatia ING Bank si ma implic cu bucurie, sperand ca visele tuturor celor interesati de aceasta provocare, sa se concretizeze. Eu insumi fiind dintre cei ce viseaza cu dedicatie pentru profesia mea, am concretizat in timp multe vise frumoase. Sunt onorat de numirea mea ca Furnizor al CASEI REGALE A ROMANIEI ce parea doar un vis cu putin timp in urma. Sunt incantat de aceasta colaborare in care creatia mea primeste "garantia" lucida a ING Bank. Sunt placut surpins sa constat ca intuitia mea a functionat atat de bine cu privire la aceasta banca, inca de cand a venit in Romania. Sunt una din primele persoane care a incheiat polite cu aceasta banca si a folosit-o pentru operatiuni bancare. Sunt unul dintre putinii furnizori alesi ai acestei banci.Sunt unul dintre putinii care prin "Vis si facut" viseaza impreuna cu ING: "Vis si facut" un proiect frumos de care avem nevoie cu toti.” Dan Coma, Furnizor al casei Regale. „Colaborarea cu ING Bank in proiectul “Vis si facut” ofera publicului romanesc posibilitatea de a beneficia de un extra serviciu: achizitionarea produselor Samsung la preturi speciale si prin intermediul serviciilor bancare puse la dispozitie de ING. Acest “joint venture” aduce un plus de valoare iubitorilor de telefoane mobile Samsung. Pentru ca ne dorim sa venim mereu in intampinarea nevoilor clientilor nostri si pentru ca suntem dinamici si inovativi, ne-am aliniat acestui proiect inedit si suntem convinsi ca astfel de proiecte vor fi apreciate de publicul romanesc. » Claudia Carlan, Specialist Marketing Samsung Mobile. Sursa: Comunicat de Presa ING Romania Articole similare Credite Nevoi Personale Credite Imobiliare Carduri de Credit Depozite Conturi Q & A