finzoom logo 19 ani
  • Credite
      • Credite Ipotecare

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Prima Casa
      • Credite de Nevoi Personale

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Credite Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Leasing Auto

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Carduri
      • Carduri de Credit

      • Compara
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Depozite si Conturi
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi de Economii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Pachete

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Fonduri
      • Fonduri de Investitii

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Fonduri de Pensii

      • Compara oferte
      • Catalog
  • IMM
      • Credite

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Credit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Carduri de Debit

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Depozite la Termen

      • Compara oferte
      • Catalog
      • Conturi Curente

      • Compara oferte
      • Catalog
  • Articole
      • Categorii

      • Educatie
        • Revista Educatia Financiara
        • Banii pe Intelesul Copiilor
        • Consumer Classroom
        • Pastila de Educatie Financiara
        • BCR
      • Altele
        • Internet Banking
        • Promotii
        • Pachete
        • Private Banking
      • Piata de Capital
      • Credite
        • Credite Ipotecare
        • Credite de Nevoi Personale
        • Credite Auto
        • Credite Rapide
        • Leasing Auto
        • Prima Casa
      • Carduri
        • Carduri de Credit
        • Carduri de Debit
      • Economisire
        • Economisire Creditare
        • Conturi Curente
        • Conturi de Economii
        • Depozite la Termen
      • Fonduri
        • Fonduri de Investitii
        • Fonduri de Pensii
      • Asigurari
        • RCA
      • Servicii
        • Telefonie
        • Televiziune
        • Internet
      • IMM
        • Credite IMM
        • Carduri de Credit IMM
        • Carduri de Debit IMM
        • Depozite IMM
        • Conturi Curente IMM
      • Financiar
      • Economie
      • Produse
      • Video
      • Statistica
        • Curs Valutar
        • Indici interbancari
        • Indexuri DAE
    • Etichete
  • Resurse utile
      • Statistica

      • Curs valutar BNR
      • Indici bancari de referinta
      • Institutii financiare

      • Banci
      • Calculatoare

      • Calculator DAE Credit
      • Calculator Rambursare Anticipata
      • Calculator Credit Maxim (garantii)
      • Calculator Refinantare Credit
      • Calculator DAE Depozit
      • Calculator Pensie Privata
      • Calculator Investitii
      • Calculator Conturi de Economii
      • Calculator Plan de Economii
      • Calculator Plan de Acumulare
      • Widgets

      • Top 5 Credite Nevoi Personale
      • Top 5 Credite Ipotecare
      • Convertor valutar
      • Calculator Pensie
      • Calculator DAE Credite
      • Calculator Refinantare
  • CLUB FINZOOM
Ma abonez Forum

Abonare RSS

  • Educatie
  • Altele
  • Piata de Capital
  • Credite
  • Carduri
  • Economisire
  • Fonduri
  • Asigurari
  • Servicii
  • IMM
  • Financiar
  • Economie
  • Produse
  • Video
  • Statistica
  1. Compara Produse
  2. Articole
  3. Comunicat de Presa
  4. Banca Comerciala Romana receptioneaza, in medie, 15.000 de apeluri telefonice zilnic, in crestere cu

Stiri si sfaturi

Arhiva 2006-2013

sectiune
ToateSFATURIVIDEOSTIRICOMUNICAT DE PRESAMODIFICARI PRODUSEEDUCATIE FINANCIARAGHIDURIINTREBARINOUTATI FINZOOM
categorii
EDUCATIECREDITE IPOTECARECREDITE DE NEVOI PERSONALECARDURI DE CREDITDEPOZITE LA TERMENFONDURI DE INVESTITII
  • Toate categoriile

    • Educatie
      • Revista Educatia Financiara
      • Banii pe Intelesul Copiilor
      • Consumer Classroom
      • Pastila de Educatie Financiara
      • BCR
    • Piata de Capital
    • Carduri
      • Carduri de Credit
      • Carduri de Debit
    • Fonduri
      • Fonduri de Investitii
      • Fonduri de Pensii
    • Servicii
      • Telefonie
      • Televiziune
      • Internet
    • Financiar
    • Produse
    • Statistica
      • Curs Valutar
      • Indici interbancari
      • Indexuri DAE
    • Altele
      • Internet Banking
      • Promotii
      • Pachete
      • Private Banking
    • Credite
      • Credite Ipotecare
      • Credite de Nevoi Personale
      • Credite Auto
      • Credite Rapide
      • Leasing Auto
      • Prima Casa
    • Economisire
      • Economisire Creditare
      • Conturi Curente
      • Conturi de Economii
      • Depozite la Termen
    • Asigurari
      • RCA
    • IMM
      • Credite IMM
      • Carduri de Credit IMM
      • Carduri de Debit IMM
      • Depozite IMM
      • Conturi Curente IMM
    • Economie
    • Video

Banca Comerciala Romana receptioneaza, in medie, 15.000 de apeluri telefonice zilnic, in crestere cu 96%, odata cu extinderea serviciilor financiare la distanta. BCR a deschis inca doua noi centre de contact, alte trei fiind in pregatire

15.04.2020
0 586

Banca Comerciala Romana inregistreaza, in prezent, volume de apeluri in Contact Center cu 96% mai mari fata de cele mai incarcate zile ale unui an. Astfel, la Contact Center-ul BCR se receptioneaza, in fiecare zi, in medie, 15.000 de convorbiri telefonice, timpul mediu de asteptare a crescut la 10-15 minute, de 10 ori mai mult decat timpii inregistrati anterior, iar durata medie a unui apel a urcat la peste 6 minute, cu 20% mai mare fata de regimul normal.

Evolutiile sunt o urmare fireasca a masurilor de distantare sociala impuse de autoritati, in contextul pandemiei COVID-19, ceea ce a dus la cresterea ponderii clientilor BCR care isi doresc accesarea serviciilor financiare, precum si a masurilor de suport, de la distanta – fie online, fie telefonic.

"Noi ne-am extins deja capacitatile de preluare, pentru a raspunde nevoilor clientilor nostri. Am mai deschis doua noi centre de contact si ne pregatim de operationalizarea a inca trei, cu aproape triplarea liniilor de comunicatii existente. In ultimele zile, am ajuns chiar la un record de 16.000 de apeluri pe zi, dar cu un timp de asteptare in medie de 10-15 minute care, in anumite momente ale zilei, ajunge la doar 4-5 minute, gratie mobilizarii exemplare a colegilor mei. Suntem constienti ca mai pot exista si exceptii, dar as vrea sa le transmit clientilor nostri ca facem tot ce este uman posibil sa le stam la dispozitie. Ii rugam pe clientii nostri sa aiba rabdare cu noi si, daca este posibil, sa evite orele de varf din prezent, care, in general, se inregistreaza in fiecare zi intre 11.00-16.00. Suntem functionali non-stop, 24/7, in trei ture, care acopera intreg intervalul unei zile.", a declarat Ramona Badea, Sef Departament Contact Center BCR.

BCR a decis, de la izbucnirea pandemiei, sa isi extinda serviciile si produsele care pot fi accesate, atat in mediul online, cat si telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clientii au posibilitatea, inca de anul trecut, sa isi gestioneze complet relatia cu banca 100% online: vizualizare
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
conturi
, generare extrase, blocare si deblocare
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
carduri
, marire limita de acces la cash prin
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
card
, plata facturi de furnizori, accesare & obtinere
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credit
de
Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale. Nu o lăsa să treacă, ia-ti creditul de nevoi personale online, în doar 10 minute!
nevoi personale
sau refinantare
Stop scrolling! Oferta pe care o vezi doar o dată pe an. Dobândă de la 5,75% la creditul de nevoi personale.
credite
de la alte
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) - un ajutor de nadejde pentru consumatori - rezolva gratuit neintelegerile dintre banci si consumatori.
banci
, asset-management, asigurari si multe altele. Ca urmare a acestor
Investitii in ETFs de la A la Z | Master ebook ETFs | Descarca ebook
investitii
in digitalizare, in luna martie numarul de autentificari la platforma George a crescut cu peste 100%, iar deschiderile online de
Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
cont
George au avansat cu mai bine de 150%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Pentru a veni si in sprijinul persoanelor izolate, care nu sunt atat de familiarizate cu tehnologia, BCR a extins si gama de operatiuni disponibile printr-un simplu telefon in Contact Center. Astfel, in prezent se pot efectua urmatoarele:
  • Verificare
    Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
    cont
    curent;
  • Asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking;
  • Asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri;
  • Preluare acord livrare
    Ia-ti acum cardul de credit pentru plati oriunde in lume, cu pana la 36 de rate fara dobanda pentru tranzactii efectuate pana la 36 decembrie 2025 | CEC Bank
    carduri
    noi la domiciliu;
  • Plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxima de 300 de lei);
  • Informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR;
  • Transferuri bancare prin serviciul Alo24;
  • Actualizare de date.
Cateva sfaturi utile pentru clientii care apeleaza Contact Center-ul BCR:
- Suntem disponibili 24/7. Apelurile se preiau 24 de ore din 24. Ar fi recomandabil sa apelati in afara intervalului 11.00-16.00, cand receptionam cel mai mare volum de interactiuni;
- Pregatiti-va pentru un timp de asteptare de cateva minute. Acesta poate sa varieze in functie de intervalul ales;
- Fiti intelegatori cu colegii nostri din Contact Center. Ei se numara printre colegii nostri din prima linie, alaturi de cei din sucursale, care continua sa vina la serviciu in fiecare zi pentru ca voi sa utilizati serviciile bancare in siguranta.
Contact Center-ul BCR este functional non-stop, la urmatoarele numere de telefon: *2227 – numar cu tarif normal apelabil din retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS - sau +4.021.407.42.00 – numar cu tarif normal, apelabil din strainatate.

Sursa: BCR
Articole similare
Economie

Q & A


Cautare Avansata Cautare Rapida

Forum FinZoom

  • Recente
  • Cele mai citite
  • Cele mai comentate
  • Despre noi
  • Publicitate
  • Contact
  • Politica cookies
  • Confidentialitate
  • Parteneri
  • RSS
  • Harta site

Aboneaza-te folosind adresa ta de email pentru a primi informatii relevante, materiale de educatie financiara, informatii despre produse si servicii financiare, sondaje, concursuri si in scop de marketing.

Aboneaza-te
#
Copyright © 2021 | Toate drepturile rezervate.
#