SEQR, Aplicatia de Plata cu Telefonul Mobil, a devenit Activa in 47 de magazine Inmedio, 1 Minute, Relay si Le Café Inmedio Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 13.11.2013 1 1019 De la inceputul lui 2014, SEQR va fi prezenta in toate cele 193 de unitati ce opereaza sub brandurile Inmedio, Relay, 1 Minute si Le Café Inmedio Pana in prezent, SEQR a semnat contracte cu comercianti pentru 412 locatii care se afla in diverse faze de implementareSEQR, solutia de plata cu telefonul mobil, poate fi utilizata pentru cumparaturi si in retelele de magazine "convenience store" ale LS Travel Retail Romania - Inmedio, 1 Minute, Relay si Le Café Inmedio. Utilizatorii pot face deja cumparaturi cu SEQR in 47 de locatii din Bucuresti ale celor patru branduri, urmand ca pana la inceputul anului 2014 toate cele 193 de magazine la nivel national operate sub aceste nume de catre LS Travel Retail Romania sa accepte plati cu SEQR. Dezvoltata si detinuta de compania suedeza Seamless, SEQR este cea mai simpla, rapida si sigura aplicatie care permite plata cu smartphone-urile in magazine, restaurante si in mediul online, inlocuind cardurile si numerarul. In prezent, SEQR este disponibila in Romania in parteneriat exclusiv cu GarantiBank.LS Travel Retail Romania este una dintre cele mai mari retele de magazine tip "convenience store" din Romania, prezenta in 55 orase, cu 200 de magazine, in locatii precum cladiri de birouri, aeroporturi, centre si galerii comerciale."Suntem bucurosi ca parteneriatul cu LS Travel Retail Romania ne permite sa oferim utilizatorilor SEQR posibilitatea de a plati cumparaturile zilnice intr-un mod mai simplu, mai rapid si foarte sigur. Este o colaborare extraordinara, in cadrul careia, dupa faza de integrare in softul caselor de marcat si perioada pilot, implementarea in toata reteaua din Bucuresti a durat 2 zile", a declarat Oana Nanulescu, Country Manager Seamless Romania."Clientii Inmedio, 1 Minute, Relay si Le Café Inmedio sunt in general tineri profesionisti, atrasi de tehnologie, deschisi la tot ceea ce este nou. In acest sens, ne bucuram sa demaram colaborarea cu SEQR, care ne ajuta sa avem disponibila o noua metoda de plata, adaptata mediului foarte dinamic si dominat de tehnologie in care traim. Parteneriatul cu SEQR reintareste pozitia LS Travel Retail Romania drept un trend-setter in retailul modern prin intermediul serviciilor inovatoare aflate la dispozitia clientilor nostri", a declarat Marius Vacalau, Chief Operating Officer LS Travel Retail Romania.Disponibila pentru iPhone si Android pe App Store si Google Play, aplicatia conecteaza contul bancar al clientului cu casa de marcat sau cu platforma online de plata a comerciantilor prin intermediul unui cod QR. Clientii trebuie doar sa scaneze codul QR si sa valideze plata cu codul PIN. Utilizarea SEQR este gratuita pentru clienti, care au posibilitatea sa vizualizeze chitantele salvate digital si sa acceseze soldul contului.GarantiBank este prima institutie financiara care face disponibila aplicatia SEQR pe piata din Romania. Clientii GarantiBank pot descarca gratuit aplicatia si isi pot conecta contul/conturile cu SEQR prin intermediul serviciului de internet banking Garanti Online, la unul din cele peste 260 de bancomate inteligente sau la oricare din cele 78 de sucursale din intreaga tara.Pe langa magazinele Inmedio, 1 Minute, Relay si Le Café Inmedio, in prezent se poate plati cu SEQR in Bucuresti, la Subway Upground, in retelele de magazine Bata si For Family, la Collective, Folli Follie si Nike din Baneasa Shopping City, precum si in locatiile HoReCa Bierhaus 67, Ave Hotel, Ceainaria Tabiet si Cafeneaua Antipa. Solutia este in curs de implementare la nivel national in retelele magazinelor Nike, Collective, Folli Follie, Converse, .kix, Calvin Klein Jeans, Star Place si Arsis. SEQR va fi disponibila si in alte locatii si orase, in parteneriat cu comercianti din diverse domenii. Pentru lista actualizata de locatii si magazine, vizitati www.seqr.com.Sursa: Comunicat de Presa Seamless Subiecte relevante Plata Telefon Mobil Q & A