RBS Romania Prezinta Rezultatele Primei Editii MoneySense Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 20.09.2010 0 1209 Lansat oficial in mai 2010, MoneySense este programul de educatie financiara al RBS Romania. Rezultatele programului inregistrate la sfarsitul lunii august numara peste 1800 de elevi si 140 de studenti beneficiari ai cursurilor si workshop-urilor de educatie financiara facilitate de RBS Romania, servicii de asistenta gratuita legata de managementul financiar personal oferita in fiecare oras in care banca este prezenta si un numar impresionant, de peste 1 milion de accesari ale site-ul proiectului, www.rbsmoneysense.ro, toate acestea realizate in doar 3 luni de proiect.MoneySense, programul de educatie financiara al RBS Romania este destinat sa ofere publicului larg o viziune clara asupra gestionarii adecvate a bugetului personal si asupra produselor si serviciilor bancare. In acelasi timp, reprezinta o initiativa de succes a grupului RBS, desfasurandu-se de peste 15 ani si fiind unul dintre cele mai importante programe de acest tip din Marea Britanie si Irlanda. In Romania are trei componente pentru adulti, liceeni si studenti.Oferirea de asistenta si educatie financiara gratuita si impartiala in sucursalele RBS RomaniaComponenta pentru adulti se adreseaza tuturor celor care sunt interesati sa obtina asistenta si informatii financiare. Astfel, acestia pot solicita intalniri cu reprezentantii MoneySense in fiecare oras in care banca are prezenta, chiar fara a fi clienti RBS Romania. 36 de angajati ai bancii au fost instruiti si pregatiti in acest sens pentru a oferi informatii si asistenta in mod impartial si gratuit in ceea ce priveste administrarea finantelor personale.Materialele de informare, printre care brosura MoneySense, un ghid financiar despre administrarea finantelor personale, au fost disponibile si pe site-ul campaniei: www.rbsmoneysense.ro. Pagina programului a fost accesata in primele trei luni de 28.400 de vizitatori unici si a inregistrat peste 1 milion de afisari.Ore de educatie financiara in liceeComponenta pentru liceeni s-a desfasurat in parteneriat cu Fundatia CREDE si AIESEC Romania in 26 de licee din sapte orase din tara: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Galati, Oradea, Pitesti si Timisoara, in perioada aprilie-iunie 2010. Astfel peste 1800 de elevi si peste 250 de studenti au beneficiat de cursuri si workshop-uri de educatie financiara.Cursurile au fost structurate pe patru teme: „Banca”, „Facem afaceri”, „Dosarul de credit” si „Viata pe cont propriu” si au inclus atat elemente teoretice, cat si exercitii practice. Cursurile au fost sustinute de 27 de profesori de liceu, de 15 angajati ai bancii in calitate de voluntari, cat si de catre 9 studenti internationali AIESEC din Bulgaria, India, Georgia si Polonia.Educatie financiara pentru studentiMoneySense s-a adresat atat studentilor din cadrul facultatilor cu profil economic - Academia de Studii Economice Bucuresti; cat si studentilor catorva facultati cu profil non-economic: Facultatea de Litere, Facultatea de Limbi Straine, Facultatea de Arhitectura, Facultatea de Arte. Peste 100 de studenti, viitori profesionisti in domenii ale industriilor creative, au beneficiat de o serie de workshop-uri sustinute de specialisti din domenii diferite: Matei Caltia (Galeria Posibila), Hortensia Nastase (agentia Lowe PR), Arh. Mario Kuibus (Re-Act Now Studio), Bogdan Alexandru-Stanescu (Editura Polirom). Acestia au prezentat participantilor aspectele financiare specifice industriilor creative, un subiect mai putin abordat in timpul facultatii, dar care se dovedeste foarte util la finalizarea studiilor si inceperea vietii profesionale.Pentru studentii din cadrul Academiei de Stiinte Economice Bucuresti, RBS Romania a continuat implementarea programului „Cultura si etica bancara”, un curs dedicat promovarii misiunii si valorilor institutiilor financiar-bancare. Acesta este inscris in curricula academica de sapte ani, fiind optional si oferind studentilor participanti credite transferabile.„Programul MoneySense vine in intampinarea nevoii de educatie financiara din Romania, care este inca la un nivel scazut, conform statisticilor oficiale: un indicator in acest sens este procentul de alfabetizare financiara de doar 30%. RBS Romania multumeste tuturor celor care au sustinut realizarea primei editii a programului: profesori, studenti internationali, antreprenori cu renume si angajati ai bancii, Fundatiei CREDE si asociatiei AIESEC. RBS doreste sa ofere in continuare educatie financiara si in cadrul celei de-a doua editii a programului, in 2010-2011.” sustine Marijana Vasilescu, Director de Comunicare si Marketing, RBS Romania.Sursa: Comunicat de Presa RBS Romania Articole similare Credite Nevoi Personale Credite Imobiliare Carduri de Credit Depozite Conturi Subiecte relevante Educatie Financiar Bancara Q & A