Gfk Romania Confirma Extinderea Pietei Potentiale a Clientilor pentru Magazinele Online Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 25.01.2013 0 396 Incidenta de utilizare a Internetului in randul persoanelor cu varsta de peste 15 ani a fost de 48,7% in 2012, in crestere cu 8,4% fata de anul 2010, potrivit unui studiu Gfk Romania. Vestea si mai buna pentru administratorii de magazine online este ca cea mai mare crestere nu s-a inregistrat in randul tinerilor ci pe segmentul persoanelor mature, cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani.Mai mult, mediul rural inregistreaza o dinamica superioara mediului urban in privinta utilizarii Internetului. In 2012, fata de 2010, cresterea a fost de aproximativ 11% in mediul rural, fata de 6,7% ...Citeste Articol CompletSursa: NoCash.info.ro Articole similare Social / Economic Subiecte relevante Internet Q & A