Noul Site al Centrului European al Consumatorilor Romania Acesta este un articol vechi! Pentru a citi articole noi poti intra pe Articole Recente 16.01.2013 0 547 Avem de toateObisnuiesti sa calatoresti in alte state din Uniunea Europeana, sa cumperi diverse produse si servicii online de pe site-uri din afara? Nu esti foarte sigur care sunt drepturile tale in calitate de consumator european? Nimic mai simplu - te invitam sa vizitezi noul site al Centrului European al Consumatorilor din Romania - ECC Romania - www.eccromania.ro. Pentru ca noi avem de toate.Avem informatii privind cele mai importante teme care privesc protectia consumatorilor: drepturile pasagerilor in transportul aerian, achizitiile online, vanzarea produselor si garantiile, serviciile turistice, timeshare, roaming, inchirierea de masini, solutionarea alternativa a disputelor, directiva privind serviciile, practicile comerciale incorecte si creditul de consum.In fiecare dintre aceste teme vei putea gasi sfaturi si informatii generale, dar si posibilitatea de a-ti aprofunda cunostintele, apeland la cele trei niveluri de informare existente: Intreaba expertul, materiale informative si legislatie.Ai o intrebare punctuala, noi avem raspunsul. Prin intermediul sectiunii de auto-informare, Intreaba expertul, un instrument creat special de ECC Romania pentru consumatori, poti afla raspunsurile la intrebarile cele mai frecvente legate de subiecte europene si nationale privind protectia consumatorilor.Ai nevoie de informatii detaliate, atunci poti utiliza fisele de informare - Infosheets, care explica in detaliu drepturile consumatorilor, asa cum sunt prevazute in legislatia europeana si nationala, dar si brosurile pe diverse tematici, cum ar fi seria dedicata calatoriilor - Consumator si turist in Bulgaria, Grecia, Austria, Italia.Si asta nu e tot. ECC Romania iti ofera inca un instrument propriu, creat pentru a-ti fi mai usor atunci cand pleci in vacanta. Avand in vedere faptul ca in Uniunea Europeana nu exista un sistem comun de clasificare a hotelurilor, Comparatorul te ajuta, binenteles, sa compari criteriile minime pe care trebuie sa le respecte hotelurile de trei stele din UE pentru a nu avea surprize.Daca ai o problema, poti vedea cum am reusit sa-i ajutam pe alti consumatori in trecut, in sectiunea cazuri de succes.In sfarsit, poti afla cum sa faci o reclamatie eficienta. Iar daca asta nu da rezultate, atunci ne poti contacta pentru informatii, sfaturi sau chiar pentru a incerca solutionarea pe cale amiabila a problemei, cu ajutorul colegilor din celelalte Centre Europene ale Consumatorilor - ECC-Net.Dupa cum se poate vedea, avem de toate. Si ce este cel mai bine, toate serviciile noastre sunt gratuite.Inca ceva - suntem deschisi la sugestii, propuneri. Asa ca, daca ai o idee despre cum ne-am putea imbunatati site-ul, te rugam sa ne-o transmiti si, daca este posibil, noi o vom implementa.Sursa: Comunicat de Presa ECC Romania Articole similare Social / Economic Protectia Consumatorului Subiecte relevante Protectia Consumatorului UE (Uniunea Europeana) Q & A