finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Sfaturi
  4. Exista viata dupa contactul cu agentia de recuperare? Interviu Isabela Iacob - Kruk International

Stiri si sfaturi

Articole Recente

sectiune
ToateSFATURISTIRICOMUNICAT DE PRESAINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
CREDITE NEVOI PERSONALECREDITE IMOBILIARECARDURI DE CREDITDEPOZITEFONDURI MUTUALE
  • Toate categoriile

    • Credite Nevoi Personale
    • Credite / Leasing Auto
    • Depozite
    • Intrebari Frecvente
    • APRIndexEUR
    • Analize Lunare
    • Atacuri Phishing
    • Prima Casa
    • Actualizari Produse
    • Index DAE FinZoom.ro / Credite
    • Protectia Consumatorului
    • APRIndexUclEUR
    • APRIndexCLmEUR
    • APRIndexDepEUR
    • Audio Video
    • Credite Imobiliare
    • Carduri de Credit
    • Fonduri Pensii
    • Credite Rapide
    • APRIndexRON
    • Fonduri Mutuale
    • Asigurari
    • Conturi
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
    • Social / Economic
    • Index DAE FinZoom.ro / Depozite
    • APRIndexUclRON
    • APRIndexCLmRON
    • APRIndexDepRON
    • APRIndexDepUSD
    • Statistici si Estimari

Exista viata dupa contactul cu agentia de recuperare? Interviu Isabela Iacob - Kruk International

Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente

Diana Tarus
Autor Diana Tarus
21.09.2011
2 11207

Doamna Isabela Iacob, Director General Kruk International, a avut amabilitatea de a ne explica procesul de preluare si gestionare al creantelor achizitionate de compania pe care o reprezinta. Va vom prezenta in cele ce urmeaza interviul realizat impreuna cu dumneaei cu ocazia conferintei organizate zilele acestea.

Analist FinZoom.ro: Ce ar trebui sa faca clientii ale caror creante au fost cumparate de la
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
banci
, companii de leasing si IFN-uri de catre Kruk International?

Isabela Iacob: In situatia in care clientii ne contacteaza pe noi, putem gasi impreuna o solutie de rezolvare amiabila a problemei lor prin plata in rate convenabile a datoriilor. Daca acestia nu deschid scrisorile, nu raspund la telefon, atunci nu pot afla ce propuneri benefice avem pentru ei, nu pot afla faptul ca noi dorim sa venim in intampinarea lor si dorim sa le propunem rezolvarea problemelor lor financiare. Cu cat amana mai mult, cu atat angoasa lor e mai mare, cu atat sunt mai impovarati de problemele financiare in loc de a se decide sa plateasca lunar o suma pe care si-o pot permite. Nu le cerem altceva decat o suma pe care si-o pot permite. Astfel vor sta linistiti ca nu mai primesc scrisori, nu mai primesc telefoane. Practic ei sunt reabilitati, reintra in circuitul acelor clienti care isi onoreaza si isi platesc la timp datoriile
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
restante
.

Analist FinZoom.ro: Aceasta reabilitare se refera si la istoricul din Biroul de Credit?

Isabela Iacob: Noi nu inscriem un client in Biroul de Credit si nici nu avem posibilitatea de a-l sterge. In momentul in care isi achita integral datoria, avem conventie cu creditorul anterior si ii comunicam faptul ca trebuie scos din Biroul de Credit (Nota FinZoom.ro: atentie! Este vorba de stergerea datoriei
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
restante
si nu a istoricului negativ
). Sigur ca istoricul lui apare pentru o perioada de timp (nota FinZoom.ro: pentru 4 ani de la ultima notificare). Dar eu cred ca pentru creditori este importanta informatia legata de faptul ca, desi a avut o problema, totusi a achitat. Practic asta il conduce pe drumul lui spre reabilitare. Atat timp cat el are datorii
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
restante
nicio banca nu va fi dispusa sa faca derogare de la norma de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
si sa-i acorde
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
. Insa sunt anumite
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
banci
care, indiferent de istoricul negativ, pot conveni sa gaseasca o solutie printr-o derogare de la procedura si sa-i acorde
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
dar avand conditia ca el sa-si fi achitat sumele
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
restante
in trecut.

AF: Care este procedura? Sa presupunem urmatorul scenariu: clientul a avut un
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
de 5.000 RON cu o dobanda de 10%. Companiile de recuperare preiau contractul ca atare (dobanda, comisioane, drepturi si responsabilitati contractuale). Odata contactat, ce i se propune clientului: o rata mai mica cu aceeasi dobanda si aceleasi comisioane? Semneaza clientul un nou contract?

Isabela Iacob: In momentul in care cumparam o creanta practic toate drepturile si obligatiile creditorului initial se transfera catre noi. Ii trimitem o scrisoare de notificare (in termen de 10 zile, conform legii) prin care il informam in legatura cu schimbarea creditorului. Noul creditor este inregistrat in Arhiva Electronica, potrivit legii. Dupa trimiterea acestei scrisori, noi deja ii explicam care este suma pe care o are de plata. Putem sa-i contactam noi sau ne pot contacta ei in momentul in care primesc scrisoarea de notificare si le propunem din start incheierea unui aranjament de plata. Le spunem "asta este situatia dumneavoastra, contractul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
ramane acelasi"
. Nu pot exista doua contracte de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
. Este contractul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
initial pe care noi il preluam odata cu achizitia portofoliului. In momentul in care discutam cu el incercam mai intai sa intelegem care este situatia lui. Concret: daca are
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
probleme
, daca are de unde sa plateasca, daca sotul/sotia lucreaza, daca are alte
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
probleme
sau alte obligatii financiare si incercam sa vedem cam ce solutii i s-ar potrivi. Pe scurt, vrem sa aflam care ar fi suma pe care el ar putea s-o plateasca lunar. Marea majoritate este binevoitoare; dar daca eu le cer sa plateasca 2.000 RON pe luna si ei nu au de unde, nu au cum sa plateasca suma respectiva.

AF: Vorbim de veniturile demonstrabile (cu acte in regula)?

Isabela Iacob: Nu le cerem sa ne aduca acte. Discutam cu ei si stabilim, negociem; totul este personalizat cu negociatorii nostri din call center (aproape 200 de negociatori).

AF: Nu se solicita niciun fel de acte?

Isabela Iacob: Nu le solicitam acte sau altceva. Pur-si-simplu stabilim de comun acord care este suma pe care o pot plati. Din punctul nostru de vedere este important sa existe bunavointa, sa semneze acest aranjament de plata si isi onoreaza datoriile cu regularitate. Asta este pentru noi foarte important. Si pe noi ne ajuta acest lucru: un procent semnificativ din preturile pe care noi le inregistram acum vin din aceste aranjamente de plata.

AF: Aranjamentul de plata este un act aditional al contractului sau un nou contract?

Isabela Iacob: Este un aranjament de plata, este o intelegere. De fapt este ca un nou scadentar care este un accesoriu la contractul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
initial.

AF: Dar scadentarul este parte integranta a contractului de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
. Daca se schimba durata, rata, perioada de rambursare a creditului este necesar un act aditional.

Isabela Iacob: Practic, din punctul nostru de vedere, acest aranjament de plata, prevaleaza. Noi suntem creditorii si ne putem permite sa stabilim de comun acord cu clientul - persoana cu datorii - care este suma de plata. Din momentul in care acest aranjament de plata este semnat el produce efecte pentru ambele parti: si pentru noi si pentru client - persoana cu datorii.

AF: Prin urmare, din punctul de vedere al clientului, este un nou contract...

Isabela Iacob: Acela este cel care prevaleaza. Exact, ca un fel de nou contract dar clauzele din contractul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
raman in continuare valabile. Adica: obligatia lui de a-si plati datoria, nivelele de costuri si obligatiile lui de a-si onora datoriile la scadenta, eventualele garantii, raman cele din contractul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
.

AF: Si nu sunt negociabile? Ati spus in timpul conferintei ca se poate beneficia de o dobanda mai mica.

Isabela Iacob: Da. Prin incheierea unui aranjament de plata se aplica un nivel mai mic de dobanda decat nivelul de dobanda prevazut initial in contract. Va dau un exemplu: daca initial din contractul lui de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
rezulta ca dobanda era de 25% la momentul preluarii creantei, in momentul in care se incheie un aranjament de plata putem sa reducem dobanda la 17% - 18%. De la caz la caz, in functie de tipologia creditului, avem mai multe scorring-uri pe care le aplicam. In orice caz, dobanda perceputa pentru aranjamentul respectiv este mai mica; nu ma refer la dobanda care este deja restanta si care face parte integranta din suma datorata. Cand achizitionam o creanta platim pretul si pentru principal si pentru dobanda. Sa presupunem ca achizitionam o creanta de 10.000 RON; din aceasta sa zicem ca 6.000 RON este principal si 4.000 RON este dobanda pe care noi am preluat-o de la banca. Costul preluarii acestei creante insumeaza ambele componente.

Insa noi nu calculam dobanda la dobanda. Dobanda de 4.000 RON din exemplul anterior era dobanda calculata pana la data preluarii. Eu calculez dobanda pentru fiecare zi, am dreptul conform contractului sa calculez dobanda de 25% pana imi recuperez toate sumele. In baza contractului de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
, nimic mai mult decat contractul de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
. Dar eu le ofer posibilitatea, in situatia in care semneaza un aranjament de plata cu mine, sa le calculez incepand de astazi o dobanda mai mica.

AF: Si acest lucru se intampla pentru toti clientii?

Isabela Iacob: Pentru toti clientii care semneaza un angajament de plata. Pentru cei care nu semneaza un angajament de plata, mentinem dobanda din contract, dar nu calculam niciun leu in plus fata de dobanda din contract.

AF: Ce se intampla cu dobanzile formate dintr-o marja si un indice de referinta? Se diminueaza marja din contract?

Isabela Iacob: Dobanzile sunt inghetate la nivelul la care se aflau in momentul semnarii angajamentului de plata, devenind fixe pe intreaga perioada ramasa pana la stingerea datoriei. Este un beneficiu suplimentar pe care noi il oferim clientilor.

Diana Tarus - Analist Financiar FinZoom.ro
Articole similare
Credite Imobiliare Credite Rapide
Subiecte relevante
Biroul de Credit Dobanda Rata Lunara Contract de Credit Banci Scadentar IFN Recuperare Creante Datorii

Q & A

MA
mirela adascalitei
Am citit articolul publicat de analistul FinZoom pe site-ul dumneavoastra,referitor la firma de recuperari Kruk. Ii multumesc foarte mult analistului dumneavoastra pentru ca a adresat niste intrebari foarte utile.  Nu precum guvernantii care ne-au luat toate drepturile si ne-au diminuat salariul in total 50%n.Va rugam sa ne ajutati cu ce puteti.Multumesc si va apreciez .

  • 00 0
  • 27.09.2011
ACD
alexandru crisina daniela
Am citit cu foarte mare interes articolul dvs. publicat de analistul FinZoom referitor la firma de recuperari KRUK.Din cauza taierilor salariale cu 40% nu 25%asa cum au facut guvernantii am ajuns sa nu ne mai putem plati ratele.Cum putem lua legatura cu aceassta firma?

  • 21 0
  • 03.10.2011
F/AS
FinZoom / Alexandra Sare-Alba
  Doar in cazul in care banca a vandut creditul catre KRUK,aceasta firma va poate ajuta.

Inn cazul in care banca nu a vandut dosarul dumneavoastra, doar un reprezentat al bancii va poate ajuta sa ajungeti la o intelegere si sa va puteti achita ratele restante.
  • 00 0
  • 03.10.2011
ACD
alexandru cristina daniela
Imi pare nespus de rau,dar dupa ce am citit pe internet despre problemele pe care le intampina unele persoane care au avut incredere in aceasta firma ,ma face sa cred ca defapt ne semnam singuri condamnarea la moarte,dandu-ne defapt casele spre vanzare cu buna stiinta,odata semnat acest contract cu firma de recuperatori. Prefer sa ma chinui asa cu bancile decat sa fiu haituita asa cum scriu altii ca patesc din partea acestor recuperatori care ii terorizeaza zi si noapte. Cum poate o firma de recuperatori sa preia o creanta da la o banca atata timp cat titularul creditului nu isi da acordul in scris in prezenta ofiterului bancar si a recuperatorului pt. acest lucru.Conform noii OUG50 fara acceptul in scris dat de persoana imprumutata pt orica modificare adusa conctractului de credit constituie o infractiune si o ilegalitate.Sunt patita ,am semnat o data si nu vreau sa ma mai ard inca odata,poate mai rau dacat prima data.

  • 00 0
  • 04.10.2011
F
florinel
Care este termenul de prescriere pentru un imprumut?Exemplul meu: nu am mai platit o rata de mai bine de 3 ani.
  • 00 0
  • 13.10.2011
F/AS
FinZoom / Alexandra Sare-Alba
Termenul legal de prescriere a datoriilor este de 3 ani. Daca in termenul de prescriere banca nu apeleaza la dreptul sau executoriu (care ii revine prin ordonanta de urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006) sau nu mandateaza un executor extern pentru recuperarea creantei, sau nu trimite in judecata debitorul, debitorul nu mai are obligatia rambursarii datoriei, dupa trecerea a 3 ani de cand nu a mai platit ratele.
  • 00 0
  • 13.10.2011
S
steluta
Creditul meu a fost cesionat catre Suport Colect care alta intelegere decat un angajament de  12 luni nu vor sa facem. Fiind in Biroul de Credit ca rau platnic exista vreo institutie bancara sau nebancara care sa-mi dea un imprumut de 17.000 EUR?
  • 00 0
  • 25.10.2011
F/AS
FinZoom / Alexandra Sare-Alba
In general nu exista conditii speciale de creditare in situatia in care sunteti inregistrat ca rau platnic. Dumneavoastra, in functie de situatia creditului si a restantelor, prezentanti un anumit grad de risc pe care bancile sunt dispuse sa si-l asume sau nu. Bancile analizeaza fiecare dosar de credit si in functie de capacitate dumneavoastra de a rambursa creditul fara probleme, decid daca va pot acorda acel credit. Pentru intarzieri mari de plata, este mai dificil sa va fie acordat un credit, dumneavoastra prezentand un grad ridicat de risc.
  • 00 0
  • 25.10.2011
P
palaghita
Cum pot lua legatura cu cei de la KRUK?

  • 00 0
  • 22.10.2012
F/AS
FinZoom / Alexandra Sare-Alba
Pentru a lua legatura cu cei de la KRUK puteti sa sunati la numarul 0.31.413.20.20.
  • 00 0
  • 22.10.2012
I
ioica
Daca sunt inscrisa in Biroul de Credit cu restanta si cu intarzieri mari la plata, mai pot obtine un credit pentru a-l achita pe celalalt?

  • 00 0
  • 24.10.2012
F/AS
FinZoom / Alexandra Sare-Alba
In general nu exista conditii speciale de creditare in situatia in care sunteti inregistrat ca rau platnic. Dumneavoastra, in functie de situatia creditului si a restantelor, prezentanti un anumit grad de risc pe care bancile sunt dispuse sa si-l asume sau nu. Bancile analizeaza fiecare dosar de credit si in functie de capacitate dumneavoastra de a rambursa creditul fara probleme, decid daca va pot acorda acel credit. Pentru intarzieri mari de plata, este mai dificil sa va fie acordat un credit, dumneavoastra prezentand un grad ridicat de risc.
  • 00 0
  • 24.10.2012
AA
aldescu alexandra
Doresc un credit.
  • 00 0
  • 12.12.2013
F/AS
FinZoom / Alexandra Sare-Alba
Pentru a alege un credit cat mai avantajos , puteti accesa site-ul  www.FinZoom.ro, unde puteti compara intreaga oferta de produse si alege produsul care se potriveste cel mai bine nevoii dumneavoastra.
 
Alegeti sectiunea “Credit de Consum”, completati criteriile de cautare si va vor fi afisate cele mai avantajoase oferte, ordonate crescator in functie de dobanda anuala efectiva.
 
Accesand sectiunea “Calculatoare”, puteti calcula suma maxima pe care o puteti obtine in functie de veniturile pe care le detineti.
 
www.FinZoom.ro va poate ajuta in obtinerea creditului necesar prin intermediul aplicatiei online catre bancile partenere. In partea dreapta a fiecarui produs, se gaseste butonul Aplica, accesarea caruia va deschide formularul de aplicatie online.
 
In 24 de ore lucratoare de la trimiterea aplicatiei veti fi contactat de un reprezentant al bancii care va va raspunde la toate intrebarile si va fixa o intalnire la sucursala.  Aceasta aplicatie nu va obliga in nici un fel pe mai departe, fiind insa cea mai eficienta modalitate de a intra in contact cu reprezentantii bancilor partenere din zona dumneavoastra.

  • 00 0
  • 12.12.2013
BC
borz claudiu
Vreau sa intreb cum pot sa ajung la kruc cu ratele daca am ajuns deja la un executor multumesc.
  • 00 0
  • 29.04.2015
F/AP
FinZoom / Andreea Pietrosanu
Banca decide catre cine externalizeaza datoria (nu se face externalizare individula ci pentru un portofoliu mai mare de credite cu restante), poate fi Kruk sau alta institutie de recuperare creante sau banca se poate ocupa singura de recuperarea datoriei. Sfatul nostru este sa mergeti la banca sau la firma de recuperare (daca deja stiti cine este) si sa incercati sa discutati cu dumnealor situatia dumneavoastra concreta fiindca si banca va poate oferi o restructurare a creditului.
  • 00 0
  • 29.04.2015
GVG
gisca v gabriela
Daca sint data de kruk la un executor cum fac sa ajung din nou la kruk unde nu am putut achita din cauza unei spitalizari indelungate dar acum sa remediat va multumesc anticipat
  • 00 0
  • 17.06.2015
F/AP
FinZoom / Andreea Pietrosanu
Din pacate de la executor nu va puteti intoarece la KRUK, urmand procedura de executare silita. Pe viitor va puteti declara falimentul personal, detalii gasiti aici.
  • 00 0
  • 17.06.2015

Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#