Urmatoarele documente sunt necesare pentru contractarea unui credit cu venituri din strainatate (traduse, legalizate si apostilate):
• contract de munca  
• carte de identitate
• certificat de casatorie ( daca este cazul )
• permis de sedere emis de autoritatile competente din tara respectiva ( daca permisul este temporar, ambele tipuri de credite pot fi contractate, in caz contrar doar creditul imobiliar putand fi accesat )
• permis de munca emis de autoritatile competente din tara respectiva (acesta trebuie sa fie pe o perioada nedeterminata de minim 6-12 luni, caz contrar, contractul de munca trebuind reinnoit cel putin odata)
• vechime in campul muncii de minim 1 an iar la angajator minim 3 luni
• adeverinta de salariu
• extras de cont / fluturas de salariu in original
• dovada platirii impozitelor si taxelor sociale
• fisa fiscala .

Alte conditii ce trebuiesc indeplinite tin de ipoteca (care trebuie sa fie instituita pentru o proprietate de pe teritoriul Romaniei), unele banci pot cere existenta unui co-debitor angajat in tara, avansul minim cerut de banca poate fi mai mare decat cel solicitat persoanelor angajate in tara asa cum cheltuielile de subzistenta pot fi diferite de cele aplicate angajatilor din tara. De asemenea veniturile minime solicitate de banci pentru a lua in calcul dosarul clientului angajat peste hotare pot fi mai mari decat cele necesare personelor angajate in tara si conteaza marimea companiei angajatoare si numarul de salariati ai acesteia.

Pentru a vedea ce banci mai accepta veniturile din strainatate accesati site-ul www.FinZoom.ro, sectiunea “Credite Imobiliare”. Completati criteriile de cautare cu suma si perioada dorita, iar la “Filtre Suplimentare” la campul “Vezi numai ofertele care iau in considerare veniturile din:” alegeti “Venituri din Strainatate”. In urma filtrarii va vo fi afisate cele mai avantajoase oferte, ordonate crescator in functie de dobanda anuala efectiva.