finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. 66% dintre clientii bancii intentioneaza sa isi ajusteze cheltuielile in contextul pandemiei si sa

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

66% dintre clientii bancii intentioneaza sa isi ajusteze cheltuielile in contextul pandemiei si sa economiseasca mai mult

11.09.2020
0 510

BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala Bucuresti, prin marca sa comerciala Cetelem, a derulat in randul clientilor din portofoliu un studiu care si-a propus sa masoare perceptia si comportamentul financiar in contextul pandemiei COVID-19. Conform studiului, impactul general resimtit de clienti a fost unul ridicat, 62% declarand ca au avut de suferit. In ceea ce priveste comportamentul financiar actual, cea mai mare repercusiune declarata este la nivelul consumului, 66% dintre clienti intentionand sa isi ajusteze cheltuielile. Dintre acestia 33% spun ca ar dori sa economiseasca mai mult, iar 33% au in vedere sa reduca sumele cheltuite.

„Prima jumatate a acestui an a fost o perioada sub semnul neprevazutului, al incertitudinilor, o perioada de regandire a prioritatilor pentru multi dintre noi. Intentiile de economisire si de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
consum
sunt, cu siguranta, un barometru de evaluare a impactului pandemiei asupra deciziilor financiare. Am considerat esential sa avem o imagine de ansamblu asupra perceptiei si atitudinii celor peste 650.000 de clienti din portofoliul actual Cetelem, cu privire la contextul actual, post stare de urgenta si in timpul starii de alerta, dar si in perioada urmatoare. Astfel ii putem sprijini cu cele mai bune solutii financiare, adaptate nevoilor lor, asa cum ne-am propus si pana acum.
Potrivit acestui studiu suntem in continuare prima optiune pentru peste doua treimi dintre clienti in momentul in care iau in considerare un
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
, ceea ce ne reconfirma misiunea si obiectivele. Inca dinainte de debutul pandemiei tendinta de economisire a fost observata in concluziile editiei 2020 a studiului pan-european L'Observatoire Cetelem. Acesta ne-a aratat ca preocuparea romanilor pentru economii a fost cu 11% mai mare fata de 2018, cea mai importanta crestere din Europa, cu peste 18 procente deasupra mediei UE (69% vs. 51%), iar intentia de a cheltui mai mult a scazut fata de anul anterior cu 13 procente (50% in 2020 vs. 63% in 2019).
Putem concluziona ca aceasta directie catre reducerea consumului s-a accentuat in contextul COVID-19
", declara Simona Tartacuta, director Marketing si Produse

Atitudinea fata de creditare
Cercetarea realizata in randul clientilor BNP Paribas Personal Finance SA Sucursala Bucuresti a aratat ca aproape doua treimi dintre persoanele chestionate s-ar simti confortabil sa acceseze o forma sau alta de creditare: 33% nu ar avea o problema sa acceseze un
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
pe termen mediu pentru bunuri si servicii, 23% orice tip de
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
si 14% ar fi in regula si cu un
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
pe termen lung. 76% dintre persoane au avut un
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
in ultimul an, majoritatea (47%) alegand creditul de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
nevoi personale
si o durata de cinci ani ca perioada de creditare preferata (49%). Creditele de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
nevoi personale
sunt preferate de cei care au declarat ca intentioneaza sa faca un
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
in urmatoarele 12 luni, 30% dintre acestia intentionand sa aleaga acest tip de creditare.
70% dintre persoanele chestionate declara ca au avut nevoie sa efectueze achizitii in ultimii trei ani pe care nu le-ar fi putut realiza doar prin resurse proprii, iar 67% dintre acestea au apelat la
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
pentru a acoperi intreaga suma. Printre bunurile cel mai frecvent cumparate de clienti se numara electrocasnicele mari si aparatele de aer conditionat (31%), aparate electronice (TV, radio, media playere) si IT (25%) si produse pentru reparatii sau intretinere in locuinta (24%).

Impactul contextului COVID 19 asupra comportamentului financiar
In ceea ce priveste categoriile de produse pe care le vor cumpara mai mult decat de obicei, observam ca se mentine preferinta pentru produse de igiena (31%) si produse alimentare (28%) aceste produse fiind achizitionate in cantitati mai mari pe fondul incertitudinii sporite din perioada de inceput a pandemiei. La fel stau lucurile si pentru categoria electrocasnice, 14% dintre respondenti declarand ca vor investi mai mult in aceste tipuri de produse care echipeaza universul casei.
Si alegerea modalitatii de plata va fi diferita. Conform raspunsurilor primite, 18% dintre participantii la studiu intentioneaza sa isi realizezeze cumparaturile online, iar 36% vor utiliza Internetul mult mai frecvent decat in perioada anterioara pandemiei.

Despre studii:

Studiul BNP Paribas Personal Finance realizat in luna iulie a acestui an de D&D Research in randul clientilor bancii si-a propus sa masoare perceptia si comportamentul financiar in contextul pandemiei COVID-19. Cercetarea a inclus un esantion de 405 persoane intervievate telefonic, cu varsta cuprinsa intre 18-65 de ani.

Editia 2020 a studiului pan-european ”L'Observatoire Cetelem” si-a dorit sa observe schimbarile aparute in comportamentul cumparatorilor europeni privind reducerea consumului de resurse prin adoptarea unei atitudini responsabile. L'Observatoire Cetelem 2020 a fost realizat in 15 tari europene, pe un esantion de 14.200 de persoane intervievate online cu varste cuprinse intre 18 si 75 de ani. In Romania, studiul s-a bazat pe un esantion de 800 de respondenti.

Sursa: BNP Paribas Personal Finance
Articole similare
Financiar

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#