Recent, BCR a anuntat transformarea contului curent in lei intr-un Pachet Cont Curent, disponibil in trei variante: ClasiCont BCR, ExtraCont BCR sau TotalCont BCR. Toti clientii existenti au primit informatii detaliate despre principalele modificari ce vor intra in vigoare in data de 27 aprilie 2013.
Noua oferta transforma una dintre bancile cu traditie din Romania intr-o banca a oamenilor dinamici, care aleg sa foloseasca mijloace moderne pentru operatiuni uzuale precum plata facturilor de utilitati, transferuri si plati care pot fi efectuate printr-o paleta larga de servicii de la deja obisnuitul serviciu de internet banking la servicii precum Phone Banking sau Tranzactii Mobile.
Care e Povestea?
Conform informatiilor furnizate de banca, decizia lansarii acestor produse s-a bazat pe un studiu realizat de BCR care a evidentiat 3 profiluri distincte de clienti:
- Gospodarul Prudent. Client care prefera sa aiba controlul banilor in numerar si nu cunoaste inca in detaliu avantajele pe care le ofera produsele si serviciile bancare. Prefera sa retraga bani de la bancomat si sa plateasca cash. Este, in general, interesat de produse bancare de economisire.
- Chibzuitul Modern: Client cu o
educatie financiara medie care cunoaste si utilizeaza produsele bancare de baza, precum contul curent si cardul de debit. Utilizeaza ocazional si alte produse bancare, precum imprumutul sau cardul de
credit. Prefera pachetele care ofera retrageri la ATM si interogari sold gratuite, dar utilizeaza si metode non-cash de plata a facturilor (prin internet banking sau phone banking).
- Managerul de finante: Cunoaste si utilizeaza produsele bancare, fiind axat pe platile prin intermediul internetului si al cardurilor de debit sau
credit. Atent la cheltuielile lunare dar si la avantajele din urma colaborarii cu banca. Prefera pachete de tip “All inclusive” si un singur comision lunar de administrare pentru operatiuni nelimitate la bancomat sau prin internet banking.
Practic, banca a adunat sub aceeasi umbrela mai multe servicii oferite separat, grupandu-le in 3 pachete de
cont curent:
- Pachetul ClasiCont BCR
- Cost: 4,5 RON / luna
- Servicii si produse incluse:
- Cont curent in lei
- Card de debit
- Internet Banking si Phone Banking cu acces pe baza de user si parola – functionalitatile sunt restranse fata de autentificarea pe baza de coduri token: permite acces la informatii personalizate despre conturile personale, plata catre conturile proprii si plata de facturi prin sabloane furnizor
- Tranzactii Mobile (realizarea tranzactiilor dorite apeland un numar de telefon si selectand optiunea dorita dintr-un meniu interactiv). Serviciul beneficiaza in premiera pentru Romania de optiunea de a transfera bani catre un numar de telefon mobil, in cazul in care posesorul are activat si el acest serviciu.
- 4% pe an dobanda pentru sumele aflate in
cont daca valoarea tranzactiilor efectuate cu cardul de debit la comercianti, pe parcursul unei luni, este de minim 1.500 RON si clientul si-a exprimat acordul ca transmiterea Notificarilor sa se realizeze prin Mailbox-ul aplicatiei de internet banking
Pachetul ExtraCont BCR
- Cost: 8,5 RON / luna
- Servicii si produse incluse:
- Toate produsele si serviciile de la ClasiCont BCR
- Serviciul de alerte prin SMS sau email – BCR Alert. Clientii vor fi informati asupra sumelor intrate in
cont (valoarea minima a tranzactiei 100 RON) prin toate canalele mai putin la ghiseu.
- Retrageri de numerar gratuite de la bancomatele bancii
- Interogarea soldului gratuita la bancomatele bancii
- Pachetul TotalCont BCR
- Cost: 12,5 RON / luna
- Servicii si produse incluse:
- Toate produsele si serviciile de la ExtraCont BCR:
- Internet Banking si Phone Banking cu acces si pe baza de user si cod generat de un Token oferit de banca.
- Serviciul de alerte prin SMS – BCR Alert Plus. Clientii vor fi informati asupra sumelor intrate in
cont, asupra platilor efectuate prin ordine de plata conditionate (standing order) si prin Debit Direct. In plus vor primi alerte si pentru platile ce depasesc suma de 100 RON indiferent de canalul prin intermediul caruia au fost efectuate (include solicitarile facute prin canalele bancii).
Principalele beneficii aduse de noile Pachete de Cont Curent BCR:
- o informare clara asupra produselor, poate cel mai important lucru pe care il asteapta clientii de la o banca (notificarea cu informatii detaliate transmisa prin posta electronica)
- dobanda de 4% pe an pentru disponibilitatile din
cont daca sunt efectuate plati cu cardul de debit la comercianti de minim 1.500 RON in decursul unei luni (si clientul a optat pentru primire notificari prin Mailbox-ul aplicatiei de Internet Banking), in conditiile in care, cele mai multe
conturi curente, au dobanzi modice (sub 0,5% pe an).
- utilizand mijloace moderne de plati (Click si Alo 24 Banking BCR,
carduri, Tranzactii Mobile sau Direct Debit) se castiga timp si bani comparativ cu operatiunile realizate la ghiseul bancar.
Si pentru ca cel mai important lucru pentru clienti este sa fie cat mai bine informati, analistii FinZoom.ro ii sfatuiesc pe acestia sa contacteze reprezentantii bancii la InfoBCR 0800.801.227 (serviciul este gratuit din orice retea nationala, disponibil zilnic, de luni pana duminica, între 8.00 si 22.00,) pentru a afla exact care este noua oferta a bancii.