finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Stiri
  4. ANPC: Contractele de Credit pentru Consumatori

Stiri si sfaturi

Articole Recente

sectiune
ToateSFATURISTIRICOMUNICAT DE PRESAINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
CREDITE NEVOI PERSONALECREDITE IMOBILIARECARDURI DE CREDITDEPOZITEFONDURI MUTUALE
  • Toate categoriile

    • Credite Nevoi Personale
    • Credite / Leasing Auto
    • Depozite
    • Intrebari Frecvente
    • APRIndexEUR
    • Analize Lunare
    • Atacuri Phishing
    • Prima Casa
    • Actualizari Produse
    • Index DAE FinZoom.ro / Credite
    • Protectia Consumatorului
    • APRIndexUclEUR
    • APRIndexCLmEUR
    • APRIndexDepEUR
    • Audio Video
    • Credite Imobiliare
    • Carduri de Credit
    • Fonduri Pensii
    • Credite Rapide
    • APRIndexRON
    • Fonduri Mutuale
    • Asigurari
    • Conturi
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
    • Social / Economic
    • Index DAE FinZoom.ro / Depozite
    • APRIndexUclRON
    • APRIndexCLmRON
    • APRIndexDepRON
    • APRIndexDepUSD
    • Statistici si Estimari

ANPC: Contractele de Credit pentru Consumatori

Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente

15.03.2011
0 1402

Din dispozitia secretarului de stat Constantin Cerbulescu, presedinte al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, in cursul lunii februarie 2011 s-a desfasurat o actiune tematica de verificare a respectarii prevederilor legale la incheierea contractelor de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
pentru
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
, cu sau fara ipoteca, de catre societatile bancare.

"OUG 50/2010 privind contractele de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
pentru
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
, aprobata prin Legea 288/2010, restabileste raporturile contractuale echitabile intre
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
consumatori
si creditori. Actul normativ aduce totodata o mai mare libertate de miscare beneficiarilor de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credite
prin ridicarea barierelor artificiale privind rambursarea anticipata"
, a declarat Constantin Cerbulescu, presedinte ANPC.

La nivel national au fost verificate 344 de puncte de lucru ale societatilor bancare. Pentru abaterile constatate s-au aplicat 101 amenzi contraventionale, in valoare totala de 1.664.500 lei si 103 avertismente. Totodata, s-a dispus remedierea deficientelor constatate si aducerea la conformitate a contractului de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
, in termen de 15 zile.

Aspecte constatate:

  1. Informatii precontractuale
    • in formularul "Informatii standard la nivel european privind creditul pentru consumatori" nu se specifica termenul la care se face raportarea la Biroul de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      si termenul minim la care creditorul poate declansa procedura de executare silita ca o consecinta a neefectuarii platilor;
    • in formularul" Informatii standard la nivel european privind creditul pentru consumatori", informatiile erau inscrise pe hartie si redactate cu fontul Times New Roman, dar marimea era mai mica de 12 puncte;
    • in formularul" Informatii standard la nivel european privind creditul pentru consumatori" nu se mentiona valoarea DAE, ci doar ca "dobanda anuala efectiva reprezinta costul total exprimat ca procentaj anual din valoarea totala a creditului. DAE va ajuta sa comparati diferite oferte";
    • in formularul "Informatii standard la nivel european privind creditul pentru consumatori", informatiile privind rambursarea anticipata constau in precizarea compensatiilor de 1%, respectiv 0,5% din valoarea creditului rambursat anticipat, fara nicio mentiune privind tipul ratei dobanzii pentru care se aplica (fixa sau variabila), cu atat mai mult cu cat pentru exemplul analizat in formular, rata dobanzii creditului era variabila;
    • in formularul "Informatii standard la nivel european privind creditul pentru consumatori", la capitolul "Costuri si comisioane ce reies din contract de credit", sunt stipulate "comision pentru analiza documentatiei de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      de …. , reprezentand procent de …% din valoarea creditului contractat" si "comision lunar de administrare
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      de … , reprezentand procent de … % din valoarea creditului", in loc sa fie mentionat un comision de analiza in suma fixa si un comision de administrare
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      calculat ca procent din soldul curent al creditului;
    • in formularul "Informatii standard la nivel european privind creditul pentru consumatori" se mentiona dobanda penalizatoare sub forma "Dobanda penalizatoare este dobanda curenta inscrisa la pct. 3.1 la care se adauga 5 puncte procentuale";
    • acordarea informatiilor precontractuale in vederea studierii cu "10 zile lucratoare" inainte de semnarea contractului sau cu "o perioada de timp rezonabila inainte de data semnarii";
    • informatiile precontractuale destinate consumatorilor erau redactate cu marimea fontului de 10 in loc de 12 puncte;
    • nu se elibereau raspunsuri cu privire la cererile depuse de
      Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
      consumatori
      privind acordarea sau neacordarea creditelor;
    • consumatorii nu sunt informati cu privire la dreptul de a alege modalitatea de rambursare a creditului prin rate fixe sau prin rate descrescatoare;
    • nu a fost pusa la dispozitia consumatorilor si varianta graficului de rambursare cu rate descrescatoare;
  2. Informatii contractuale
    • in contractul de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      era inscrisa clauza "Banca va raporta existenta debitelor
      Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
      restante
      la Biroul de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      , Centrala Riscurilor Bancare si altor structuri asemanatoare existente" fara a se mentiona termenele la care se fac raportarile, termenul la care se poate declansa procedura de executare silita;
    • se raporta dobanda penalizatoare la dobanda curenta, fiind stabilita cu x puncte procentuale peste dobanda curenta;
    • comisionul de analiza dosar era perceput sub forma de procent din valoarea creditului si nu sub forma de suma fixa pentru toate contractele de acelasi tip;
    • sumele totale din informatiile precontractuale nu coincideau cu cele din contractul de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      incheiat, iar suma totala din contractul de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      pe care consumatorul trebuie sa o achite la terminarea creditului si care este inscrisa in contract, nu coincidea cu suma totala inscrisa in graficul de rambursare;
    • comisionul de administrare
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      era perceput in suma fixa pe toata perioada creditului si nu calculat ca procent la soldul creditului;
    • nu se respecta informarea consumatorului cu privire la cesiune, termenul in care cesiunea este notificata catre consumator;
    • nu se respectau in totalitate prevederile art. 41 din OUG 50/2010, nefiind mentionat in contracte faptul ca, "in cazul in care consumatorul nu accepta noile conditii, creditorul nu are dreptul de a penaliza consumatorul sau de a declara creditul scadent";
    • nu era stipulata o clauza din care sa rezulte ca la incetarea contractului de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      , creditorul ofera consumatorului gratuit, din oficiu, un document care fie atesta faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti decurgand din contractul respectiv, fie indica obligatiile contactuale neindeplinite. De asemenea, nu era stipulata obligatia societatii bancare de a inchide si conturile creditului atunci cand clauzele au fost indeplinite de ambele parti, fara a fi necesara depunerea unei alte cereri de catre consumator si fara plata unor costuri suplimentare;
    • impunerea consumatorilor a incheierii contractului de asigurare a bunurilor aduse in garantie cu o societate agreata de banca;
    • perceperea unei "taxe initiale de recuperare, executare silita in valoare de 500 lei, in cazul in care banca va demara procedurile de recuperare/executare silita in baza prezentului contract", incalcandu-se art.36 (1) din OUG 50/2010 cu modificari;
    • existenta unor clauze contradictorii si confuze referitoare la denuntarea unilaterala a contractului. Astfel, intr-o clauza in care banca se obliga sa informeze consumatorul despre modificarea dobanzii anuale ca urmare a variatiei indicelui de referinta se mentioneaza ca, daca imprumutatul nu este de acord cu noul procent de dobanda notificat, banca are dreptul de a considera contractul "denuntat unilateral cel tarziu la data aplicarii noului procent de dobanda", fara alte precizari. La distanta de 8 paragrafe, la capitolul "Drepturi si obligatii ale bancii", se mentioneaza ca "in cazul imposibilitatii clientului de a accepta majorarea dobanzii, daca acesta notifica banca ..., banca are obligatia de a propune in scris clientului o reesalonare sau refinantare a creditului ...", producand astfel confuzii consumatorului, mai ales ca nu se precizeaza clar daca majorarea dobanzii din al doilea caz este o alta situatie decat cea din primul paragraf;
    • prevederile art. 41 din OUG 50/2010 nu erau prezentate corespunzator in contracte, banca obligand consumatorii sa transmita, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea unei notificari de modificare a clauzelor contractuale, optiunea lor de acceptare sau neacceptare a noilor conditii, contrar prevederilor art. 41 care ii da posibilitatea consumatorului sa nu transmita optiunea sa, caz in care contractul ramane neschimbat si creditorul nu are dreptul sa penalizeze consumatorul sau sa declare creditul scadent. Daca insa consumatorul nu isi indeplineste o obligatie mentionata in contract, aceasta se poate constitui in caz de culpa si da posibilitatea creditorului sa procedeze in consecinta;
    • nu existau mentiunile referitoare la drepturile consumatorilor ce decurg din art. 85 alin. (1) si (2) din OUG 50/2010, respectiv de a sesiza ANPC sau de a apela la mecanisme extrajudiciare de solutionare a litigiilor;
    • in graficele de rambursare aferente contractelor de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      nu se precizeaza ca acestea "raman valabile doar pana la schimbarea urmatoare a ratei dobanzii creditului sau a costurilor suplimentare potrivit contractului de credit";
    • nu se specificau in contractele de
      Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
      credit
      conditiile de rambursare anticipata, conform prevederilor legale (eventualele costuri);
    • existenta unor clauze care pot fi considerate abuzive, si anume:
      • "Imprumutatul/coplatitorul si garantul mandateaza banca sa debiteze unilateral orice
        Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
        cont
        al imprumutatului/coplatitorului/garantului deschis la banca (inclusiv depozite), de unde aceasta poate incasa orice suma datorata de imprumutat/coplatitor/garant, la scadentele prevazute in prezentul contract";
      • "Orice modificare negativa a situatiei financiare a imprumutatului"- reprezinta unul din cazurile de culpa;
      • "caz de culpa" sau "de neindeplinire" - "orice eveniment care, in opinia bancii, poate afecta capacitatea imprumutatului si/sau coplatitorului de a-si respecta obligatiile contractuale", "orice modificare negativa a situatiei financiare a imprumutatului", in astfel de situatie Banca rezervandu-si dreptul de a declara creditul scadent anticipat si exigibil;
      • "imprumutatul declara ca a inteles pe deplin clauzele contractului de
        Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
        credit
        , care contin clauze complete, clare si usor de inteles.....si ca acestea au facut obiectul negocierii directe";
      • "Imprumutatul/Codebitorul/Garantul ipotecar se obliga:"- "sa instiinteze banca despre contractarea altor
        Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
        credite
        de la terte
        Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
        banci
        , institutii de
        Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
        credit
        /financiare, institutii financiare nebancare (exemplu societati de leasing), si altele de acelasi tip, precum si despre cumpararea despre bunuri cu plata in rate".
      • "Imprumutatul/Codebitorul/Garantul ipotecar se obliga:" - "sa instiinteze in termen de 10 zile calendaristice Banca despre oricare din urmatoarele": " orice schimbare a starii civile, a starii de sanatate..", fara sa se precizeze in mod clar si precis la care schimbari ale starii de sanatate are obligatia imprumutatul sa instiinteze banca;
      • "...IMPRUMUTATUL/CODEBITORUL/GARANTUL mandateaza banca ca, pe toata durata creditului sa incheie, sa modifice si sa reinnoiasca, in numele si pe seama sa, oricand banca va considera necesar, cu o societate de asigurari polita de asigurare pentru imobilul care face obiectul garantiei, semnatura si stampila Bancii pe documentele referitoare la aceasta polita de asigurare fiind opozabile IMPRUMUTATULUI/CODEBITORULUI/GARANTULUI.; punctul 2 al aceluiasi articol prevede ca: "prin semnarea prezentului contract IMPRUMUTATUL/ CODEBITORUL/ GARANTUL confirma ca au luat la cunostinta de existenta si conditiile de asigurare cuprinse in polita de asigurare privind imobilul; Exemplarele originale ale politelor de asigurare ale imobilelor vor fi pastrate de catre banca". Nu exista nicio precizare privind modul in care IMPRUMUTATUL/GARANTUL ia la cunostinta de conditiile de asigurare cuprinse in polita, avand in vedere ca aceasta nu figureaza nici ca anexa la contract;
      • "Banca isi rezerva dreptul de a refuza din orice motiv deschiderea de
        Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
        conturi
        , fara a fi obligata sa isi motiveze refuzul".
  3. Publicitate
    • in materialele publicitare existente in sucursala unei
      Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
      banci
      , precum si in cele prezentate pe site-ul institutiei bancare, nu erau prezentate toate datele care sa permita consumatorilor sa faca o alegere corecta a produsului de creditare. Informatiile oferite aveau caracter general, nefiind prezentate: rata dobanzii creditelor, formula de calcul si valoarea marjei, valorile comisioanelor de analiza dosar, de administrare sau ale comisionului unic. In cazul contractelor la care este obligatorie incheierea unei polite de asigurare, in pliantele publicitare se mentiona ca polita trebuie incheiata cu una dintre societatile agreate de banca;
Sfaturi pentru consumatori

La incheierea unui contract de credit:
  • verificati cu atentie informatiile din formularul "Informatii standard la nivel european privind creditul pentru consumatori", in special costurile creditului;
  • solicitati un exemplar al contractului si o simulare de costuri; banca are obligatia de a emite un grafic de rambursare cu rate egale si un grafic de rambursare cu rate descrescatoare iar dumneavoastra aveti dreptul de a alege modalitatea de rambursare care va este favorabila;
  • cititi cu mare atentie contractul, verificand costurile totale ale creditului (inclusiv dobanda anuala efectiva), clauzele contractuale, drepturile si obligatiile partilor, termenele de plata, comisioanele (comision de administrare/gestiune/mentenanta, comision de rambursare anticipata etc), dobanda penalizatoare (valoare si conditii de aplicare), comisioanele aferente contului curent prin intermediul caruia se deruleaza creditul etc.
  • in cazul creditelor imobiliare, nu platiti avansul pentru cumpararea unei locuinte pana nu vi se acorda creditul solicitat.
La terminarea contractului de credit:
  • creditorul are obligatia de a va oferi gratuit, din oficiu, un document care fie atesta faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti, fie indica obligatiile contractuale neindeplinite. Totodata, se inchid si conturile aferente creditului, fara a fi necesara depunerea unei alte cereri din partea dumneavoastra si fara plata unor costuri suplimentare.
  • asigurati-va ca orice alte obligatii financiare sunt lamurite, pentru a nu descoperi ulterior ca sunteti inregistrati la Biroul de Credit pentru datorii neplatite.
Sursa: Comunicat ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului)
Articole similare
Credite Nevoi Personale Credite Imobiliare Credite / Leasing Auto Protectia Consumatorului
Subiecte relevante
CRB (Centrala Riscurilor Bancare) Biroul de Credit Rambursare Anticipata DAE (Dobanda Anuala Efectiva) Dobanda Rata Lunara Protectia Consumatorului Contract de Credit Banci Executare Silita ANPC Legislatie Comision Analiza Dosar Comision Administrare Credit Formular Standard Credit OUG 50 2010

Q & A

RAC
rusu apostu camelia
Anul trecut am rambursat un automobil la o societate de leasing.Nu am achitat cinci rate pentru a-i obliga sa vina sa ridice masina fiind in imposibilitatea de a o mai plati(sunt bugetar).Au ridicat masina in septembrie si de stunci nu am mai primit nimic de la ei.Cu doua luni in urma am incercat sa aplic pentru o descoperire de card si am aflat ca am intrat in baza de date.Vreau sa stiu daca este corect,daca se poate remedia aceasta situatie si cum?

  • 00 0
  • 20.05.2011
F/AS
FinZoom / Alexandra Sare-Alba
In caz de neplata, prima consecinta este transmiterea datelor dumneavoastra catre Biroul de Credit la 30 de zile de intarziere. In functie de contractul incheiat, abia la 90 de zile de neplata se recurge la executare silita.

Inregistrarea dumneavoastra se va sterge in mod automat la 4 ani de la ultima actualizare (momentul in care ati fost inregistrat sau momentul in care ati platit datoria).
  • 00 0
  • 20.05.2011

Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#