Raiffeisen Bank Lanseaza Programul de Informare “ABCdar bancar” Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 01.10.2009 0 1018 Bucuresti, 1 octombrie 2009 – Raiffeisen Bank lanseaza programul de informare publica “ABCdar bancar”, un ghid pe intelesul tuturor al termenilor, produselor si serviciilor bancare, cu aplicatii practice in viata de zi cu zi. Prima brosura, “Cum sa-ti tii ratele sub control”, este deja disponibila pe www.raiffeisen.ro. Raiffeisen Bank lanseaza programul de informare publica “ABCdar bancar”, un ghid pe intelesul tuturor al termenilor, produselor si serviciilor bancare, cu aplicatii practice in viata de zi cu zi. “Una dintre responsabilitatile noastre importante, ca bancheri, este sa oferim publicului cat mai multe instrumente si informatii utile pentru o administrare corecta a bugetului personal si al familiei. Programul “ABCdar bancar” este dedicat in primul rand celor aproape 2 milioane de clienti persoane fizice, dar speram sa fie de folos oricarui roman. Produsele bancare par uneori dificil de inteles, unele sunt mai putin cunoscute, noi credem insa ca sunt niste solutii pentru ca fiecare sa-si poata realiza obiectivele”, a spus Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank. Prima brosura din serie, “Cum sa-ti tii ratele sub control”, este deja disponibila pe site-ul bancii, www.raiffeisen.ro. Brosura este insotita de mai multe formate simple de calcul al bugetului de familie, care pot fi descarcate gratuit de pe prima pagina a site-ul bancii, sectiunea ABCdar Bancar. “Brosura este dedicata clientilor Raiffeisen Bank care au luat un credit sau planuiesc sa contracteze unul, dar si tuturor persoanelor care au sau estimeaza ca vor avea dificultati la plata ratelor de credit. Programele pilot derulate pe parcursul anului si adresate clientilor persoane fizice cu dificultati financiare, situatiile intalnite si comentariile acestora sunt toate reflectate in acest material, explica Mihai Rauta, director consumer risk Raiffeisen Bank. “Cum sa-ti tii ratele sub control” este un ghid pentru gestionarea finantelor personale, continand si instrumente simple de evidenta a bugetului si de analiza a situatiei financiare pentru fiecare dintre noi. De asemenea, explica pe scurt consecintele intarzierii la plata ratelor unui credit, pasii de urmat in relatia cu banca in cazul in care apare o astfel de problema, dar si cateva metode de redresare disponibile clientilor care au probleme de replata. Ghidul este deschis, el urmand a fi imbunatatit in permanenta cu informatii si observatii utile. Seria „ABCdar bancar” va continua in scurt timp cu noi materiale de informare legate de alte produse si servicii bancare. Pentru clientii Raiffeisen Bank care au sau estimeaza dificultati de plata a creditelor contractate, banca a deschis o linie telefonica dedicata; acestia pot suna gratuit la numarul 0800 800 555, de luni pana vineri intre orele 9.00 si 17.00, pentru a primi sfaturi personalizate de la consilierii nostri. In plus, clientii pot primi consiliere financiara in oricare dintre agentiile bancii. Q & A Bburtea Am fost client fidel, la Raiffaisen Bank,platindu-mi la timp ratele, am primit un cec de fidelitate de 4.500 RON. In20008 am platit la timp pana in prezent dar am nevoie de o refinantare pentru a-mi termina casa de renovat. Daca m-i s-a dat acest cec acum 1an pot face un credit normal sau o refinantare? 00 0 08.10.2009 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba Pentru a alege un credit cat mai avantajos , puteti accesa site-ul www.FinZoom.ro, unde puteti compara intreaga oferta de produse si alege produsul care se potriveste cel mai bine nevoii dumneavoastra. Alegeti sectiunea “Credit de Consum”, completati criteriile de cautare si va vor fi afisate cele mai avantajoase oferte, ordonate crescator in functie de dobanda anuala efectiva. Accesand sectiunea “Calculatoare”, puteti calcula suma maxima pe care o puteti obtine in functie de veniturile pe care le detineti. www.FinZoom.ro va poate ajuta in obtinerea creditului necesar prin intermediul aplicatiei online catre bancile partenere. In partea dreapta a fiecarui produs, se gaseste butonul Aplica, accesarea caruia va deschide formularul de aplicatie online. In 24 de ore lucratoare de la trimiterea aplicatiei veti fi contactat de un reprezentant al bancii care va va raspunde la toate intrebarile si va fixa o intalnire la sucursala. Aceasta aplicatie nu va obliga in nici un fel pe mai departe, fiind insa cea mai eficienta modalitate de a intra in contact cu reprezentantii bancilor partenere din zona dumneavoastra. 00 0 08.10.2009