O Noua Facilitate in Cadrul Serviciului OTPdirekt, Electronic RM Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 26.05.2010 0 1796 Electronic RM - Relationship Manager-ul virtual de la OTP Bank RomaniaBucuresti, 26 mai 2010 – OTP Bank Romania anunta imbunatatirea serviciului OTPdirekt cu o optiune inovatoare pe piata bancara romaneasca, Electronic RM.Electronic RM ofera clientilor OTP Bank, atat persoane juridice cat si fizice, informatii in timp real, prin intermediul platformei de internet banking, despre: creditul in derulare (tipul facilitatii de credit, valuta, valoare aprobata, disponibil, maturitate, rate scadente, dobanda, comisioane); incasarile realizate din cecuri si bilete la ordin sau cecurile si biletele la ordin emise in favoarea furnizorilor, primite la plata.In plus, Electronic RM are in componenta sa si o parte optionala de alertare, disponibila clientilor persoane juridice. Clientii pot alege sa fie alertati prin intermediul unor SMS-uri pe telefonul mobil, cu privire la: Obligatiile de plata aferente facilitatilor de credit aflate in derulare (rate de credit, dobanzi, comisioane); Scadenta finala a facilitatilor de credit; Depozitele ajunse la scadenta.Odata cu SMS-urile trimise pe telefonul mobil, clientul persoana juridica va fi notificat si prin intermediul unor alerte primite in cadrul interfetei de internet banking, acesta avand posibilitatea de a-si exprima in mod direct dorinta pentru prelungirea sau nu a valabilitatii facilitatilor de credit.Electronic RM aduce o serie de avantaje utilizatorilor serviciului OTPdirekt: Obtinerea informatiilor in timp real, fara a mai fi nevoiti sa contacteze telefonic reprezentantii bancii; Preintampinarea eventualelor intarzieri la plata dobanzilor si la rambursarea ratelor de credit; Imbunatatirea managementului lichiditatilor clientilor persoane juridice; Prezentarea in timp util a documentatiei necesare efectuarii analizei de catre banca, pentru prelungirea facilitatilor de credit (in special cele tip revolving) sau pentru reesalonarea facilitatilor in situatiile in care clientii intampina dificultati la rambursare; Eficientizarea activitatii clientilor persoane juridice; Reducerea costurilor la facturile telefonice.„Noua optiune OTPdirekt reprezinta un instrument foarte util de informare pentru clientii nostri. Stim cu totii cat de pretios este timpul, in contextul actual, si cum acesta ne influenteaza direct toate activitatile zilnice.”.Electronic RM este o modalitate confortabila, rapida si sigura de obtinere a informatiilor bancare, care se potriveste stilului de viata modern”, a declarat Dragos Mirica, Director Executiv – Corporate Business, OTP Bank Romania.OTP Bank Romania este subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrala si de Est. OTP Bank ofera servicii universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de aproape 1500 de unitati, prin intermediul retelei de ATM-uri si prin sistemul de canale electronice.Sursa: Comunicat de Presa OTP Bank Articole similare Credite Nevoi Personale Credite Imobiliare Credite / Leasing Auto Carduri de Credit Depozite Conturi Subiecte relevante Dobanda Rata Lunara Comisioane Internet Banking Persoane Juridice Credite Persoane Fizice Q & A