Allianz-Tiriac simplifica achizitia asigurarilor auto: numarul intrebarilor adresate clientilor se injumatateste 03.02.2021 0 494 Allianz-Tiriac simplifica procesul de achizitie a asigurarilor auto si reduce la jumatate numarul de intrebari adresate clientilor pentru emiterea unei polite.Astfel, in mai putin de 5 minute si dupa maximum 11 intrebari, clientii persoane fizice primesc asigurarea auto, My Car (Casco si RCA) sau RCA, direct pe e-mail. Clientii care acceseaza website-ul www.allianztiriac.ro au posibilitatea sa obtina o cotatie tarifara in timp real si sa incheie asigurarea pe loc. In cazul in care isi doresc sa obtina mai multe informatii despre acoperiri si pachetul cel mai potrivit pentru nevoile lor, dupa obtinerea unei cotatii online, pot sa solicite o discutie cu un consultant Allianz-Tiriac sau sa ne contacteze telefonic. Solutia de simplificare va fi in curand disponibila tuturor partenerilor de distributie ai Allianz-Tiriac – agenti si brokeri – si va continua sa fie dezvoltata. Noua modalitate de cotare si achizitie completeaza initiativele de simplificare ale Allianz-Tiriac, precum serviciul Claims Tracker care permite clientilor sa monitorizeze oricand stadiul dosarului de dauna si sa incarce online toate documentele necesare solutionarii acestuia. "Solutia de simplificare pe care am lansat-o astazi, in prima faza pe website-ul Allianz-Tiriac, va fi disponibila in perioada imediat urmatoare tuturor partenerilor nostri de distributie – agenti si brokeri. Consultanta de calitate oferita de partenerii nostri a fost principalul contribuitor la performanta Allianz-Tiriac in cei peste 26 de ani de existenta si ramane un element cheie pentru succesul viitor. Simplificarea achizitiei asigurarilor auto este doar o parte din procesul de echipare a consultantilor si partenerilor nostri cu instrumente moderne, simple si intuitive, pentru ca ei sa poata raspunda asteptarilor actuale ale clientilor", a declarat Virgil Soncutean, CEO al Allianz-Tiriac Asigurari. In varianta simplificata de achizitie a asigurarilor auto, clientii parcurg patru pasi simpli: ofera informatii despre masina si sofer, primesc oferta de pret, stabilesc detaliile finale, iar dupa validare, primesc electronic asigurarea. Solutia Allianz-Tiriac comunica cu bazele de date publice, ceea ce permite precompletarea automata a datelor de identificare a autovehiculului si face astfel achizitia mult mai rapida.Obtinerea unei cotatii, dar si achizitia simplificata pot fi efectuate direct de pe computer, telefon mobil sau tableta, in limba romana sau in engleza.In cazul asigurarii RCA, clientii pot adauga in acoperire decontarea directa, care, la un tarif mediu de 88 lei, le ofera acces la serviciile prompte ale Allianz-Tiriac chiar si atunci cand sunt loviti in trafic de soferi cu asigurare la alte companii. Noua modalitate de cotare si achizitie pe segmentul asigurarilor auto a fost lansata de grupul Allianz in acelasi timp in toate tarile din regiunea Europei Centrale si de Est. Sursa: Allianz-Tiriac Articole similare Asigurari Subiecte relevante asigurare Q & A