finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Stiri
  4. Marketing in Direct | Best of 2010

Stiri si sfaturi

Articole Recente

sectiune
ToateSFATURISTIRICOMUNICAT DE PRESAINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
CREDITE NEVOI PERSONALECREDITE IMOBILIARECARDURI DE CREDITDEPOZITEFONDURI MUTUALE
  • Toate categoriile

    • Credite Nevoi Personale
    • Credite / Leasing Auto
    • Depozite
    • Intrebari Frecvente
    • APRIndexEUR
    • Analize Lunare
    • Atacuri Phishing
    • Prima Casa
    • Actualizari Produse
    • Index DAE FinZoom.ro / Credite
    • Protectia Consumatorului
    • APRIndexUclEUR
    • APRIndexCLmEUR
    • APRIndexDepEUR
    • Audio Video
    • Credite Imobiliare
    • Carduri de Credit
    • Fonduri Pensii
    • Credite Rapide
    • APRIndexRON
    • Fonduri Mutuale
    • Asigurari
    • Conturi
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
    • Social / Economic
    • Index DAE FinZoom.ro / Depozite
    • APRIndexUclRON
    • APRIndexCLmRON
    • APRIndexDepRON
    • APRIndexDepUSD
    • Statistici si Estimari

Marketing in Direct | Best of 2010

Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente

25.09.2012
0 395

Ne-a impresionat prezentarea lui Patrick Collister care le-a sugerat participantilor sa isi angajeze publicul in conversatie si sa adopte noile canale de comunicare, sau cea a lui John Griffiths, care a pus accent pe importanta creativitatii in transmiterea unui mesaj si recurgerea la elemente emotionale si subliminale pentru influentarea comportamentului consumatorilor. Cu siguranta, si pledoaria lui Dela Quist pentru utilizarea inteligenta a e-mailing-ului ne-a placut, precum si demersul Taniei Bianchi de a demonta miturile din telemarketing. Colin Egan a prezentat de asemenea pasii importanti dintr-o campanie de marketing direct: cercetarea si evaluarea! Iata mai jos cateva dintre cele mai savuroase momente ale editiei MID 2010 - "Get to Experience".

Patrick Collister, Directory Magazine
"So what are these new rules? We are in a business about brands, not about channels. Advertising is a dialogue. Integration is a state of mind/ideas people want to be part of. Everything is media. And last but not least, there are no rules."


John Griffiths, Spring Research
"What's the point of being creative? Send great creative to the wrong target group or send terrible creative to the right target group. Which gives you better response??!!"


Dela Quist, Alchemy Worx
"Attracting eyeballs is hard work! The first law of Email Marketing in a multi-channel world is that email should be the primary means by which someone you already know, visits your site, transacts with you or interacts with your brand online".


Colin Egan, colineagan.eu
"In the end, durable customer relations are only partly about clever technology, however imaginatively used. Mainly, they require relentless attention to detail: good products, prompt service, well-trained staff with the power to do a little extra when they judge it right to do so. No wonder firms that send you away with a smile on your face, are so rare."


Alexandru Mira, Consultant DM
"Linia de demarcatie intre mass marketing si direct marketing este in ceata . aproape nu mai exista!Un cetatean obisnuit primeste zilnic mii de mesaje comerciale !!!"


Gabriel Muresanu, Vodafone Romania
"Develop the people and they will develop the business opportunities. Fix the essentials and after that teach them sales techniques. You must set the foundation first and after that you can build the walls. Still, everybody wants to do telesales because it's cheap and efficient. Have you done your P&L??"


Maia Novolan, Syscom Digital
"In prezent, telefonul mobil este de departe cel mai utilizat mijloc de comunicare si este astazi privit ca un tool strategic ce poate spori vanzarile, profiturile si poate dezvolta mai bine decat in oricare alt mod o relatie stransa cu consumatorii."


Cosmin Lacatusu, ARMAD & InterdirectNetwork
"Traim vremuri in care schimbarea e singura constanta... Ce trebuie sa faci pentru un pescuit de succes? Sa ai cat mai multe informatii despre target..."


Andrei Georgescu, White Image
"Cand o persoana din B2B iti ofera adresa de email personala (Yahoo, Gmail etc) inseamna ca gradul de interes fata de informatia furnizata de tine e la un alt nivel."


Serban Goran, CRM Direct
"Una dintre cele mai eficiente si responsive tehnici in marketingul direct este oferirea unor avantaje financiare: GRATIS, DISCOUNT, BONUS"


Despre MID

Conferinta Internationala "Marketing in Direct" este singurul eveniment din Romania dedicat comunicarii directe locale si internationale. Astazi, este locul de intalnire al agentiilor cu oamenii de marketing si specialistii in comunicare directa.

MID ofera marketerilor idei si strategii cu aplicabilitate imediata si aduce un plus de valoare prin actiuni de marketing abordate din perspectiva Marketingului Direct. In acelasi timp, MID este o sursa de cunoastere, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind participantilor continut real si informatii actuale. Cu fiecare editie, MID reuseste sa creeze o platforma din ce in ce mai complexa de informare si consultanta in domeniu.

Reusita acestei conferinte anuale de Marketing Direct se datoreaza in parte partenerilor: Continental Hotels, Lexus, Touch, Giotto, Transfer.ro, Listafirme.ro, Babylon Consult, Master events, Cult Research, dar si partenerilor media: BIZ, Media Image, Forbes, The Monney Channel, Ziare.com, Wall street, Imedia, Business 24, PR wave, Markmedia, 121.ro, Finzoom, Money.ro, Money Magazine, Brands for brands, Smark, si Agerpres, carora le multumim pentru ca ne-au fost alaturi.


Sursa: Comunicat Marketing in Direct
Articole similare
Social / Economic

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#