Platforma DreptulLaBanking a lansat sezonul trei al primului show online de
educatie financiara din Romania, "La Taclale si parale". Emisiunea online, care este conceputa sub forma unui concurs de cunostinte generale pe teme financiare, a fost lansata anul trecut, iar gazda emisiunii este Cabral. De la debutul emisiunii "La Taclale si parale" si pana in prezent, gradul de constientizare a depasit 2 milioane de romani care au citit mesajele privind organizarea acestui show, iar 900.000 de persoane au urmarit efectiv emisiunea online de
educatie financiara. Aproximativ 2.000 de romani adulti s-au inscris pana in prezent la cele 3 sezoane, iar dintre acestia 50 de persoane au participat la emisiunea de tip quiz.
Comunitatea bancara contribuie activ la cresterea nivelului de
educatie financiara pentru sustinerea economiei si facilitarea accesului populatiei si companiilor la servicii financiare adaptate propriilor nevoi.
Pe parcursul primelor doua sezoane ale emisiunii, 11 manageri, antreprenori, lideri din diferite industrii s-au alaturat programului, "La Taclale si parale" fiind gazda unei confruntari inedite intre oameni de business din zona non bancara, care sustin demersurile bancilor din Romania pentru promovarea educatiei financiare.
Sezonul III include cinci emisiuni, difuzate saptamanal pe Facebook pe pagina @DreptulLaBanking si pe www.dreptullabanking.ro, sambata, in perioada 5 iunie – 3 iulie 2021.
La emisiuni se pot inscrie concurenti cu varsta minima de 18 ani, persoane care isi doresc sa aprofundeze notiuni de
educatie financiara intr-un mod interactiv si placut. Ocupantii locurilor I si II ai primelor trei editii se vor infrunta in marea finala, premiul cel mare fiind oferit de Asociatia Romana a Bancilor in valoare de 1.000 euro. Castigatorii primelor trei editii vor beneficia de un premiu de 500 lei/per editie.
Participantii sunt invitati sa se inscrie pe platforma DreptulLaBanking. In fiecare saptamana va avea loc o extragere electronica pentru concursul din saptamana respectiva. Participantii selectati vor intra in emisiune prin intermediul aplicatiei Zoom si vor raspunde la intrebari printr-un chestionar postat pe platforma Kahoot!. Castigatorul este identificat automat de platforma Kahoot! in functie de rapiditatea si corectitudinea raspunsurilor participantilor. Emisiunea online isi propune sa interactioneze cu publicul si astfel, la fiecare editie, spectatorii online primesc un cod cu ajutorul caruia pot intra in joc pentru a-si masura cunostintele financiare. Regulamentul concursului este disponibil pe platforma www.dreptullabanking.ro.
Sursa: DreptulLaBanking