500.000 de carduri de credit BT: de la cardul din portofel la cardul digital si self-banking 13.11.2019 0 570 1 din 6 carduri de credit emise in Romania este de la Banca Transilvania Din cele peste o jumatate de milion de carduri de credit emise de Banca Transilvania, aproximativ 100.000 se regasesc in aplicatiile BT Pay sau Apple Pay, pentru cumparaturi cu telefonul. Cardurile de credit BT inseamna azi nu doar inca un card in portofel, ci si experienta personalizata si self-banking datorita cardurilor digitale. Clientii BT folosesc tot mai mult cardurile de credit: +30% numarul de tranzactii cu cardurile de credit, in primele 9 luni ale acestui an, fata de aceeasi perioada din 2018. Peste 70% din totalul platilor cu cardul sunt contactless.22% din platile BT cu telefonul sunt cu cardul de credit.Peste 90% din tranzactiile cu cardurile de credit BT sunt cumparaturi, in special produse alimentare si pentru casa, combustibil, electronice si imbracaminte.Portofoliul cardurilor de credit BT include carduri de cumparaturi (STAR Card) si carduri de calatorii (BT Flying Blue), care, pe langa imprumut, inseamna puncte de loialitate STAR, respectiv Mile Flying Blue ori posibilitatea de a cumpara in rate fara dobanda.Clientii Bancii Transilvania cu carduri de credit inrolate in aplicatia BT Pay pot plati cu telefonul, pot trimite sau primi bani, pot sa vada oricand banii din cont, dar si punctele de loialitate STAR. Mai mult, din aplicatie pot fi administrate foarte usor cardurile, prin plata obligatiilor lunare pentru creditul pe card, setarea limitelor de tranzactii si, dupa caz, blocarea cardului. "Acordam atentie deosebita atat beneficiilor, cat si experientei digiale oferite prin cardurile de credit. Ne uitam intotdeauna si la componenta de loialitate. De exemplu, cu cardurile STAR, cumparaturile sunt intotdeauna castigatoare pentru clientii nostri: fie primesc pe card, sub forma de puncte STAR, un procent din valoarea cumparaturii facute la unul dintre cei 12.000 de parteneri din programul STAR, fie pot face shopping in rate fara dobanda, cu rambursarea sumei intr-o perioada de pana la 24 de luni. Peste 13 milioane de lei in puncte STAR au primit clientii nostri anul acesta, puncte care pot fi folosite la alte cumparaturi". - declara Oana Ilas, Director Executiv Dezvoltare si Management Produse Retail, Banca Transilvania.Digital banking & cardurile de creditCardurile de credit BT inseamna azi inclusiv variante digitale pentru cumparaturi cu telefonul mobil si cu alte accesorii de plata (ceas, bratara sau sticker), informatii personalizate, self-banking si comunicare online cu chatbot. Clientii Bancii Transilvania isi pot gestiona cardurile non-stop si gratuit prin aplicatiile BT24 Internet Banking si Mobile Banking, BT Pay, BT Visual Help - lansata recent in colaborare cu FinTech-ul international CallVU. NEO BT, noua versiune de Internet Banking si Mobile Banking care integreaza inteligenta artificiala, disponibila in aceasta perioada in varianta private beta, va oferi functionalitati revolutionare clientilor BT, cum ar fi analiza comportamentului gestionarii banilor. Banca Transilvania are si un chatbot pentru a ajuta clientii sa isi gestioneze cardurile cat mai bine, Livia de la BT, prin telefon (0264 308 028 sau *8028), Facebook Messenger si Skype. Robotul a oferit peste 250.000 de raspunsuri/luna in perioada ianuarie – septembrie a.c., online. De asemenea, clientii se pot informa despre carduri prin intermediul platformei de educatie financiara Intreb BT, care contine raspunsuri la aproape 1.000 de intrebari despre servicii, produse, operatiuni si despre cum se procedeaza in anumite situatii, in relatie cu banca.Sursa: Banca Transilvania Articole similare Carduri Subiecte relevante plata cu cardul Q & A