finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Accenture: Industria asigurarilor va creste cu 1,4 trilioane de dolari in urmatorii cinci ani, insa

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Accenture: Industria asigurarilor va creste cu 1,4 trilioane de dolari in urmatorii cinci ani, insa 5% din primele de asigurari globale vor fi afectate de inovatiile digitale

27.05.2021
0 545

Asiguratorii care se adapteaza riscurilor emergente, produselor bazate pe date reale si distributiei digitale sunt cei mai pregatiti sa atraga noi oportunitati de venituri

Piata globala de asigurari va creste cu 1,4 trilioane de dolari in urmatorii cinci ani, insa cererea tot mai mare pentru primele de asigurari digitale si distributia lor online va afecta 280 de miliarde de dolari din veniturile curente ale asiguratorilor si nivelurile actuale de retentie a clientilor, potrivit unui nou raport al Accenture (NYSE: ACN).

In raportul intitulat "Insurance Revenue Landscape 2025: Innovate for Resilience", Accenture analizeaza modul in care veniturile industriei asigurarilor vor fi afectate de noii clienti, tendintele demografice si tehnologice.

Cercetarea arata ca, in ciuda recesiunii globale din anul 2020, industria globala a asigurarilor va creste de la 6,1 trilioane de dolari la inceputul anului 2020 la 7,5 trilioane de dolari pana la sfarsitul anului 2025 - o rata de crestere anuala de 3,5%.

Pe masura ce clientii isi reinnoiesc politele cu oferte bazate pe date reale, 140 miliarde de dolari din veniturile curente ale asiguratorilor se pot transfera de la produsele de asigurare traditionale la cele bazate pe tehnologie, inclusiv trecerea la asigurari bazate pe comportament pentru vehicule conectate si case inteligente. In acelasi timp, alte 140 de miliarde dolari din veniturile curente din distributia traditionala de asigurari ar putea fi transferate catre experiente de distributie digitala, deoarece clientii achizitioneaza asigurari pe canale digitale si platforme terte.

"In ciuda unui an 2020 dificil, analizele noastre arata ca piata globala a asigurarilor se indreapta spre o crestere semnificativa in urmatorii cinci ani, insa asiguratorii nu se mai pot baza pe produsele si canalele traditionale pentru a creste profitabilitatea pe termen lung. Cresterea costurilor, pietele volatile si cererea tot mai mare pentru servicii digitale obliga asiguratorii sa inoveze pentru a obtine un avantaj competitiv in acest nou peisaj al veniturilor, in timp ce isi vor dezvolta rezilienta in portofoliile de afaceri si produse. Pe masura ce speranta de viata si calitatea vietii cresc, mentalitatea consumatorilor pe segmente demografice se schimba. Consumatorii spun din ce in ce mai mult ca doresc produse care sa-i ajute sa construiasca si sa mentina obiceiuri sanatoase, imbunatatind nu doar durata vietii, ci si calitatea acesteia," a declarat Andreea Niculae, Associate Director, Financial Services Industry Lead, Accenture Romania.
Conform raportului Accenture, asiguratorii vor concura pentru noi venituri in special in segmentul de "sanatate/wellness" pe masura ce vor incheia noi parteneriate intr-un ecosistem digital pentru a imbunatati sanatatea clientilor si finantele personale. Convergenta industriilor asigurarilor de viata cu cele de sanatate/wellness va genera venituri de 120 miliarde de dolari – dintre care 60 miliarde dolari din produse de sanatate inteligente, 30 miliarde de dolari din produse si servicii pentru populatia in varsta si 30 de miliarde de dolari din produse de gestionare a vietii si a averii.

"Asigurarea nu mai este un produs util strict in cazul unui accident sau al unui dezastru, ci si o oportunitate pentru consumator de a-si alege un portofoliu de servicii de sanatate potrivite situatiei sale medicale sau de a selecta un plan de
Investitii in ETFs de la A la Z | Master ebook ETFs | Descarca ebook
investitii
pentru cand nu va mai fi activ care sa fie in acord cu venitul si apetitul sau la risc, fortand asiguratorul sa dezvolte un ecosistem tot mai complex de parteneriate si sa investeasca tot mai mult in cunoasterea clientilor si in analiza datelor acestora pentru a putea oferi un portofoliu personalizat," a adaugat Andreea Niculae.

De asemenea, asiguratorii vor concura pentru noi venituri pentru a acoperi riscurile emergente si cele nou-aparute. Pe masura ce asiguratorii vor incepe sa acopere expunerea la catastrofe ecologice, se preconizeaza ca riscurile legate de schimbarile climatice vor reprezenta 50 de miliarde de dolari din veniturile noi din asigurari. Iar odata cu cresterea rapida a amenintarilor cibernetice, se asteapta ca serviciile de acoperire si de atenuare a riscurilor legate de acestea sa genereze inca 25 miliarde dolari. Asiguratorii care imbunatatesc gestionarea pre si post incident cu tehnologii digitale, cum ar fi inteligenta artificiala si analiza, vor permite o modelare a riscurilor si un raspuns la incidente mai sofisticate.

"Accelerarea recenta catre canalele digitale ameninta reinnoirea unor prime de asigurari traditionale si modifica structura veniturilor viitoare pentru asiguratori", declara Kenneth Saldanha, care conduce grupul de asigurari Accenture la nivel global. "Desi industria va ramane rezilienta si va creste, evolutia tehnologiei si a schimbarilor societale se produce mai repede decat se astepta. Asiguratorii care isi reimagineaza modul in care isi conduc afacerea si le ofera clientilor experiente digitale vor fi pozitionati pentru succes. Asiguratorii care trec de la oferte traditionale, la oferte bazate pe tehnologie, care sunt mai bine integrate cu datele clientilor, sunt mai bine pozitionati pentru a fi lideri. Ceilalti risca sa piarda veniturile in fata concurentilor digitali si a noilor intrati pe piata."

Sursa: Accenture
Articole similare
Asigurari

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#