70% dintre clientii KRUK online au facut trecerea din offline in ultimele 6 luni 30.09.2020 0 514 KRUK Romania investeste constant in solutii de digitalizare care faciliteaza relatia cu clientii sai. Rezultatele acestor actiuni au fost cel mai mult apreciate anul acesta, cand tot mai multe persoane au apelat la comunicarea online. Astfel, in prezent, mii de clienti folosesc canalele online ale companiei, 70% dintre acestia fiind convertiti din offline din luna martie pana in prezent. Instrumentul cel mai folosit de clienti este platforma online e-kruk.ro, lansata inca de anul trecut, care a primit in ultima perioada imbunatatiri precum: plata online, cu sau fara cont de utilizator, plata prin link, generarea online de angajamente de plata personalizate, chat online si functia de apelare imediata prin butonul call-back. Platforma e-kruk ofera confortul vizualizarii situatiei financiare curente la orice ora, posibilitatea de a efectua plati pentru un anumit caz, pentru clientii cu mai multe dosare si chiar programarea unei vizite a agentilor de teren.Comparativ cu perioada precedenta pandemiei, platile online inregistrate in lunile martie – august, au crescut cu 700%, pe fondul respectarii normelor de prevenire a raspandirii virusului SARS-COV2, si anume, evitarea contactului direct si efectuarea platilor mai ales prin card. Interactiunea online dintre echipa KRUK si clienti a inregistrat un nivel maxim in luna martie, cand noul context a generat necesitatea unor lamuiriri legate de implementarea solutiilor viabile de plata a datoriei. Astfel, mutarea clientilor KRUK din mediul offline in cel online a fost foarte vizibila in luna iulie, cand s-a inregistrat cel mai mare numar de conturi noi in platforma e-KRUK, si de asemenea, s-au generat cele mai multe angajamente de plata in rate si s-au efectuat cele mai multe plati online. Pentru a incuraja si mai mult activitatea online, in urmatoarele 3 luni, oferim clientilor KRUK posibilitatea castigarii unui telefon mobil performant pentru platile online mai mari de 100 lei, a spus Liviu Costica, Directorul de Operatiuni al KRUK Romania.In perioada octombrie - decembrie 2020, clientii KRUK care vor alege sa faca cel putin o plata online se pot inscrie in concursul O plata, o sansa, unde pot castiga unul dintre cele 10 telefoane Samsung A51 oferite ca premiu de companie. Clientii KRUK au la dispozitie nenumarate metode de a intra in contact cu reprezentantii companiei, precum chat online, buton de apelare imediata de pe site, formular de contact si numarul de telefon 0374 394 444, numar ce este inrolat in reteaua Orange, iar apelul este taxat cu tarif normal in functie de furnizorul de servicii de telefonie si de tipul de abonament ales.Sursa: KRUK Articole similare Economie Q & A