OTP Bank A Dat Startul unui Concurs in Cadrul Campaniei Business Kombat Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 17.06.2010 0 2929 Zeci de premii saptamanale si lunare „Marea Confruntare”, cu premii in bani, in valoare totala de 8000 de euroBucuresti, 17 iunie 2010 – Incepand cu data de 7 iunie, OTP Bank Romania a dat startul unui concurs, parte a Business Kombat, campanie adresata IMM-urilor. Concursul dureaza 13 saptamani, iar pentru a participa, cei interesati sunt invitati sa acceseze website-ul campaniei, www.business-kombat.ro si sa se inregistreze, prin completarea campurilor obligatorii.Concursul se inscrie in linia de promovare a campaniei – afacerile sunt ca un razboi continuu – si pune accent pe spiritul de echipa, componenta principala in mentinerea unui business de succes. Concurentii trebuie sa parcurga sase etape, echivalente a sase grade, in functie de care vor fi acordate premiile.La final, OTP Bank va organiza evenimentul „Marea Confruntare OTP Bank Business Kombat”, constand intr-un concurs de laser tag intre 16 echipe, fiecare a cate 4 jucatori.Organizatorii pun la dispozitie trei categorii de premii: Premii saptamanale: 5 memory stickuri USB, 7 lanterne si 10 porturi USB/ saptamana; Premii lunare: 3 laptopuri DELL MINI 10, 5 aparate foto digitale FUJIFILM cu filmare HD si 10 binocluri PENTAX/ luna si Premii in bani, in valoare totala de 8000 de euro, ce vor fi acordate la ”Marea Confruntare”.Dincolo de premiile atractive, concursul ofera o activitate antrenanta, amuzanta si relaxanta. Extragerea castigatorilor se realizeaza in mod electronic, numele acestora fiind anuntate pe website-ul dedicat, pana la data de 30 septembrie 2010. Regulamentul campaniei este disponibil pe www.business-kombat.ro.In luna mai 2010, OTP Bank Romania a demarat campania Business Kombat pentru sustinerea IMM-urilor, oferind – pana la data de 9 iulie 2010: 6 luni de servicii bancare gratuite; Credite in lei, cu dobanda fixa de 9% si comision de administrare 0; Pachete superioare de produse si servicii, fara costuri aditionale, pentru 6 luni.„Scopul campaniei Business Kombat este acela de a sprijini IMM-urile, intr-o perioada in care instabilitatea mediului economic reprezinta o reala problema pentru acestea. De altfel, Intreprinderile Mici si Mijlocii reprezinta un segment important pentru care OTP Bank Romania a oferit, de-a lungul anilor, produse si servici personalizate, menite sa incurajeze dezvoltarea afacerii.”, a declarat László Diósi, CEO, OTP Bank Romania.OTP Bank Romania este subsidiara a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrala si de Est. OTP Bank ofera servicii universale in Ungaria, Romania, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia si Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienti, prin intermediul unei retele teritoriale de 1500 de unitati, prin intermediul retelei de ATM-uri si prin sistemul de canale electronice.Sursa: Comunicat de Presa OTP Bank Romania Articole similare Social / Economic Subiecte relevante Economie IMM Credite Promotii Q & A