UniCredit Tiriac Bank Ofera o Solutie de Gestionare a Conturilor prin Noul Serviciu Info SMS Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 06.10.2008 0 2686 Pana la data de 21 noiembrie 2008, mesajele vor fi gratuite pentru toti clientii care activeaza acest serviciu UniCredit Tiriac Bank a introdus serviciul Info SMS pentru clientii persoane fizice si intreprinderi mici si mijlocii pentru a le facilita o evidenta mai buna asupra disponibilitatilor din cont. Solicitand acest serviciu, clientii bancii vor primi direct pe telefonul mobil informatii referitoare la intreaga lor activitate bancara pe conturi curente, carduri si credite. Utilizatorii serviciului Info SMS pot alege tipurile de informari si frecventa acestora i zilnica, saptamanala, lunara sau la orice modificare a soldului. In functie de optiunea fiecarui client, banca va transmite notificari la fiecare incasare sau plata (prin transfer bancar sau prin card) sau in momentul in care sumele depasesc pragul prestabilit, informari despre soldul contului, notificari de debitare si creditare. De asemenea, in vederea unei mai bune planificari a disponibilului din cont, clientii pot opta sa primeasca notificari cu 3 zile inainte de scadenta ratei creditului contractat de la banca si/ sau inainte de expirarea facilitatii de descoperit de cont, precum si notificari privind suma minima de rambursat in contul cardului de credit. UniCredit Tiriac Bank nu percepe comision de activare sau o taxa lunara pentru serviciul Info SMS. Pentru clientii care vor apela la acest serviciu, pana la 21 noiembrie 2008, toate mesajele vor fi gratuite. Dupa aceasta data, tariful pentru un SMS va fi de 0,20 EUR, cu exceptia celor promotionale referitoare la noile ofertele, cu informatii despre produsele si serviciile bancii, aceste mesaje fiind gratuite. Costul serviciului Info SMS va fi evidentiat pe extrasul de cont la sfarsitul fiecarei luni. "Info SMS e un instrument prin care clientii nostri vor fi permanent la curent cu situatia fondurilor pe care le detin", a declarat Zoltan Major, Vicepresedinte Executiv al UniCredit Tiriac Bank, responsabil de Divizia Retail. "Alaturi de informarile referitoare la miscarile pe cont, foarte utile in planificarea banilor vor fi notificarile referitoare la credite, la descoperitul de cont si la cardurile de credit detinute, intrucat clientii vor sti din timp si fara efort cand sa-si alimenteze contul sau sa-si reinnoiasca limita de descoperit de cont, comparand situatia contului cu necesarul de disponibilitati din acel moment." Pentru a beneficia de serviciul Info SMS, clientii trebuie sa semneze o cerere de activare si Conditiile generale de utilizare, in orice sucursala a bancii. De asemenea, este necesar ca cei interesati sa sune la Call Center 021.200.20.20, pentru a verifica daca numarul de telefon mobil din baza de date a bancii este cel corect. UniCredit Tiriac Bank a implementat recent un sistem de notificare prin SMS a tranzactiilor pe cardurile emise, pentru operatiunile considerate cu risc ridicat de frauda. Notificarile antifrauda sunt gratuite, oferind clientilor posibilitatea sa informeze banca asupra tranzactiilor nelegitime. Q & A