finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Stiri
  4. Consumul de Internet, Femei versus Barbati

Stiri si sfaturi

Articole Recente

sectiune
ToateSFATURISTIRICOMUNICAT DE PRESAINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
CREDITE NEVOI PERSONALECREDITE IMOBILIARECARDURI DE CREDITDEPOZITEFONDURI MUTUALE
  • Toate categoriile

    • Credite Nevoi Personale
    • Credite / Leasing Auto
    • Depozite
    • Intrebari Frecvente
    • APRIndexEUR
    • Analize Lunare
    • Atacuri Phishing
    • Prima Casa
    • Actualizari Produse
    • Index DAE FinZoom.ro / Credite
    • Protectia Consumatorului
    • APRIndexUclEUR
    • APRIndexCLmEUR
    • APRIndexDepEUR
    • Audio Video
    • Credite Imobiliare
    • Carduri de Credit
    • Fonduri Pensii
    • Credite Rapide
    • APRIndexRON
    • Fonduri Mutuale
    • Asigurari
    • Conturi
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
    • Social / Economic
    • Index DAE FinZoom.ro / Depozite
    • APRIndexUclRON
    • APRIndexCLmRON
    • APRIndexDepRON
    • APRIndexDepUSD
    • Statistici si Estimari

Consumul de Internet, Femei versus Barbati

Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente

23.07.2013
0 494

Dat fiind specificul sau mai tehnic, exista tendinta de a percepe Internetul ca un mediu folosit preponderent de barbati.

Rezultatele SATI si SNA FOCUS, studiile tactice de audienta realizate de BRAT, dau o imagine actuala a fenomenului si explica tendintele consumului de internet pentru cele doua sexe. Astfel femeile folosesc Internetul intr-o masura mai mare decat barbatii, peste 54% dintre afisarile paginilor online sunt consumate de femei, care reprezinta 50,8% din numarul de utilizatori de internet, in timp ce barbatii doar 49,2% din utilizatori.

In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil, cumparaturile online de electronice/IT si informatiile auto, femeile sunt interesate preponderent de informatiile despre sanatate, stil de viata, vacante. Ele consuma semnificativ mai mult continut despre viata celebritatilor, dar isi petrec si foarte mult timp pentru a conversa online, fie prin intermediul aplicatiilor de tip messenger, fie cu ajutorul platformelor de social media (Facebook in special). Mai mult decit atat, femeile sunt majoritare si in ceea ce inseamna folosirea serviciilor de email (51%). Din totalul celor care realizeaza operatiuni bancare zilnic, femeile reprezinta peste 57%.

In ceea ce priveste achizitiile de bunuri si servicii, atat pentru barbati cat si pentru femei, deciziile de achizitionare sunt luate online intr-o proportie covarsitoare - peste 70%. Diferenta este data insa de tipul de produse si servicii pe care fiecare categorie intentioneaza sa o achizitioneze: barbatii sunt orientati mai degraba catre electronice/IT, femeile catre cosmetice sau vacante.

Desi numarul de femei care achizitioneaza echipamente mobile ramane in continuare mai mic decat cel al barbatilor, procentul lor este in continua crestere. Astfel, dintre cei care detin un smartphone, 42% sunt femei, iar femeile reprezinta 47% din cei care intentioneaza sa cumpere o tableta PC.

Analiza a fost realizata pe baza livrarii SNA FOCUS corespunzatoare perioadei de masurare august 2011 - februarie 2013 si din rezultatele de trafic si audienta ale SATI, din cea mai recenta livrare - decembrie 2012-februarie 2013.

BRAT este o asociatie constituita in scopul masurarii si verificarii independente si obiective a performantei produselor media. In cei 15 ani de existenta BRAT a devenit recunoscut ca reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web. BRAT are peste 200 de membri, agentii de publicitate, clienti de publicitate, editori de presa scrisa si online, regii.

Studiul National de Audienta - SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care ofera beneficiarilor rezultate de audienta si profile socio-demografice al publicatiilor tiparite apartinand membrilor BRAT si rezultate despre consumul de produse si servicii (inclusiv marcile consumate), consumul media (presa scrisa, internet, tv, radio, cinema, panotaj, altele), petrecerea timpului liber si stil de viata. Universul studiului cuprinde toate persoanele ce traiesc in mediul urban din Romania, cu varsta intre 14 si 74 de ani, in locuinte private si cunosc suficient de bine limba romana. BRAT a lansat acest serviciu incepand cu anul 2001 prin masurarea audientelor si profilelor publicatiilor tiparite si a fost a fost completat din 2005 cu partea de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
consum
de bunuri si servicii (FOCUS).

BRAT organizeaza SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) incepind din 2007. Acest sistem ofera date despre traficul, audienta si profilele socio-demografice ale siteurilor membrilor BRAT. SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet) se adreseaza tuturor siteurilor care functioneaza pe piata de publicitate din Romania, indiferent de continutul sau specificul lor.

Comunicat BRAT
Articole similare
Social / Economic
Subiecte relevante
Internet

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#