Volksbank Se Repozitioneaza si Lanseaza Noi Produse in Linie cu Noua Abordare de Business Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 11.10.2011 0 1579 Volksbank Romania a prezentat noua sa pozitionare strategica, de banca universala ce acorda atentie in egala masura activitatilor de economisire cat si celor de creditare. Volksbank a anuntat, de asemenea, campania de imagine care va sustine noua abordare de business precum si o serie de noi produse in linie cu aceasta.Conform noii pozitionari, Volksbank Romania se adreseaza in mod egal segmentului de retail si segmentului corporate oferind produse si servicii bancare simple, care ajuta in mod real clientii."Oportunitatile oferite de piata, alaturi de punctele forte interne vor sustine dezvoltarea Volksbank Romania pe cele doua directii de business", spune Lucian Cojocaru, Vicepresedinte Volksbank Romania. Pe zona de retail, Volksbank isi propune sa devina o <<banca de casa>> pentru clasa de mijloc. In sectorul companiilor, banca pune accent pe servicii oferite segmentului microintreprinderilor si IMM-urilor.Strategia de business este sustinuta de o campanie de imagine care marcheaza o schimbare radicala in comunicarea brandului Volksbank."Criza financiara din 2008 a schimbat complet felul in care oamenii se raporteaza la banci. Bancile au incetat sa mai fie un fel de lampa a lui Aladdin care poate implini orice vis. Ele au revenit in perceptia oamenilor la rolul lor originar, de institutii care au grija de bani sau care imprumuta bani la momentul potrivit", spune Alfred Borcan, directorul de marketing al Volksbank Romania.Pentru a raspunde mai bine realitatilor unei piete aflate in schimbare, Volksbank Romania a adoptat un nou discurs in relatia cu clientii, caracterizat prin pragmatism, simplitate si autenticitate."In linie cu noua viziune de brand, produsele lansate acum de Volksbank sunt functionale, simple si usor de inteles. Nu promitem mai mult decat oferim si nu exageram. Suntem pur si simplu o resursa financiara la care oamenii apeleaza pentru a-si pune planurile in aplicare", declara Lucian Cojocaru – Vicepresedinte Volksbank.Noile valori ale brandului se reflecta nu doar in felul in care sunt concepute produsele ci si modul in care va comunica Volksbank. "Vrem sa convingem prin solutii rationale, nu prin promisiuni neacoperite".Printre produsele lansate de Volksbank in linie cu noua abordare de business se numara Planul de economii, creditul ipotecar CASA pentru achizitia de locuinte, cu varianta sa de refinantare, contul simplu si contul de salarii cu facilitate overdraft.Sursa: Comunicat de Presa Volksbank Articole similare Social / Economic Subiecte relevante Criza Financiara Banci Economisire Creditare Q & A