Avioane, trenuri si masini – Visa lanseaza un program pentru a oferi consumatorilor o experienta mai buna de calatorie 22.02.2018 0 1338 Visa lanseaza Centrul de Excelenta pentru Transport pentru a regandi modul in care se fac platile in toate etapele calatoriei – de la parcare si alimentare pana la mersul cu trenul sau cu avionul.Visa (NYSE: V) lanseaza astazi un nou program cu scopul de a imbunatati experienta de calatorie cu orice mijloc de transport, aerian, pe sine sau auto. Prin parteneriate directe cu companii aeriene, operatori de transport, producatori de automobile, companii de inchirieri auto, furnizori de servicii de parcare si distribuitori de carburant, Visa poate contribui la crearea unor solutii inovatoare care sa integreze tehnologiile noi si emergente in orice fel de calatorie.Centrul de Excelenta pentru Transport este un serviciu la nivel global ce reuneste diversitatea si amploarea programelor Visa, printre care platforma Visa Developer, serviciul Visa Token, Visa Ready for Transit si Solutiile de Transport Globale ale Visa, cu reteaua internationala de Centre si Studiouri de inovatie. "Consumatorii din ziua de astazi doresc sa ajunga la urmatoarea destinatie rapid si usor – indiferent daca fac naveta la serviciu sau merg in vacanta. Din nefericire, achizitionarea biletelor, plata parcarii sau alimentarea masinii cu carburant sunt adesea incomode, din cauza timpului mare de asteptare la cozi, a automatelor complicate de vanzare a biletelor si a sistemelor de transport invechite. Centrul de Excelenta pentru Transport analizeaza modul in care noile tehnologii pot transforma experienta consumatorilor prin utilizarea credentialelor in format digital, astfel incat operatorii de transport si de turism sa integreze mai usor platile in experienta de calatorie a clientului", a declarat Bill Gajda, Senior Vicepresident, Inovatie si Parteneriate Strategice in cadrul Visa.IMBUNATATIREA CALATORIEIPornind de la experienta Visa privind colaborarea cu companiile de transport, cum ar fi Transport for London si Uber, Centrul de Excelenta pentru Transport al Visa este conceput pentru a imbunatati experienta de calatorie a consumatorilor. Ca parte a noului program, Visa gazduieste sesiuni de creatie la centrul sau de inovatie din Londra impreuna cu partenerii sai din domeniul transporturilor, bancar si de retail, cu scopul de a dezvolta modalitati noi si mai usoare pentru consumatori de a accesa si a plati serviciile de transport. Cu o abordare centrata pe client, programul incorporeaza tehnologii noi si emergente pentru a dezvolta capabilitati in domenii cheie, precum:Auto - Potrivit raportului Business Intelligence Connected Car, pana in 2025 vor exista peste 293 de milioane de autoturisme conectate, motiv pentru care Visa colaboreaza cu cativa dintre cei mai mari producatori auto din lume pentru a analiza modalitatile de a integra in siguranta platile in sistemele informatice de la bord. Primele exemple de utilizare includ plata pentru combustibil, alimente si asigurari. Pe masura ce comportamentul consumatorului continua sa se schimbe, exemplele pot include in viitor utilizarea credentialelor Visa pentru ride sharing, asigurarea in functie de distanta parcursa si reincarcarea masinilor electrice in miscare.Parcare – Congestionarea traficului la nivel mondial impune necesitatea crearii unor modalitati mai eficiente de a gestiona serviciile de parcare si transport. In centrul nostru de inovatie din Londra, Visa colaboreaza cu start-up-uri si fintech-uri pentru a implementa noi tehnologii care pot ajuta la depasirea impedimentelor privind gasirea si plata unui loc de parcare.Transportul public - Cercetarile Organizatiei Natiunilor Unite prevad ca 66% din populatia lumii va locui in zona urbana pana in 2050, ceea ce sporeste importanta transportului public inteligent si eficient. Solutiile de Transport Globale ale Visa se concentreaza deja pe implementarea platilor contactless, ca o modalitate zilnica de a simplifica experienta de calatorie. In acelasi timp, Visa analizeaza, de asemenea, cum ar putea arata transportul public in viitor, in conditiile in care serviciile de localizare, Bluetooth si biometria pot imbunatati si mai mult calatoriile.Aerian – Visa a gazduit sesiuni de creatie impreuna cu cele mai mari companii aeriene din industrie, colaborand cu acestea in privinta experientei de calatorie a consumatorilor, incepand cu planificarea, vanzarea de bilete si experienta din timpul zborului, prin intermediul noilor tehnologii, cum ar fi realitatea virtuala."Visa a creat un mediu colaborativ care permite dezvoltatorilor sa-si reimagineze calatoria consumatorilor, cu orice mijloc de transport, pe parcursul diferitelor etape de dezvoltare pentru a transforma aceasta viziune in realitate. Prin platforma Visa Developer, acestia pot selecta dintr-o gama larga de interfete de programare a aplicatiilor (API) si kit-uri de dezvoltare software (SDK) pentru a crea urmatoarea generatie de aplicatii comerciale", a mai precizat Gajda.Programul este gestionat de Centrul de Inovatie din Londra si poate fi accesat de companiile din intreaga lume. Orice companie interesata poate sa contacteze echipa de transport Visa la innovation.europe@visa.com.Pentru a vedea live aceste exemple de utilizari, vizitatorii de la Mobile World Congress de saptamana viitoare sunt invitati la standul Visa, amplasat in sala 4, Booth 4B20.Sursa: Comunicat VISA Articole similare Carduri Conturi Curente Subiecte relevante Visa plata contactless plata cu cardul Q & A