Allianz a devenit cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurarilor, potrivit studiului Best Global Brands Report realizat anual de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanta in domeniu. Brand-ul Allianz valoreaza 12,1 miliarde de dolari, cu 12% mai mult decat in 2018.

Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, Allianz:

"Suntem mandri sa devenim brand-ul de asigurari numarul 1 in lume – aceasta recunoastere este rezultatul strategiei si transformarii Allianz. Motto-ul strategiei noastre este <Simplitatea castiga>. Cresterea valorii reflecta un brand mai relevant, consistent la nivel global, produse si servicii mai putine, dar mai intuitive care directioneaza afacerea catre zone cu cerere ridicata si arii profitabile. Acesta este doar inceputul. Ne vom stradui in continuare sa devansam nu doar brand-urile din industria asigurarilor, ci si pe cele globale de top. Acesta este un element cheie in cresterea preferintei pentru produsele si serviciile noastre. Totodata, un nivel ridicat al indicatorului de recomandare din partea clientilor nostri (NPS) ne va asigura ca le oferim cea mai buna experienta."

In topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, Allianz se situeaza pe locul 43 in urcare cu sase pozitii fata de editia precedenta.

Christian Deuringer, Head of Global Brand Management, Allianz

"Allianz a devenit cel mai valoros brand de asigurari in 2019, dupa ce in 2007 a intrat pentru prima data in top 100 branduri la nivel mondial. Am atins un prim obiectiv, insa nu ne oprim aici. Vom continua sa investim in brand-ul Allianz, valorificand cunostintele unice pe care le detinem si vom continua sa lucram impreuna cu clientii nostri pentru a le oferi experiente din ce in ce mai bune. Vom investi in continuare in parteneriate durabile si inovatoare, cum este Formula E, pentru a ne creste prezenta si relevanta in viata clientilor."

Evaluarea Interbrand a luat in calcul trei criterii: situatia financiara, strategia si comportamentul in piata. Pozitionarea Allianz in acest top reflecta performanta financiara puternica, perspectivele viitoare pozitive, puterea si consistenta brand-ului, precum si rolul in crestere al brand-ului in decizia de achizitie.

Sursa: Allianz