• In 2020 fata de 2019, Aegon Romania a inregistrat o crestere de 13% a primelor brute subscrise, in conditiile cresterii segmentului asigurarilor de viata, la nivel de piata, de doar 1,1%
• Datorita acestor rezultate, Aegon Romania a urcat o pozitie in topul asiguratorilor de viata, clasandu-se in prezent pe locul al saselea
• La finele lui 2020, Aegon Romania avea o cota de piata de 4,9%
Compania de asigurari de viata Aegon Romania, parte a grupului financiar international Aegon, a incheiat 2020 cu un volum de 134,5 milioane lei al primelor brute subscrise, in crestere cu 13%, fata de 2019, si avea o cota de piata de 4,9%.
Cresterea volumului primelor a sustinut si urcarea in clasamentul companiilor de asigurari de viata pe locul sase, cu o pozitie mai sus decat in 2019.
Evolutia indicelui GWP a fost sustinuta si de cresterea interesului pentru asigurarile de sanatate. Conform unei analize realizate de companie in martie 2021, pe parcursul anului trecut, de trei ori mai multi romani au achizitionat asigurarea oncologica Optimist, fata de 2019.
De asemenea, numarul persoanelor care au achizitionat servicii care ofera acces rapid la o a doua opinie medicala s-a majorat cu 43%.
"Romanii au devenit mai interesati de sanatatea lor in 2020, iar aceasta preocupare s-a reflectat si in vanzarile noastre. Cred ca este un semnal pozitiv, pentru ca arata ca oamenii sunt mai atenti cu sanatatea lor si a celor apropiati, deoarece au realizat inca o data, in mod abrupt, cat de importanta este aceasta", a explicat Sinziana Maioreanu, CEO al Aegon Romania.
In 2020, piata asigurarilor de viata din Romania a avut o crestere de 1,1%, cu un volum total al primelor brute subscrise de 2,7 miliarde lei, potrivit Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF).
"Suntem foarte multumiti de aceste rezultate, in special in contextul unui an dificil atat pentru piata asigurarilor de viata, cat si pentru intreaga economie nationala si globala, si pentru noi toti, la nivel personal. Urcarea cu o pozitie in topul celor mai importanti asiguratori de viata din Romania se datoreaza faptului ca, in contextul actual, romanii au devenit mai constienti de nevoia de a economisi, si a muncii depuse de colegii mei pentru pastrarea si cresterea portofoliului de clienti. Rezultatele arata, de asemenea, faptul ca produsele noastre raspund unor nevoi reale. Una dintre aceste nevoi este cea de a-ti crea un plan financiar de rezerva, economisind si asigurandu-te ca, in situatiile neprevazute, vei avea un sprijin financiar", a explicat Sinziana Maioreanu, CEO al Aegon Romania.
Potrivit unui studiu realizat de companie anul trecut, 70% dintre intervievati considera ca instabilitatea economica generata de contextul pandemic i-a indemnat sa puna mai multi bani deoparte ca sa fie mai pregatiti pe termen mediu si lung.
Pentru clientii care s-au confruntat cu
probleme financiare, compania a oferit anul trecut o perioada de gratie majorata de la 60, la 120 de zile.
La nivel mondial, Aegon are peste 22.300 de angajati si aproximativ 34,4 de milioane de clienti din America, Europa si Asia. Aegon a intrat pe piata din Romania in 2007, prin compania de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata.
In prezent, Aegon are in Romania peste 1 milion de clienti si 150 de angajati.
Performanta atinsa de Aegon Romania se alatura unei alte vesti de bun augur pentru companie, de data aceasta fiind vorba despre o confirmare venita din partea clientilor: la inceputul lui 2021, Aegon Romania a fost desemnat, pentru al treilea an consecutiv, cel mai de incredere brand din categoria "Companii de asigurari", conform studiului independent Consumer Choice Award, realizat de catre compania de cercetare More-Netquest Group.
Sursa: Aegon Romania