RBS Romania Obtine Rezultate prin Excelenta in Servicii Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 28.02.2011 0 1187 Dupa ce in 2010 banca s-a concentrat pe consolidarea relatiilor cu o baza solida de clienti, precum si in directia pastrarii calitatii activelor, anul acesta RBS Romania va continua sa se adreseze in special clientilor de tip premium. Acestia reprezinta grupul sau tinta pentru toate segmentele de business, atat Corporate cat si Retail, inclusiv Royal Preferred Banking (divizia de private banking a bancii). Astfel, toate produsele, precum si functionalitatile noi atasate produselor si serviciilor existente pe care banca le va lansa, se vor adresa acestui tip de clienti.In timp ce obiectivele de afaceri raman neschimbate, banca va cauta in mod activ noi oportunitati, inclusiv legate de creditare, insa, va continua sa aiba o abordare selectiva si prudenta in ceea ce priveste clientii si deal-urile, asa cum a avut in mod traditional.„Intentionam sa ne consolidam in continuare pozitia de lideri in produse inovatoare si in calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Suntem foarte multumiti de indicatorii financiari obtinuti anul trecut. Rezultatele preliminare pe care le-am comunicat catre Banca Nationala a Romaniei arata un profit de peste 150 de milioane de lei, ceea ce inseamna ROA de 2,4% si ROE de 19,7%.” a declarat Johan Gabriels, Presedinte RBS Romania.Sursa: Comunicat de Presa RBS Romania Articole similare Credite Nevoi Personale Credite Imobiliare Carduri de Credit Depozite Conturi Social / Economic Subiecte relevante BNR (Banca Nationala a Romaniei) Banci Creditare Profit Operational Servicii Financiar Bancare Q & A