Aegon Romania prelungeste perioada de acoperire pentru riscurile asociate COVID-19 si in primul semestru din 2021 25.03.2021 0 467 • Masura se aplica, deocamdata, pana la jumatatea acestui an produselor din portofoliu care acopera decesul sau spitalizarea din imbolnavire• Activitatea subsidiarei din Romania va continua in sistem de munca de la distanta, la fel cum se desfasoara din 16 martie 2020 Cluj-Napoca, 24 martie 2021. Compania de asigurari de viata Aegon Romania, parte a grupului financiar international Aegon, a prelungit cu sase luni decizia de a nu aplica excluderea riscului pandemiei la niciunul dintre produsele din portofoliu care acopera decesul sau spitalizarea din imbolnavire. Aceasta a fost o masura exceptionala, luata la finele lui aprilie 2020, cauzata de numarul mare de imbolnaviri cu noul coronavirus. Astfel, desi initial aceasta masura se referea doar la 2020, s-a decis aplicarea ei si in primul semestru din 2021. "Am luat decizia de a ne despagubi clientii in cazul imbolnavirii cu noul coronavirus inca din primul semestru din 2020, deoarece, in asemenea situatii, trebuie sa fim solidari, sa ne sprijinim cu tot ceea ce putem. Decizia luata atunci a oferit deja sprijin familiilor unora dintre clientii nostri care, din nefericire, au pierdut lupta cu aceasta boala. Desi sunt increzatoare ca numarul de imbolnaviri va ramane sub control in Romania, am decis sa continuam sa sprijinim clientii afectati de COVID-19, pana la finele lui iunie 2021. Astfel, masura de eliminare a excluderii de despagubire in caz de pandemie din asigurarile noastre de viata va ramane in vigoare. Este important ca toti clientii nostri sa stie ca le vom fi alaturi pana reusim sa depasim cu totii aceasta situatie fara precedent. Cred ca deja se vede limanul, dar e bine sa fii asigurat, lucru pe care noi il stim prea bine!”, explica Sinziana Maioreanu, Director General al Aegon Romania.Aegon Romania a decis atat prelungirea acestei masuri, prin care isi arata suportul fata de clienti, cat si a sistemului de munca de la distanta, destinat protectiei angajatilor, colaboratorilor si a tuturor persoanelor care ar fi venit in sediul local al Aegon. "Inca de la jumatatea lui martie 2020, am decis ca echipa Aegon Romania sa lucreze de acasa, pentru a ne proteja cei 150 de colegi, colaboratorii, partenerii si, desigur, clientii. Vom continua in acest sistem, pana vom fi convinsi ca este sigur sa ne intoarcem la sediu. A trecut un an de cand muncim astfel si am reusit sa adaptam perfect instrumentele online si fluxul de lucru pentru a ne indeplini indatoririle optim si fara intarzieri. Chiar daca speram sa ne putem vedea in realitate cat mai repede, suntem pregatiti sa ne desfasuram activitatea la cote maxime, de la distanta, atat cat va mai fi nevoie”, a mai punctat Sinziana Maioreanu. Sursa: Aegon Romania Articole similare Asigurari Q & A