Asociatia Romana a Bancilor isi aliniaza identitatea vizuala cu noua strategie 16.05.2017 0 1125 Asociatia Romana a Bancilor (ARB) primeste o noua identitate vizuala ca urmare a procesului de rebranding, actiune prin care imaginea ARB se aliniaza cu noua strategie a organizatiei. ARB deruleaza mai multe proiecte care valorifica impactul pozitiv al industriei bancare la nivel macroeconomic si social."Suntem la momentul la care autoritatile implementeaza modalitatea in care ne vom cadenta pasii pentru atingerea obiectivului de crestere a bunastarii economice. Proiectele comunitatii bancare urmaresc accelerarea introducerii tehnologiilor digitale in serviciile financiar-bancare prin Platforma pentru Agenda Digitala, cresterea nivelului de educatie financiara prin Platforma de Educatie Financiara si integrarea intermedierii financiare pentru cresterea gradului de accesare a fondurilor europene, dezvoltarea Parteneriatului Public Privat si finantarea proiectelor mari de investitii. Odata cu lansarea strategiei noastre pentru urmatorii ani ne consolidam si identitatea vizuala in concordanta cu misiunea asociatiei", a declarat Sergiu Oprescu, presedintele Consiliului Director al ARB.Ca parte a noii strategii, ARB a adoptat o pozitie activa prin care pune la dispozitie intreaga expertiza a echipei asociatiei si a comisiilor tehnice pentru indeplinirea obiectivelor strategice ale industriei bancare. "Obiectivele strategice ale ARB vizeaza alinierea industriei financiar-bancare din Romania la sistemul bancar european si sprijinirea bancilor de pe piata locala pentru ca acestea sa isi concentreze eforturile si resursele catre principalul lor domeniu de activitate, respectiv acela de a finanta economia. Realizarea acestora se va translata in cresterea prosperitatii cetatenilor romani", a mentionat Florin Danescu, presedinte executiv ARB.Integritatea, profesionalismul, transparenta, credibilitatea si inovatia sunt valorile ARB prin care asociatia contribuie la dezvoltarea si consolidarea sectorului financiar-bancar ca parte a unei piete performante, stabile si eficiente.Noua identitate vizuala pune accent pe performanta, leadership, siguranta si pe viziunea ARB de a contribui la consolidarea unui mediu bancar transparent si de incredere in Romania.Acronimul Asociatiei este dezvoltat pe orizontala prin cele doua sfere ce formeaza literele "A" si "B" sugerand stabilitate si incredere, dar si parteneriat de lunga durata prin trimiterea pe care o face la simbolul infinitului. Cele doua linii in plan vertical sugereaza multitudinea de sensuri, curaj si inovatie, creand si o axa temporala (trecut, prezent si viitor). Din punct de vedere cromatic, rosul literei "R" sparge monotonia si atrage atentia asupra intregului definindu-i forma.Sursa: ARB Articole similare Economie Subiecte relevante economie ARB (Asociatia Romana a Bancilor) Q & A