REAL ESTATE, the real state of things.
Primul numar al publicatiei REAL ESTATE magazine, editata de MTR Press, se va afla la punctele de difuzare a presei din toata tara de sambata, 18 octombrie. Creata
pentru a face domeniul imobiliar accesibil unui public larg, noua revista se pozitioneaza pe segmental premium al titlurilor de gen. Publicul-tinta al noii reviste este format din persoane cu varsta intre 25 si 60 de ani, cu studii medii si academice si cu venituri medii si mari: oameni de afaceri, manageri de companii si persoane interesate de zona imobilara.
REAL ESTATE magazine are un tiraj de 15.000 de exemplare si se distribuie la nivel national, cu precadere in orasele mari, la un pret de 9 lei/buc. Primul numar al REAL ESTATE magazine este unul foarte special, de colectie, avand copertile 3D, realizate pe tipar lenticular. Tiparul lenticular creeaza un proces de animatie, amplificand mesajul transmis de imagine si avand un impact spectaculos.
REAL ESTATE magazine este singurul produs media dedicat atat profesionistilor din industria imobiliara, dar si persoanelor fizice implicate in tranzactii imobiliare. Ofera o viziune de ansamblu asupra industriei imobiliare din Romania, de la marii dezvoltatori imobiliari si antreprenori la agentii imobiliare si tranzactii particulare, de la piata spatiilor de depozitare la cea dedicata spatiilor corporate sau comerciale, deco, lifestyle, news. De asemenea, in fiecare numar vor fi publicate materiale despre mediul de afaceri imobilare din Europa si despre tendintele internationale in domeniu. Este prima publicatie care trateaza industria imobiliara cu seriozitate si profesionalism, oferind informatii documentate si pertinente despre tot ceea ce este legat de piata imobiliara.
REAL ESTATE magazine va deveni in scurt timp barometrul industriei imobiliare nationale si regionale, o revista care isi argumenteaza profesionist materialele cu prognoze si statistici privind piata imobiliara. Lunar, profesionistii din companiile imobilare, financiare si de retail, dar si cititorii interesati de evolutia pietei imobilare vor gasi in paginile publicatiei informatii legate de tranzactiile imobilare, de restaurarea, reamenajarea sau decorarea unei locuinte, dar si despre oprtunitati de dezvoltare si de
investitie.
MTR Press a adunat o echipa talentata, condusa de Dana Filip, si in care se regasesc atat nume sonore ale vietii de afaceri din Romania, cat si voci cu autoritate din mass media nationala. In fiecare numar cititorii vor gasi opiniile, analizele si comentariile semnate de Adrian Vasilescu - coordonatorul echipei de comunicare a Bancii Nationale a Romaniei, Moise Guran - realizatorul emisiunii BizBazar de la Antena 3, Ion Radu Zilisteanu - analist imobiliar, Rares Dinu - avocat din Baroul Bucuresti cu o vasta experienta in domeniul tranzactiilor imobilare si Paul Isoiu - expert in consultanta financiar-bancara. Lista colaboratorilor revistei se va extinde permanent pentru ca publicul sa primeasca direct de la sursele autorizate cele mai proaspete informatii din domeniul imobiliar.
Despre MTR Press
MTR Press este un trust de presa infiintat in anul 2001, care are pana acum in portofoliu publicatiile:
Connect - cea mare revista de telecomunicatii din Europa,
Photo - revista de tehnica si arta fotografica,
Audio-Video - lumea ta de sunet si imagine,
LUXURY Rich & Famous - prima revista de lux din Romania,
Desire - publicatia de lifestyle a Hotelului Radisson SAS Bucuresti.
Pentru mai multe informatii contactati:
Dana Filip - 0742 222 015, dana.filip@mtr.ro