| Etapele lectiei |
Obiective operationale |
Descrierea activitatilor de invatare (prezentare sintetica) |
Strategie didactica |
Evaluare |
| 1.Captarea atantiei |
|
Prezentarea personajelor si a rolului lor in aceasta noua lectie de educatie financiara: Reportera Romina impreuna cu fotografa Ana si Ingerul Domnului. |
exploziv-euristica Conversatia, explicatia |
|
| 2. Anuntarea subiectului si a obiectivelor |
|
Titlul lectiei de recapitulare este "Misteriosul reportaj de televiziune" cu obiectivele: sa dovedeasca insusirea termenilor specifici, sa recunoasca bancnotele romanesti si valuta, sa adopte un comportament chibzuit in gestionarea banilor. |
exploziv-euristica Conversatia, explicatia algoritmica |
|
| 3. Prezentarea materialului de recapitulat |
O1 O2 O3 O4 O5 |
A. Verificarea orala a cunostintelor -Sa completeze cu termenii cunoscuti si sa obtina pe verticala rebusului numele unui calculator special. -Sa uneasca ceea ce se potriveste cu o sageata. -sa rezolve o problema: Ionel are o suma de bani. Cumpara o ciocolata si ii ramane suma de 2 lei. Constata ca, daca ar mai avea 3 lei ar putea cumpara 2 ciocolate. Cati lei costa o ciocolata? Cati lei are Ionel? -proverbe si zicatori B.Prezentarea jocului de rol "Misteriosul reportaj de televiziune" -Intalnirea reporterei cu Ingerul Domnului. -Vizita lor la magazin. -Vizita la medicul stomatolog. -Intalnirea cu cei doi fermieri. -Consolarea unei fetite plangacioase. -Repararea telefonului. -Vizita la autoservice. -Intalnirea cu cele doua croitorese. -Fetita trista de la Biserica. |
exploziv-euristica Conversatia, explicatia Evaluativ-stimulativa
Aprecierea verbala-algoritmica
Problematizarea
Evaluativ-stimulativa
Aprecierea verbala
Conversatia, explicatia
Evaluativ-stimulativa |
Evaluare orala
Evaluare formativa
Evaluare formativa |
| 4. Incheierea lectiei |
|
Adunarea tuturor personajelor in jurului tristei fetite si proclama "Banii nu aduc fericirea, mult mai de pret e iubirea" si se canta colinda "Astazi s-a nascut Hristos" |
Evaluativ-stimulativa |
Evaluare orala |
| 5. Aprecieri |
|
Se fac aprecieri generale asupra activitatii desfasurate si a participarii elevilor si sunt recompensati cu cate un portofel in care sa-si pastreze banii. |
Aprecierea verbala |
|