Biroul de Credit Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 12.02.2008 0 10673 Am un credit la o banca pe care nu l-am achitat la timp in luna ianuarie, valoarea ratei fiind de 250 RON. Acum mai doresc un credit, dar as dori sa aflu daca sunt date despre mine in Centrala Riscurilor Bancare sau la Biroul de Credit si daca da, care sunt acestea. Articole similare Credite Nevoi Personale Credite Imobiliare Credite / Leasing Auto Intrebari Frecvente Q & A F/ADFinZoom / Alin Dumitru Pentru a afla daca dumneavoastra sunteti inregistrat in Centrala Riscurilor Bancare acest lucru se poate face prin intermediul unei cereri care trebuie depusa la sediul BNR fie personal daca sunteti din Bucuresti, fie prin intermediul postei. Aceasta cerere trebuie sa contina, codul numeric personal si adresa si sa fie insotita de o copie a buletinului. Daca doriti sa aflati aceste daca sunteti inregistrat in baza de date a Biroului de Credit informatii, puteti face acest lucru in temeiul dreptului de acces la date prevazut de Legea 677/2001. Astfel trebuie sa adresati in scris catre Biroul de Credit o cerere datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Numai prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 3 lei, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: - suma: 3 lei - beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) - cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 - deschis la banca: BCR Lipscani In cazul in care doriti sa verificati daca sunteti la a doua cerere in decursul unui an, puteti solicita o confirmare telefonica de la numerele de telefon de mai sus. Informatiile solicitate cu privire la propria persoana, prezentate prin “Situatia inscrierii la Biroul de Credit”, vor fi transmise catre dvs. prin Posta Romana (caz in care cheltuielile postale vor fi suportate de catre solicitant) sau prin e-mail, in termenul legal de la data inregistrarii cererii. Suntem totusi in masura sa va informam ca de la sfarsitul lunii in curs intra in vigoare Decizia nr.105/2007 a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Aceasta decizie va institui obligativitatea instiintarii prealabile a cetateanului, in scris, telefonic, prin SMS sau e-mail, cu cel putin 15 zile inainte de data transmiterii datelor (inclusiv cele rezultate din aplicarea comisioanelor sau din majorari ale ratei dobanzilor) catre biroul de credit, indiferent daca este vorba de informatii pozitive sau negative. Astfel, daca veti afla ca momentan nu sunteti inregistrat in baza de date, puteti sta linistit deoarece, de luna viitoare, veti fi instiintat daca se va lua o astfel de masura. Majoritatea bancilor ofera credite solicitantilor cu incidente de plata minore, intarzieri de pana la 60 de zile in achitarea datoriilor de pana la 100 RON. Se acorda derogari si de la aceste reguli in functie de politica fiecarei banci in parte. Pentru a va raspunde la intrebare, daca aveti documentele care atesta faptul ca dumneavoastra nu mai aveti datorii, puteti incerca sa obtineti un credit de la orice banca posibilitatea contractarii acestuia ramanand. Verificarea facuta la Biroul de Credit reprezinta numai o etapa a procesului de creditare care nu mai este una eliminatorie. Ofiterii de credite analizeaza situatia personala a fiecarui client urmand sa se pronunte in functie de mai multi factori. Sfatul nostru ar fi sa incercati pentru inceput, tot la banca la care ati avut respectivul credit cu probleme, ofiterul de credite de acolo cunoscand cel mai bine situatia. Din pacate acest lucru il puteti afla numai dumneavoastra personal, sau institutile de credit care au acces la aceasta baza de date, deoarece este vorba de informatii cu caracter personal care sunt supuse unor reguli de confidentialitate. 00 0 12.02.2008 BMBostina Marinel Am avut un card la B.R.D Slatina, judetul Olt, cu o limita de credit de 247 RON, eliberat in 28/10/2002. De ce apar cu el neachitat cand el a fost achitat? 00 0 28.02.2008 F/DTFinZoom / Diana Tarus Exista posibilitatea ca banca sa nu fi facut actualizarea raportarii pentru acest card de credit, asa cum exista posibilitatea ca dumneavoastra sa fi achitat aceasta suma dar din cauza unei erori, suma sa nu se fi inregistrat. Dumneavoastra trebuie sa va prezentati la BRD si sa rezolvati aceasta problema cu ei. Eventual, daca spuneti ca aceasta suma a fost achitata sa gasiti chitanta eliberata in acel moment si sa o prezentati bancii. 00 0 28.02.2008 JMJUHASZ MARIA Exista cerere tip care se trimite la Biroul de Credit pentru verificare? 00 0 02.10.2008 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Daca doriti sa aflati care este situatia dumneavoastra la Biroul de Credit trebuie sa adresati in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: - suma: 6 RON - beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) - cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 -deschis la banca: BCR Lipscani. In cazul in care doriti sa verificati daca sunteti la a doua cerere in decursul unui an, puteti solicita o confirmare telefonica de la numerele de telefon de mai sus. Informatiile solicitate cu privire la propria persoana, prezentate prin “Situatia inscrierii la Biroul de Credit”, vor fi transmise catre dvs. prin Posta Romana (caz in care cheltuielile postale vor fi suportate de catre solicitant) sau prin e-mail, in termenul legal de la data inregistrarii cererii. 41 0 02.10.2008 PPpacurar petru Am un creditla Raiffeisen Bank, am vrut sa-mi fac o refinantare iar banca mi-a spus ca nu pot deoarece sunt in baza de date a Biroului de Credit, deoarece am ramas restanta. Eu am toate chitantele la zi si ma intreb cine este vinovat de aceasta situatie. Pe mine nu m-a instintat nimeni cu privire de aceasta situatie pana nu am aflat de la banca ca sunt rau platnic. 00 0 02.03.2010 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Acestea sunt informatii cu caracter personal pe care le puteti afla doar dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie adresata in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. 00 0 02.03.2010 ZGZamfir Georgian Am avut un credit la BCR pe care ulterior l-am achitat.Am avut probleme financiare si am intarziat plata unei rate cu peste 90 de zile! Au trecut aproape 4 ani de atunci. Voi mai putea face(si daca da dupa ce perioada)un credit. 00 0 14.04.2010 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba In general nu exista conditii speciale de creditare in situatia in care sunteti inregistrat ca rau platnic. Dumneavoastra, in functie de situatia creditului si a restantelor, prezentanti un anumit grad de risc pe care bancile sunt dispuse sa si-l asume sau nu. Bancile analizeaza fiecare dosar de credit si in functie de capacitate dumneavoastra de a rambursa creditul fara probleme, decid daca va pot acorda acel credit. Pentru intarzieri mari de plata, este mai dificil sa va fie acordat un credit, dumneavoastra prezentand un grad ridicat de risc. 00 0 14.04.2010 OMOolteanu mihai ovidiu As dori sa fac un imprumut nevoi personale si vreau sa stiu daca sunt raportat la Biroul de Credit. 00 0 09.11.2010 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Acestea sunt informatii cu caracter personal pe care le puteti afla doar dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie adresata in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Strada Sfânta Vineri nr.29, sector 3, Bucuresti, România, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. 00 0 09.11.2010 CRcamelia rimniceanu Cum pot afla situatia mea financiara raportata la Biroul de Credit? 00 0 27.06.2012 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Acestea sunt informatii cu caracter personal pe care le puteti afla doar dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie adresata in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. 00 0 27.06.2012 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Acestea sunt informatii cu caracter personal pe care le puteti afla doar dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie adresata in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. 00 0 30.01.2013 PVpop veronica Doresc sa stiu daca sunt in evidenta Biroului de Credit? 00 0 30.01.2013 BAbaloi anamaria Am avut un card de credit la banca Credit Europe Bank si as dori sa stiu daca sunt inregistrata ca rau platnic deoarece as dori sa imi fac un credit sa imi cumpar un apartament? 00 0 29.10.2013 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Acestea sunt informatii cu caracter personal pe care le puteti afla doar dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie adresata in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. 00 0 29.10.2013 Ddaniel As vea sa stiu daca figurez la vreo banca ca rau platnic. 00 0 12.06.2014 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Acestea sunt informatii cu caracter personal pe care le puteti afla doar dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie adresata in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. 00 0 12.06.2014 NGnitu gheorghe Mai figurez cu intarzieri la Biroul de Credit si cat timp se mentin intarzierile? 00 0 24.07.2014 F/ASFinZoom / Alexandra Sare-Alba cerere Biroul de Credit.pdf Acestea sunt informatii cu caracter personal pe care le puteti afla doar dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie adresata in scris catre Biroul de Credit o cerere – al carei formular il gasiti atasat – datata si semnata, la care sa anexati o copie lizibila dupa actul de identitate (buletin sau carte de identitate) si, dupa caz, dovada platii serviciului solicitat. Puteti trimite aceasta cerere, insotita de actul de identitate si daca este cazul de documentul de plata (scanate daca se trimit prin e-mail), la adresa postala (S.C. Biroul de Credit S.A., Adresa: Calea Victoriei, nr.15, cod 030 023, sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 04 021 315 1017; 04 021 311 0267) sau la adresa de e-mail: situatie@birouldecredit.ro. De asemenea o puteti completa si depune personal la cutia postala amplasata la sediul Biroului de Credit la aceeasi adresa de mai sus. Prima solicitare adresata Biroului de Credit pe parcursul aceluiasi an calendaristic este gratuita. Incepand cu a 2-a cerere inclusiv, serviciul solicitat va fi comisionat cu suma de 6 RON, dovada platii urmand sa o trimiteti impreuna cu cererea. Plata se va face la orice unitate a Bancii Comerciale Romane S.A., folosind urmatoarele instructiuni: • suma: 6 RON • beneficiar: S.C. Biroul de Credit S.A. (cod fiscal R 16140132) • cont: RO93 RNCB 0090 0005 8898 0001 • deschis la banca: BCR Lipscani. La 4 ani de la ultima actualizare a informatiei, aceasta se va sterge in mod automat din Biroul de Credit. 00 0 24.07.2014