Banca Comerciala Romana lanseaza Casa Mea – prima platforma digitala din Romania pentru credite ipotecare 18.09.2019 0 720 Dezvoltata de Banca Comerciala Romana, alaturi de QUALITANCE, Casa Mea este prima solutie digitala pentru credite ipotecare care simplifica procesul de achizitie a unei locuinteToate documentele pot fi incarcate online de client, direct in aplicatie, de pe telefon sau calculator, ceea ce reduce durata intregului proces cu cel putin 50% Clientul este la curent, in permanenta, cu stadiul in care se afla procesul de achizitie a casei sale, afla ce documente sunt necesare in fiecare etapa si cum poate sa le obtina, primeste notificari privind stadiul dosarului si poate discuta cu banca pe chatAplicatia a fost utilizata deja de peste 1.300 de clienti BCR Banca Comerciala Romana (BCR) a dezvoltat alaturi de QUALITANCE, companie internationala de tehnologie si inovatie fondata in Romania, prima platforma digitala pentru credite ipotecare – Casa Mea - cu scopul de a transforma procesul de achizitie a unei locuinte intr-o experienta simpla si intuitiva. "Aplicatia Casa Mea este cel mai curajos si inovator proiect de banking al momentului, care vine in sprijinul clientilor ce aplica la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discutiile purtate cu acestia, intelegand nevoile lor reale – transparenta, predictibilitate si convenienta in relatia cu banca, atunci cand decid sa-si achizitioneze o locuinta.Prin Casa Mea, orice client BCR are la dispozitie, online, oriunde s-ar afla, un adevarat sistem de control al intregului proces de creditare, oferind permanent suport si transparenta. Aplicatia este unica in Romania si poate fi accesata foarte usor, intr-un mediu securizat, atat de pe telefon, cat si de pe tableta sau calculator. Este inca un pas important pe care BCR il initiaza in piata bancara din Romania. Un pas care face parte din strategia de Open Banking si urmareste dezvoltarea unor parteneriate in beneficiul clientilor nostri.Este responsabilitatea noastra sa oferim solutii eficiente de creditare, astfel incat sa contribuim la cresterea gradului de accesabilitate a populatiei la serviciile bancare. Alaturi de un produs solid de creditare imobilara, aplicatia Casa Mea vine sa confirme implementarea planului de investitii financiare in tehnologie pe care BCR le-a realizat in ultimii ani si care a condus la lansarea ecosistemului digital George, primul banking inteligent," a declarat Dana Dima, vicepresedinte Retail & Private Banking BCR."In civilizatia moderna, achizitia unei locuinte este cea mai importanta decizie financiara pe care 80% dintre oameni o vor lua in timpul vietii lor. In acelasi timp, momentul creditului ipotecar este intre top 5 cele mai stresante experiente de viata. Impreuna cu BCR, am decis sa contestam ceea ce toata lumea accepta ca fiind un dat si sa ne asumam aceasta incercare curajoasa. Si impreuna, am reusit imposibilul. Societatea a facut demult pasul in era digitala, iar companii precum Apple, Amazon, Google sau Uber au reasezat asteptarile in ceea ce priveste modul in care interactionam cu produse si servicii. Oamenii se asteapta la acelasi nivel de experienta simpla si intuitiva din partea bancilor. Exista prejudecata ca doar fintech-urile se pot ridica la nivelul acestor asteptari. Platforma digitala Casa Mea demonstreaza contrariul - impreuna cu BCR, am reusit intr-un timp record – am avut prima versiune in 10 saptamani de la pornirea dezvoltarii - sa transformam experienta stresanta de obtinere a unui credit ipotecar intr-o experienta neasteptat de usoara si placuta. Nu o spunem noi – o spun utilizatorii nostri. Pentru ca am construit aceasta platforma impreuna cu ei – in mii de iteratii de prototipare cu sute de utilizatori. Este o premiera in Romania, pe care BCR a facut-o posibila datorita unui mindset inovator si a unei echipe vizionare", a declarat Ioan Iacob, CEO si co-fondator QUALITANCE. Cu ajutorul platformei digitale Casa Mea, achizitia unei locuinte se face rapid si transparent deoarece: incarci simplu si confortabil in aplicatie toate documentele solicitate de catre banca inca din etapa de analiza preliminara:nu mai este nevoie sa vii la banca pentru fiecare document sau etapa in parte. In aplicatie pot fi incarcate: antecontractul, actele de proprietate, opinia notariala, releveul, extrasul de carte funciara si orice alte documente mai solicita punctual banca. afli de la inceput care sunt documentele de care ai nevoie in fiecare etapa, cum ar trebui sa arate si de unde le poti obtine. Esti in permanenta la curent cu stadiul dosarului tau si stii cat mai dureaza pana la transferarea banilor catre vanzator:colaborezi direct in aplicatie cu celelalte parti implicate in procesul de achizitie, respectiv vanzatorul, notarul sau agentul imobiliar. Acestia pot sa incarce documentele solicitate de catre banca, iar aplicatia trimite notificari clientului si bancii la fiecare pas;primesti notificari pe masura ce stadiul dosarului tau sau stadiul documentelor se modifica, respectiv ori de cate ori este necesara o noua actiune din partea ta;salvezi astfel cel putin 50% din timpul necesar intregului proces si nu mai trebuie sa vii la banca.Aplicatia este disponibila in App Store si Google Play si a fost deja utilizata de peste 1.300 de clienti BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja pana la finalul intregului proces, usurandu-le achizitia locuintei mult visate. Casa Mea poate fi accesata simplu si sigur, folosind numele de utilizator si parola aferente platformei inteligente de banking – George. Sursa: BCR Q & A